نقد و بررسی اپلیکیشن عکسوت | چاپ عکس آنلاین با برنامه موبایل عکسوت
نقد و بررسی اپلیکیشن عکسوت ، چاپ عکس آنلاین
۱۴۰۰-۱۰-۰۶
نقد و بررسی اپلیکیشن بهابین نمایش زنده قیمت طلا قیمت دلار قیمت ارز قیمت بیت کوین
نقد و بررسی اپلیکیشن بهابین ، نرخ دلار، طلا و بیت کوین
۱۴۰۰-۱۲-۱۱

نقد و بررسی اپلیکیشن بلوط ، قلک دیجیتال شما

نقد و بررسی اپلیکیشن بلوط

اپلیکیشن بلوط برنامه ای است که با استفاده از آن می توانید به راحتی پس انداز کنید و با پولی که کنار گذاشته اید در صندوق های بورسی سرمایه گذاری کرده و ارزش پول خود را حفظ کنید، برای شروع پس انداز و سرمایه گذاری اصلا نیازی به رقم های درشت و بزرگ ندارید بلکه با کمترین پس انداز هم می توانید، سرمایه گذاری سودآور خود را آغاز کنید.

اپلیکیشن بلوط

رابط کاربری و امکانات اپلیکیشن بلوط

اپلیکیشن بلوط از یک رابط کاربری ساده و در عین حال کاربردی بهره می برد و رنگ سازمانی آن سبز و و رنگ مکملش سفید است. استفاده از فونت مناسب فارسی یکی از جذابیت های اصلی و بصری این رابط کاربری است. زمانی که وارد برنامه می شوید از شما شماره موبایل و کد ملی را سوال کرده و در نهایت باید اجازه دسترسی بلوط به سجام خود را صادر کنید. دقت کنید که در صورت تمایل به سرمایه گذاری از طریق این برنامه نیاز است تا حتما در سامانه سجام ثبت نام نموده باشید ولی خوشبختانه برای فعال کردن دیگر موارد به سجام نیازی ندارید. به تولید کننده پیشنهاد می شود که امکان ثبت نام سریع در سامانه سجام را در اپلیکیشن بلوط را برای کاربران خود فراهم سازد تا کاربر به مشکلات دیگری در روند کار خود بر نخورد.

پس انداز خودکار با اپلیکیشن بلوط

اپلیکیشن بلوط همانطور که گفته شد به صورت کاملا خودکار اقدام به پس انداز برای شما می کند ولی برای اینکار نیاز دارد تا شما یک حساب بانکی را به آن متصل کرده و اجازه برداشت خودکار از حساب شما و واریز به قلک بلوط که همان کیف پول آنلاین شما در سامانه بلوط است را صادر کنید، خوشبختانه در حال حاضر بلوط با بانکهای متنوعی از جمله بانک سامان، بانک ملت ، بانک آینده، بانک ایران زمین، بانک اقتصاد نوین ، بانک سرمایه و چند بانک معتبر دیگر همکاری کرده و در صورتی که حساب شما در یکی از این بانکها فعال باشد با اتصال آن به بلوط می توانید به صورت هفتگی، روزانه و یا ماهانه مبلغی را برای پس انداز و سرمایه گذاری مشخص کرده تا اپلیکیشن بلوط به صورت خودکار در زمان سر رسید آن را بدون سوال از شما از حسابتان کسر کرده و قلک شما اضافه نماید.

سرمایه گذاری خودکار در اپلیکیشن بلوط

سرمایه گذاری با استفاده از اپلیکیشن بلوط

اپلیکیشن بلوط فقط یک برنامه پس انداز خودکار نیست، بلکه تیم تولید کننده آن با برخی صندوق های سرمایه گذاری وارد قرارداد شده اند و پس از آنکه دارایی قلک شما به حد مناسبی برسد به راحتی می توانید یکی از انواع صندوق های موجود برای سرمایه گذاری را انتخاب و پس انداز جمع آوری شده خود را در آن صندوق سرمایه گذاری کرده و با توجه به نوسانات بازار بورس از پس انداز خود سودآوری نیز داشته باشید. در حال حاضر اپلیکیشن بلوط از سه مدل صندوق درآمد ثابت، صندوق سهانی و صندوق مختلط برای سرمایه گذاری پشتیبانی میکند. هر چند که با ورود به بخش صندوق مختلط گزینه ای به شما ارائه نمیدهد. به تولیدکننده پیشنهاد می شود که علاوه بر افزایش صندوق ها برای سرمایه گذاری، با صندوقی برای بخش مختلط خود نیز وارد قرارداد شود تا کاربر بتواند انتخاب بیشتری برای سرمایه گذاری خودکار خود داشته باشد.

مدیریت دارایی در برنامه موبایل بلوط

مدیریت آسان دارایی

اپلیکیشن بلوط برای مدیریت دارایی شما از بخشی تحت عنوان دارایی بهره می برد که از طریق نوار پایینی برنامه بلوط قابل دسترسی است، با ورود به این بخش می توانید دارایی خود را بر حسب سه فیلتر آینده، امروز و تاریخچه به صورت سربرگ های مجزا مشاهده کنید. در سربرگ آینده بر حسب میزانی که برای پس انداز خودکار خود مشخص کرده اید به شما نشان میدهد که در آینده و در زمان مشخصی چه میزانی پس انداز خواهید داشت، در سربرگ امروز، چنانچه روز جاری سر رسید پس انداز اتوماتیک شما در اپلیکیشن بلوط باشد میزانی که امروز به اندوخته قلک شما اضافه شده است را نمایش می دهد و در سربرگ تاریخچه یک گزارش از آنچه بر سر دارایی شما آمده است را مشاهده خواهی کرد.

اپ بلوط برای سرمایه گذاری خودکار و پس انداز خودکار

حساب کاربری خود را کامل کنید

با ورود به گزینه حساب کاربری به امکاناتی از قبیل تکمیل حساب، تنظیمات، پشتیبانی 24 ساعته، اشتراک گذاری بلوط و دکمه خورج از حساب کاربری خود دسترسی خواهید داشت. با ورود به بخش تکمیل حساب می توانید به آسانی خاموش و روشن کردن یک دکمه پس انداز خودکار را فعال کنید، سرمایه گذاری خودکار را فعال نموده و یا اقدام به سرمایه گذاری حداقلی 100 هزارتومانی در یکی از صندوق های موجود نمایید. همچنین می توانید قلک بلوط خود را فعال یا غیر فعال نمایید.

پرداخت اتوماتیک از طریق کارت بانکی شتابی

اتصال اتوماتیک به حساب بانکی شما برای پس انداز خودکار

چنانچه پس انداز خودکار خود را فعال نمایید پس از انتخاب میزان پس انداز و بازه زمانی مورد نظرتان برای انجام این عمل وارد صفحه تایید شده بانک خود خواهید شد که با ورود اطلاعات کارت بانکی خویش می توانید از این به بعد به بلوط اجازه دهید که بدونه آنکه شما بدانید به حسابتان دسترسی داشته و میزان مشخص شده را کاملا خودکار برداشت کرده و به قلک بلوط شما اضافه نماید. شایان ذکر است این مورد کاملا از سمت بانک شما انجام شده و از نظر امنیتی زیر نظر قوانینی بانکی موجود بوده و جای هیچگونه نگرانی نیست و بلوط هیچ زمانی نمی تواند خارج از آنچه خود به آن اجازه داده اید از حساب شما برداشت نماید و امنیت آن کاملا از سمت بانکهای منتخب فراهم شده است. به زبان ساده تر این عمل همچون پرداخت اتوماتیک اقساط است که در پنل اینترنتی اکثر بانکها موجود و در دسترس می باشد.

بهترین اپلیکیشن موبایل برای پس انداز

نقاط قوت و ضعف اپلیکیشن بلوط ، قلک دیجیتال

اپلیکیشن بلوط همانطور که گفته شده از یک رابط کاربری روان بهره برده و با اتوماتیک کردن پس انداز و سرمایه گذاری به شما کمک می کند تا به صورت منظم پس انداز داشته و علاوه بر آن با پس انداز خود سرمایه گذاری نیز انجام دهید که مهمترین نقاط قوت این برنامه حساب می شود. اما تعداد کم صندوق های موجود برای سرمایه گذاری، عدم وجود گیمیفیکیشن و محدود بودن بانکهای موجود برای انجام عملیات  و همچنین عدم امکان ثبت نام در سجام از طریق خود برنامه از نقاط ضعف این اپ سرمایه گذاری به حساب می آید که امید است در آینده نزدیک تولید کننده گرامی نسبت به رفع آن ها اقدام نموده و در بروزرسانی ها آتی این موارد نیز رفع گردند.

جمع بندی کلی

اگر پس انداز برای شما سخت است حتما از اپلیکیشن بلوط استفاده کنید و اجازه دهید به صورت منظرم برای شما پس انداز کند، به قول معروف قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود، پس با استفاده از این بنرامه پس از گذشت مدتی خواهید دید که پس اندازهای کوچک شما تبدیل به سرمایه های بزرگی شده اند.

برای دانلود و نصب رایگان اپلیکیشن بلوط از کافه بازار می توانید روی لینک زیر کلیک نمایید:

دریافت برنامه بلوط از بازار

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.