Google Assistant دستیار گوگل
گزارش‌ها نشان می‌دهد که Google Assistant قصد دارد به ایجاد یک نمونه تولیدی هوش مصنوعی بپردازد
۱۴۰۲-۰۵-۱۰
LetMeSpy
سرویس جاسوسی LetMeSpy تعطیل شد و سرور‌ها پاک شدند
۱۴۰۲-۰۵-۱۴

Ramp با ورود به حوزه تدارکات، با شرکت Shopify همکاری کرده است

Ramp

از زمان تأسیس، Ramp سرویس های متنوعی را به خود اضافه کرده است. این شرکت ابتدا به عنوان یک کارت شرکتی آغاز شد و به تدریج ویژگی‌هایی مانند پرداخت قبض، مدیریت فروشنده و مدیریت هزینه‌های سفر و غیره را به آن اضافه کرد.

اگرچه این شرکت ابتدا تمرکز خود را بر روی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ​​گذاشته بود، اکنون با “تمام اندازه‌های کسب‌وکار” همکاری می‌کند، از استارتاپ‌ها تا شرکت‌های چندمیلیاردی و حتی کشاورزان سیب‌زمینی! به گفته شرکت، امروز بیش از ۱۵٬۰۰۰ کسب‌وکار از Ramp استفاده می‌کنند،

همانطور که مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار اریک گلیمن اظهار کرد، Shopify اکنون از Ramp به عنوان تنها ارائه‌دهنده مدیریت هزینه استفاده می‌کند.

با افزایش هر چه بیشتر مقبولیت Ramp در بازار، آنها به گسترش مجموعه محصولات خود پرداخته اند.  به عنوان پاسخ به نیازهای Shopify و شرکت‌های بزرگ دیگر، گلیمن اظهار کرد که Ramp لایه جدیدی به ارائه محصولات آن اضافه کرد، که امکانات جدیدی برای “کسب‌وکارهای با نیازهای مالی پیچیده” طراحی شده است. این لایه جدید با نام Ramp Plus شناخته می‌شود.

اکنون همچنین یک “راهکار تدارکات-پرداخت خودکار” جدید در Ramp Plus ارائه می‌شود تا به کسب‌وکارهای بزرگ “جایگزین قابل قبولی برای رقبا مانند Amex، Concur و Coupa” ارائه دهد.

گلیمن گفت که ورود به حوزه تدارکات نتیجه طبیعی تقاضاهایی بود که Ramp از “کسب‌وکارهای بزرگ و پیچیده‌تری که همچنان بیشتر از عملیات مالی خود را بر روی پلتفرم Ramp منتقل می‌کنند” می‌دید.او اضافه کرد که شرکت انتظار نداشت ورود به حوزه تدارکات تأثیر مهم و فوری بر کسب‌وکار Ramp از نظر درآمد داشته باشد. “اغلب درآمد ما از تعویض ارز وارد می‌شود – با این حال، ما تدارکات را ارائه می‌دهیم زیرا مشتریان ما از آن خواسته‌اند. این امر کابران به استفاده عمیق‌تر از کارت اصلی و پلتفرم حساب‌های پرداخت Ramp تشویق می‌کند.

ورود Ramp به حوزه تدارکات یک موضوع جالب و تا حدی غیرمنتظره است. نیاز به نوآوری در این حوزه بی‌شک وجود دارد و برخی از سرمایه‌گذاران نیز وارد این فضا شده‌اند. به عنوان مثال، یکی از شرکت‌های نوآور در حوزه تدارکات، به نام Zip، به تازگی به رهبری Y Combinator، یک سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری دریافت کرده است.

گلیمن به TechCrunch گفت: “بطور کلی، ما باور داریم که شرکت‌های خدمات مالی خیلی نوآور نبوده اندو  هنگامی که دنیا از تلفن‌های ثابت به تلفن‌های همراه و سپس به آیفون رفت، کارت اعتباری شما اصولاً تغییری نکرد.گلیمن ادامه داد: ممکن است Ramp به دنبال یک چشم انداز جاه‌طلبانه به نظر برسد، اما به این دلیل است که ما همچنان معتقدیم که محصولات مالی باید بسیار بهتر و بیشتر بر روی بهبود نتایج برای مشتریان تمرکز داشته باشند.

در همین حال، گلیمن اعلام کرد که درآمد سالیانه شرکت رمپ در حدود “چندصد میلیون دلار” است و همچنان در حال رشد است (تا چهار برابر در سال ۲۰۲۲). همچنین شرکت ادعا کرده است که به مشتریان خود کمک کرده‌است تا بیش از ۶۰۰ میلیون دلار و ۸.۵ میلیون ساعت زمان صرفه‌جویی کنند.

همکاری با Shopify به عنوان مشتری برای Ramp، به‌خصوص در نظر گرفتن این موضوع که Shopify یک شرکت چندملیتی و عمومی با حدود ۱۱٬۶۰۰ کارمند و پیمانکار در سراسر جهان است، بسیار مهم است. Ramp اصولاً از کارمزدهای تبدیل ارز به عنوان منبع اصلی درآمد خود بهره می‌برد، بنابراین هر بار که یک کارمند Shopify از کارت شرکتی آن استفاده می‌کند، احتمالاً برای Ramp درآمد بیشتری به همراه دارد.

دیگر اخبار فینتک را در اپتان بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.