LetMeSpy
سرویس جاسوسی LetMeSpy تعطیل شد و سرور‌ها پاک شدند
۱۴۰۲-۰۵-۱۴
نقد و بررسی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی زبانیاد
نقد و بررسی اپلیکیشن زبانیاد، قفل دنیای زبان را باز کن
۱۴۰۲-۱۲-۱۰

واتساپ اکنون به کاربران امکان ایجاد گروه‌ها بدون نام را می‌دهد

واتساپ ، بروزرسانی واتساپ ، ساخت گروه در واتساپ

واتساپ اکنون امکان ایجاد گروه‌ها در این اپلیکیشن پیام‌رسانی را بدون نیاز به نام‌گذاری برای آنها فراهم می‌کند؛ این به‌روزرسانی نسبت به روش موجود که نیازمند تعیین نام گروه‌ها در هنگام ایجاد آنها بود، انجام شده است.

مارک زوکربرگ، مدیرعامل متا، این به‌روزرسانی را در صفحه فیس‌بوک و کانال اینستاگرام متا در روز چهارشنبه اعلام کرد. این ویژگی به کاربران کمک می‌کند تا گروهی ایجاد کنند، حتی اگر هنوز درباره نام و موضوع آن تصمیم نگرفته‌اند یا نیاز دارند به‌سرعت یک گروه ایجاد کنند.

با این حال، برخلاف گروه‌های معمولی واتساپ که می‌توانند تا ۱٬۰۲۴ نفر را به عضویت بپذیرند، این اپلیکیشن پیام‌رسانی به TechCrunch اعلام کرده است که گروه‌های بدون نام تا حداکثر شش نفر محدود می‌شوند. شرکت متا گفته است که این گروه‌ها بر اساس کاربرانی که به گروه اضافه می‌شوند، به طور دینامیک نامگذاری می‌شوند.

نام گروه برای هر شرکت‌کننده به صورت متفاوت نمایش داده می‌شود، بسته به اینکه آن‌ها مخاطبین را چگونه در تلفن خود ذخیره کرده‌اند. اگر به یک گروه بدون نام با افرادی که مخاطبین خود را ذخیره نکرده‌اند، اضافه شوید، شماره تلفن شما در نام گروه قابل مشاهده خواهد بود. این نشان می‌دهد که این ویژگی به‌طور احتمالی بیشتر به دوستان و خانواده‌ای که با یکدیگر آشنا هستند، اختصاص دارد.

شرکت متا قصد دارد در طی چند هفته آینده این ویژگی جدید متمرکز بر گروه را به صورت جهانی برای همه کاربران واتساپ عرضه کند.

آخرین به‌روزرسانی واتساپ در عرض چند روز پس از افزودن پشتیبانی از عکس‌های با کیفیت بالا انجام شد. این اپلیکیشن که دارای بیش از دو میلیارد کاربر در سراسر جهان است، همچنین در حال کار بر روی افزودن پشتیبانی از ویدیوهای با کیفیت بالا در آینده نزدیک است، به تازگی به‌روزرسانی شده است.

در چند هفته اخیر، واتساپ اپلیکیشن خود را با ویژگی‌هایی از جمله به اشتراک گذاری صفحه در حین تماس‌های ویدیویی و قابلیت ضبط و به اشتراک گذاری پیام‌های ویدیویی کوتاه به‌روزرسانی کرده است.

 

دیگر اخبار فناوری روز دنیا را می توانید در اپتان بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.