نقد و بررسی اپلیکیشن بلوط
نقد و بررسی اپلیکیشن بلوط ، قلک دیجیتال شما
۱۴۰۰-۱۱-۱۶
نقد و بررسی اپلیکیشن کالابان
نقد و بررسی اپلیکیشن کالابان ، فاکتور، انبار و فروش آنلاین
۱۴۰۰-۱۲-۱۶

نقد و بررسی اپلیکیشن بهابین ، نرخ دلار، طلا و بیت کوین

نقد و بررسی اپلیکیشن بهابین نمایش زنده قیمت طلا قیمت دلار قیمت ارز قیمت بیت کوین

اپلیکیشن بهابین اولین سوپراپلیکیشن مالی ایرانی است که با استفاده از آن می توانید به آخرین اخبار و قیمت بازارهای مالی دسترسی داشته باشید، بهابین فقط  ناشر قیمت و تحلیل های مالی است و بستری برای خرید و فروش در بازارهای مالی نیست ولی به عنوان یک همراه همیشگی برای هر فعالی در هر بازار مالی ای مورد نیاز است.

اپلیکیشن بهابین نمایش قیمت ارز

رابط کاربری و قابلیت های اپلیکیشن بهابین

اپلیکیشن بهابین از یک رابط کاربری ساده و سر راست بهره می برد که استفاده از آن را برای هر فردی آسان می کند. پس از نصب این برنامه بدون نیاز به هیچ گونه تنظیمات و یا ورود اطلاعاتی به قابلیت های آن دسترسی خواهید داشت که این نکته مهم و جذابی برای اکثریت کاربران است. در صفحه خانه این برنامه در بالاترین قسمت با باکس جستجو روبرو شده و در پایین آن با یک متن اسکرول شونده روبرو هستید که انواع شاخص ها  و قیمت های مهم مثل قیمت طلا، قیمت روز دلار، قیمت روز تتر، شاخص بورس، قیمت روز سکه، قیمت انس طلا و غیره را در اختیار شما قرا می دهد. به تولید کننده پیشنهاد می شود در صورت تپ کردن کاربر روی هر یک از نرخهای نمایش داده شده در نوار متحرک، کاربر را به صفحه مربوطه منتقل نماید.

مقایسه قیمت طلا و دلار در برنامه موبایل بهابین

تمام بازارها را در یک نگاه مقایسه کنید

اپلیکیشن بهابین در بخش بازارهای خود به شما در یک نگاه نمودار مقایسه ای تمام بازارهای مالی مهم را به نمایش گذاشته که می تواند برای کاربر بسیار جذاب باشد، همچنین با کلیک روی هر کدام از بازارها به تابلوی آن بازار وارد شده و می توانید قیمت های لحظه ای و مقایسه ای را مشاهده کرده و از اطلاعات آن برای انجام معاملات خود استفاده کنید.

خرید بسته اینترنت ارزان در اپلیکیشن اندروید بهابین

خرید شارژ و بسته اینترنت در برنامه بهابین

برنامه موبایل بهابین علاوه بر امکانات مرتبط با بازارهای مالی در بخش فروشگاه خود امکان خرید شارژ و بسته اینترنت را برای کاربر فراهم می کند. به تولید کننده پیشنهاد می شود مواردی همچون پرداخت قبوض، پرداخت عوارضی و دیگر امکانات مالی را به بخش فروشگاه خود اضافه کرده و علاوه بر درآمدزایی برای خو،د از خالی بودن این صفحه که به نوعی ضعف نیز محسوب می شود جلوگیری کند.

اخبار بیت کوین در اپلیکیشن موبایل اندرویدی بهابین

آخرین اخبار مالی را با بهابین دنبال کنید

اپلیکیشن نمایش نرخ روز طلا، دلار و بیت کوین بهابین دارای بخشی تحت نام اخبار است که با ورود به آن به مجموعه ای از آخرین اخبار مالی به صورت کاملا به روز دسترسی خواهید داشت، خوشبختانه اخبار به صورت بسیار دقیق دسته بندی شده و در دسته بندی های طلا و ارز، ارز دیجیتال، بورس، خودرو و بانک می توانید اخبار و مقالات روز را مشاهده کرده و آنها را بخوانید. با  ورود به صفحه هر خبر می توانید متن کامل آن خبر را مطالعه کرده و فونت نمایشی را کوچک یا بزرگ کنید و متاسفانه امکانات دیگری در دسترس شما نیست. به تولید کننده پیشنهاد می شود امکانات بخش خبر را توسعه داده تا کاربر احساس رضایت بیشتری داشته باشد برای مثال امکان افزودن خبر به بخش مورد علاقه ها، نمایش بازار مربوطه در زیر خبر مرتبط، قابلیت اشتراک گذاری خبر و…  را به این بخش اضافه نماید.

اپلیکیشن مبدل قیمت ارز

تبدیل انواع ارزها به یکدیگر راحت تر از همیشه

اپلیکیشن موبایل بهابین به شما این قابلیت را می دهد تا به راحتی انواع ارزها را به یکدیگر تبدیل کنید. برای این منظور کافیست کمی صفحه را به سمت پایین اسکرول کنید و در زیر باکس اخبار مجموعه ای دیگر از توانایی های این اپ را مشاهده کنید، سپس از این قسمت گزینه مبدل ارز را انتخاب کرده و با ورود به آن ارز مبدا و ارز مقصد خود را از بین گزینه های موجود انتخاب کرده سپس مقدار مورد نظر خود را وارد کرده و روی دکمه تبدیل کنید و نرخ برابری لحظه ای آن را به همراه نکات و توضیحات کافی مشاهده کنید. از مزایا این بخش می توان به در دسترس بودن مبدل در صفحه هر بازار مالی اشاره کرد که کاربر را از چرخش بی دلیل بین صفحات برنامه معاف می کند. مبدل ارز یکی از نکات مثبت و جذاب این برنامه موبایل نمایش زنده قیمت ارز و ارز دیجیتال است.

نرم افزار اندروید نمایش قیمت روز طلا

دگیر قابلیت های موجود در برنامه بهابین

بهابین علاوه بر بخش های حیاتی که برای هدف کاری آن نیاز است دارای بخشهایی همچون پشتیبانی، درباره، اینستاگرام و تغییرات است که با ورود به بخش پشتیبانی به شما این قابلیت را می دهد تا به صورت بی درنگ از طریق واتس‌اپ با پشتیبان بهابین ارتباط گرفته و سوالات خود را بپرسید. با ورود به بخشه درباره می توانید با بهابین بیشتر آشنا شوید و نسبت به منابع و رفرنس های مورد استفاده از این نمایش دهنده قیمت اطمینان حاصل کنید. دکمه اینستاگرام شما را به صفحه اینستاگرام این برنامه منتقل می کند و در نهایت با ورود به بخش تغییرات می توانید آخرین تغییرات اعمال شده در این برنامه و بروزرسانی اخیر را مشاهده و در صورتی که امکان و قابلیت خاصی به آن افزوده شده باشد براحتی از آن مطلع شده و از آن به آسانی استفاده نمایید.

درباره اپلیکیشن بهابین

نقاط قوت و ضعف اپلیکیشن بهابین، نرخ روز طلا، ارز، ارز دیجیتال و دلار

اپلیکیشن بهابین به عنوان یک نمایش دهنده قیمت ها و شاخص های مالی کار خود را به خوبی انجام داده و توانسته تا اکثریت نیاز کاربران را با قابلیت ها و امکانات گسترده خود مانند مبدل ارز، اخبار و مقایسه بازارها بر طرف نماید. این برنامه نیز همچون هر اپ دیگری دارای اشکالاتی است که بهبود آن می تواند به تجربه کاربری بهتری بیانجامد. برای مثال کم بودن امکانات در بخش فروشگاه، کم بودن امکانات در بخش اخبار و در برخی از موارد عدم انتقال کاربر با کلیک و یا تپ کردن به بخش های مورد نظر از نقاط ضعف این برنامه موبایل می باشد.

جمع بندی کلی اپلیکیشن بهابین

به طور کلی بهابین یک اپلیکیشن خوب و کار راه بیانداز برای بخش کاری خود بوده و در صورت افزایش امکانات خود می تواند در آینده نزدیک همچون شعار خود به یک سوپر اپلیکیشن مالی ایرانی تبدیل شود. نصب و استفاده از بهابین برای فعالین بازراهای مالی بسیار کاربردی خواهد بود که به این افراد نصب این برنامه موبایل را پیشنهاد می کنیم.

برای دانلود و نصب رایگان اپلیکیشن بهابین از کافه بازار کافیست تا روی لینک زیر کلیک کنید:

دریافت برنامه بهابین از بازار

 

1 Comment

  1. مالیچی گفت:

    با سپاس از شما, تحلیل عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.