واتساپ ، بروزرسانی واتساپ ، ساخت گروه در واتساپ
واتساپ اکنون به کاربران امکان ایجاد گروه‌ها بدون نام را می‌دهد
۱۴۰۲-۰۶-۰۱

نقد و بررسی اپلیکیشن زبانیاد، قفل دنیای زبان را باز کن

نقد و بررسی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی زبانیاد

اپلیکیشن زبانیاد برنامه‌ای است برای یادگیری زبان با استفاده از موبایل شما، این برنامه آموزش زبان انگلیسی دارای سطح بندی و امتحان تعیین سطح است که به شما کمک می‌کند تا با توجه به دانشی که از زبان خارجه دارید شروع به یادگیری زبان انگلیسی کنید. این اپلیکیشن آموزش زبان از طریق روش داستان سرایی به زبان آموز کمک میکند تا سطح زبان خود را به صورت جذابی افزایش دهد.

دانلود برنامه موبایل آموزش زبان انگلیسی زبان یاد

رابط کاربری و قابلیت‌های اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی زبانیاد

اپلیکیشن زبانیاد از یک رابط کاربری ساده و زیبا با رنگ اصلی سفید و رنگ مکمل نارنجی بهره جسته که این ترکیب رنگ به کاربر کمک می‌کند که کمتر دچار خستگی چشم شود. زمانی که برای اولین بار وارد این برنامه می‌شوید از شما می‌خواهد تا در اولین قدم ثبت نام کنید و خوشبختانه علاوه بر شماره موبایل می‌توانید با اکانت جیمیل خود نیز در این برنامه ثبت نام کنید که این قابلیت به کسانی که دوست ندارند شماره خود را در اختیار برنامه‌های مختلف قرار دهند بسیار کمک کننده است.

پس از ثبت نام اولیه، شما نیاز دارید تا یک اسم برای خود انتخاب کنید که از این به بعد در برنامه با آن اسم فعالیت کنید که پیشنهاد ما به شما نوشتن اسمتان با حروف انگلیسی است که در آینده به دلیل نوع برنامه همخوانی بیشتری داشته باشد. پس از این مرحله برنامه موبایل آموزش زبان انگلیسی زبانیاد تعدادی سوال ابتدایی از شما می‌پرسد که کمک می‌کند تا برنامه با شما ارتباط بهتری بگیرد و همچنین اگر دوست داشته باشید، در این مرحله می‌توانید امتحان تعیین سطح دهید تا برنامه بر مبنای دانش شما از زبان انگلیسی کالیبره شده و بهترین تمرین ها را در اختیار شما قرار دهد.

اپلیکیشن زبانیاد اپ یادگیری زبان

محتوای کاملا اختصاصی و ساخته شده توسط تیم زبانیاد

اپلیکیشن زبان انگلیسی زبانیاد دارای محتواهای متنوع و زیادی برای هر سطح از دانش زبان است. این برنامه تمام محتوای موجود را توسط تیم زبانیاد ساخته است و از هیچ محتوای کپی یا تکراری‌ای در این برنامه استفاده نشده است که این مورد چون ایرانیزه شده و مجریان آن همه ایرانی هستند باعث می‌شود تا زبان‌آموزان احساس نزدیکی بیشتری با مدرسان و مجریان داشته و توجه بیشتری به محتوای ارائه شده داشته باشند.

دانلود برنامه یادگیری زبان انگلیسی زبانیاد

یادگیری زبان در کمتر از یک دقیقه

از قسمت‌های جذاب زبانیاد بخش مینی کلاس‌های آن است که محتوای مناسب و آموزشی را در یک دقیقه همراه با مثال عملی و نوشتاری به کاربر یاد داده و اینگونه کمک می‌کند تا کاربران حتی در زمانهای بسیار کمی هم ممکن است برایشان ایجاد شود بتوانند در یک دقیقه یک نکته جذاب آموزشی را فرا گرفته و به دانش زبان خود بیافزایند.

تعیین سطح زبان انگلیسی رایگان

یادگیری زبان با استفاده از داستان‌های جذاب و اینتراکتیو

زبانیاد سعی کرده است تا حد ممکن یادگیری زبان خارجه را برای کاربران و زبان جویان خود آسان و جذاب کند. این برنامه در بخشی از خود داستانی را برای دانشجو تعریف میکند و هر چه داستان جلو می‌رود دانشجو به مهارت زبانش افزوده شده و همچنین چون این بهش به صورت اینتراکتیو طراحی شده است، داستانی که برای یک نفر رخ می دهد برای فرد دیگری به روایتی دیگر بیان می‌شود. چنین قابلیتهایی نه تنها باعث افزایش سطح سرگرمی و رعایت گیمیفیکشن در برنامه می‌شود بلکه کمک می‌کند تا در صورتی که زبان آموز بخواهد مجدد همه چیز را از اول تکرار کند با محتوایی تکراری برخورد نداشته باشد.

اپلیکیشن رایگان آموزش زبان انگلیسی زبانیاد

ویدئو مدرسان برتر زبان همه در زبانیاد

از بخش های کاربردی اپلیکیشن زبانیاد می‌توان به ویدئو کست اشاره کرد، در این بخش از برنامه، تیم محتوای زبانیاد ویدئوهای آموزشی دیگر مدرسین مشهور و معروف زبان انگلیسی را برای کاربران خود به رایگان گردآوری کرده تا زبان آموزان بتوانند به صورت ساختاریافته همه محتوای مورد نظر برای یادگیری زبان را یک جا داشته باشند.

نقاط قوت و ضعف اپلیکیشن زبانیاد

زبانیاد یک برنامه کاربردی با محتوای خاص و یکتا است که به کاربران خود کمک می‌کند تا زبان انگلیسی را به صورت سریعتر و سرگرم کننده‌تری یاد بگیرند. از نقاط قوت این برنامه می‌توان به محتوای یکتا و سبک ارائه آموزش‌ها به صورت استوری تلینگ اشاره کرد، این روند آموزشی چون به صورت اینتراکتیو طراحی شده تجربه خوبی را برای کاربر فراهم می‌کند. از نکات منفی این برنامه عدم وجود بخش مهارت رایتینگ است که امید است در بروزرسانی‌های بعدی به این برنامه اضافه شود.

جمع‌بندی کلی

اگر به دنبال یادگیری زبان انگلیسی هستید و به استفاده از موبایل علاقه دارید، ما در اپتان برنامه زبانیاد را برای یادگیری زبان به شما پیشنهاد می‌دهیم. این برنامه در قسمتهای اولیه خود رایگان سات و برای استفاده از امکانات پیشرفته‌تر آن باید اشرتاک تهیه کنید و خوشبختانه هزینه اشتراک برنامه معقول است.

برای دانلود و نصب این برنامه می توانید به وبسایت زبانیاد مراجعه کرده و یا برای دریافت رایگان نسخه اندروید آن از کافه بازار روی لینک زیر کلیک کنید.

دریافت برنامه زبانیاد از کافه بازار

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.