نقد و بررسی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی زبانیاد
نقد و بررسی اپلیکیشن زبانیاد، قفل دنیای زبان را باز کن
۱۴۰۲-۱۲-۱۰

نقد و بررسی اپلیکیشن بلوبانک ، بانک ولی دوست داشتنی

دنیای مدرن کارش به بانکداری هم رسیده است. اپلیکیشن بلوبانک یک برنامه موبایل بانکی است که با استفاده از آن می توانید به راحتی یک حساب بانکی بلو تحت نظر بانک سامان برای خود باز کرده و به سرعت هرچه تمام تر از مزایای بانکداری دیجیتال بهره ببرید.

اپیکیشن بلو بانک| نقد و بررسی اپلیکیشن بلوبانک

رابط کاربری و قابلیت‌های اپلیکیشن بلوبانک

اپلیکیشن بانکداری دیجیتال بلوبانک از یک رابط کاربری بسیار آسان و ساده با رنگهای اصلی سفید و آبی بهره می‌برد. زمانی که برای اولین بار به دانلود برنامه بلوبانک اقدام می‌کنید، نیاز است تا در همان ابتدا اگر حساب بلو ندارید یک حساب برای خود با استفاده از کارت ملی هوشمند یا کارت ملی قدیمی و کد رهگیری آن و یک خط موبایل به اسم خودتان اقدام به افتتاح کنید. پس از طی کردن مراحل افتتاح حساب حالا می توانید کارت بانکی بلو خود را به هر رنگی که دوست دارید سفارش دهید تا از طریق پست سریعا برای شما ارسال شود.

دارا بودن قابلیت انتخاب طرح کارت در  اپ بلوبانک خدمتی جدید و دلپذیر است که این بانک دیجیتال را برای کاربران خود از همان ابتدا دوست داشتنی کرده است. پس آنکه کارهای بانکی را انجام دادید. می توانید اثر انگشت خود را نیز در برنامه تعریف کنید تا از این به بعد فقط با لمس سنسور تشخیص اثر انگشت موبایل خود به شعبه بانکی خود دسترسی داشته باشید.

در صفحه اول این برنامه شما می توانید موجودی خود و گزارشی از خریدهای انجام شده را مشاهده کنید و یا از طریق گزینه شارژ حساب به حساب بلو خود از دیگر حسابهای بانکیتان پول واریز کنید. همچنین می توانید شارژ سریع و خودکار را فعال کنید تا به محض وقوع شرط مربوطه پول از حسابهای دیگر شما به بلو شما منتقل شود! این قابلیت کمک میکند تا همیشه بلو شما پر پول باشد.

افتتاح جساب در اپلیکیشن بلوبانک | برنامه بلوبانک | بلوبانک چیست

انتقال وجه ساده‌تر از همیشه

اپلیکیشن بلوبانک به شما اجازه می دهد تا به سادگی هر چه تمام تر به حساب های دیگر از طرق مختلف پول واریز کنید. برای اینکار کافیست تا به صفحه انتقال جدید رفته و دکمه آن را فشار داده و اطلاعات حساب مقصد رو وارد کنید و از طرقی مثل کارت به کارت عادی، انتقال وجه پل، پایا و غیره پول های عزیزتان را به دیگران بفرستید. خوشبختانه در این قسمت دو قابلیت جذاب دیده می شود. اولین قابلیت امکان اسکن کارتهای بانکی است که کافیست تا با دوربین خود از کارت مقصد عکس گرفته تا همه اطلاعات آن در جای مربوطه وارد شود و یا از طریق شماره موبایل افراد به حسابهای بانکی آن ها دسترسی انتقل پیدا کرده و بدون آنکه کالری بسوزانید عملیات انتقال وجه را انجام داده و در زمان خود صرفه جویی کنید.

وام سریع و وام آسان با بلوبانک

اپلیکیشن بلوبانک در کلاب مشتریان خود این قابلیت را فراهم کرده تا کاربرانش به سادگی و در کمتر از چند دقیقه وام بگیرند که در این اوضاع اقتصادی امکانی عالی و لذت بخش است. سقف وام فوری بلو ۱۰ میلیون تومان است و برای آنکه بتوانید از این وام بهره ببرید برای سه ماه باید ۱۰ میلیون موجودی در بلو خود ذخیره کرده باشید و سپس با چند فشار انگشت سریعا وام خود را دریافت کنید!

اپلیکیشن بلوبانک قابلیت های دیگری هم دارد؟

بله! برنامه بلو بانک به شما اجازه می دهد تا اقدام به شارژ سیم کارت و اینترنت خود کنید. قبض های خود را پرداخت کنید. پرداخت های خودکار تعریف کنید. حساب و کتاب دنگ های خود را داشته باشید و پرداخت های دولتی مربوط به خود خود را انجام دهید.

پس انداز با بلوبانک دیگر رویا نیست

بلوبانک از قابلیتی در حساب های خود بهره می برد به اسم باکس. اما باکس بلو چیست؟ شما با تعریف باکس های مختلف در حساب خود می توانید پولهایتان را دسته بندی کنید و این قابلیت به افراد کمک میکند تا برای هر بخش از هزینه های خود برنامه ریزی بهتری داشته باشند. اما اگر قصد پس از انداز داشته باشید می توانید باکس رند بلو را فعال کرده و از این پس به بلو اجازه دهید تا پس از هر تراکنش مبلغ آن را رند کرده و در این باکس برای شما بریزد. با استفاده از این قابلیت پولی از حساب شما کسر نمیشود فقط از باکس اصلی به باکس رند می رود تا این خرده پول ها را خرج نکنید و پس‌انداز کنید. باور کنید یا نه، اینکار را بسیار بهتر از خودمان انجام می دهد و شما پس از مدتی خواهید دید که با همین قطره های کوچک پس اندازی بزرگ انجام داده اید که تا پیش از این نمی توانستید.

برنامه بلوبانک | حساب بلو |بلوبانک چیست

آیا بلو بانک معتبر است؟

بله بلو بانک مطمئن و معتبر است. با آنکه بلو یک بانک کاملا دیجیتال است اما پشتوانه آن بانک سامان است و به نوعی حساب های بلو شما در بانک سامان افتتاح شده و نوعی از سپرده های سامانی شماست! پس با خیال راحت از آن ساتفاده کنید.

جمع‌بندی کلی

اگر شفته دنیای دیجیتال هستید برای بانکدرای خود حتما بلوبانک را تجربه کنید. البته شایان ذکر است که این خدمت نوین بانکی هنوز تا بلوغ کامل خیلی راه دارد ولی تمام نیازهای روزمره شما رو بدون حتی یک لحظه نیاز به حضور در شعب بانکی برطرف میکند. اما اگر قصد گرفتن تمکن مالی روی حسابهای بلو هستید متاسفانه هنوز این امکان به بلو نیامده است که ممکن است برای برخی خوشایند نباشد ولی اگر به چنین خدمتی نیاز ندارید. اپلیکیشن بلوبانک و حساب بلو همان حساب بانکی جدیدی است که به آن نیاز دارید!

برای دانلود نصب این برنامه می توانید به وبسایت بلوبانک مراجعه کرده و یا نسخه اندروید آن را از طریق کافه بازار با کلیک روی لینک زیر دانلود کنید. اگر دوست داشتید بد نیست که موقع اقتتاح حساب از کد معرف ما استفاده کنید تا اینگونه کمکی به خیریه ها از سمت اپتان و بلوبانک انجام شود. کد معرف بلوبانک ما: MFI24Y

دانلود بلوبانک | دانلود اپلیکیشن بلوبانک از کافه بازار اندروید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.