نقد و بررسی اپلیکیشن دکترآباد
نقد و بررسی اپلیکیشن دکترآباد ، بستر آموزش و پرورش علوم پزشکی
۱۴۰۱-۰۳-۱۸
Burn Rate چیست | نرخ سوختن چیست
بررسی مفهوم و اهمیت Burn Rate در استارت‌آپ‌ها
۱۴۰۲-۰۴-۲۱

نقد و بررسی اپلیکیشن آموزش زبان ترکی آذربایجانی در 30 روز

نقد و بررسی اپلیکیشن آموزش زبان ترکی آذربایجانی در 30 روز

اپلیکیشن زبان ترکی آذربایجانی در 30 روز یک برنامه کاربردی و آموزشی زبان خارجی است که به صورت تخصصی بر روی آموزش زبان ترکی آذربایجانی تمرکز کرده و با امکانات و دروس خود سعی کرده است تا در سریعترین زمان ممکن اصول اولیه و پیشرفته این زبان را به شما آموزش دهد.

زبان ترکی آذربایجانی در 30 روز

رابط کاربری و قابلیت های اپلیکیشن ترکی آذربایجانی در 30 روز

اپلیکیشن ترکی آذربایجانی در 30 روز از یک رابط کاربری ساده و قابل فهم با رنگبندی متنوع بهره می برد که با استفاده از آن کاربر می تواند خیلی سریع آموزش خود را شروع کند، در صفحه اصلی این برنامه در بالاترین قسمت بنرهایی مخصوص عملیات اصلی وجود دارد که با کلیک روی آن بنر ها  می توانید آموزش زبان ترکی خود را در برنامه موبایل ترکی آذربایجانی در 30 روز شروع کنید. در قسمت های بعدی صفحه اصلی بخش های دیگری شامل مکالمه دو نفره، آهنگ ها، جملات کاربردی و داستان را مشاهده خواهید کرد. در نوار ناوبری پایین برنامه با گزینه هایی از قبیل خرید اشتراک، امتیاز دهی، وبسایت، راهنما و پشتیبانی روبرو می شوید که با کلیک روی هر کدام از این گزنه ها به صفحه مربوطه آن منتقل خواهید شد. به توسعه دهنده این برنامه پیشنهاد می شود که برای سهولت کار کاربران خود گزینه وبسایت که در میان نوار ناوبری قراردارد رو به گزینه ای برای شروع آموزش تغییر دهد تا کاربران سریعتر و ساده تر بتوانند وارد مراحل آموزشی برنامه شوند.

خرید اشتراک زبان ترکی آذربایجانی در 30 روز

خوشبختانه وقتی برای اولین بار وارد نرم افزار موبایل ترکی آذربایجانی در 30 روز می شوید نیاز به هیچگونه ثبت نامی ندارید و در همان ابتدا وارد محیط آموزشی برنامه خواهید شد. همچنین این برنامه درس های اول خود را کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد تا در صورتی که کاربر توانست با برنامه ارتباط برقرار کند اقدام به خرید اشتراک نماید. از مزایای این برنامه می توان به پکیج خرید اشتراک آن اشاره کرد که در صورتی که یکبار آن را خریداری کنید تا همیشه در وضعیت مشترک قرار خواهید گرفت و نیاز به تمدید ماهانه یا هفتگی ندارید که این خود یک مزیت بزرگ برای یک برنامه آموزشی به خصوص آموزش زبان است.

آموزش زبان ترکی

آموزش ترکی آذربایجانی در 30 روز

برای شروع آموزش زبان در اپلیکیشن ترکی آذربایجانی در 30 روز کافیست تا روی بنر بالای کلیک کرده و وارد لیست فصل های آموزشی این برنامه شوید. همانطور که ذکر شد فصل اول این برنامه رایگان است و با استفاده از آن  می توانید آموزش را شروع کنید. فصول آموزشی این برنامه نیز هر کدام بخش بندی شده است. بخش های فصل های آموزشی شامل لغات، مکالمه، موسیقی، شعر، ضرب المثل و حیوانات است.

اپلیکیشن آموزش زبان ترکی

آموزش لغات ترکی با تلفظ

با ورود به بخش لغات اپلیکیشن اندروید ترکی آذربایجانی در 30 روز ابتدا باید فایل صوتی درس را دانلود کرده و به آن گوش دهید، خوشبختانه متن این درس نیز به صورت تایپ شده در زیر محتوای صوتی دانلودی موجود است که با استفاده از آن می توانید به راحتی لغات ترکی آذربایجانی را یاد بگیرید. خوشبختانه آموزش از طریق محتوای صوتی در اکثر بخش های این برنامه موجود است. از دیگر قابلیت های قابل ذکر می توان به تغییر اندازه فونت متون و افزودن هر بخش به علاقه مندی ها اشاره کرد.

جملات کاربردی و مکالمات روزمره با برنامه ترکی آذربایجانی در 30 روز به آسانی فرا بگیرید

ترکی آذربایجانی در 30 روز برای شما امکان یادگیری مکالمه را به صورت بسیار ساده و کاربردی فراهم کرده است که برای دسترسی به آن کافیست تا در هر فصل روی قسمت مکالمه کلید کنید و درس مربوط به مکالمه را گوش دهید. همچون هر زبان دیگری نیز برای فراگیری دقیق و ماندگاری نیاز به تمرین و تکرار خواهید داشت که خوشبختانه با اشتراک دائمی این برنامه می توانید هر زمانی که نیاز به یادآوری و تمرین داشتید از برنامه خود به آسانی استفاده نمایید.

آموزش زبان ترکی آذربایجانی با موبایل و آهنگ

آموزش زبان با موسقی

ترکی آذربایجانی در 30 روز در هر فصل خود برای شما آهنگ هایی به زبان ترکی آذربایجانی را نیز آورده است که با گوش دادن به آن ها و مطالعه ترجمه آن آهنگ که در زیر صفحه هر کدام موجود است می توانید راحتتر و دلپذیرتر زبان را یاد بگیرید.

ضرب المثل ترکی آذربایجانی

ضرب المثل ها و شعرهای ترکی آذربایجانی

در این برنامه همچون بخش آهنگ می توانید زبان خود را با استفاده از ضربالمثل ها و اشعار نیز تقویت کنید و با گوش دادن به آنها می توانید به آسانی با ظرایف این زبان شیرین آشنا شوید. خوشبختانه اشعار و ضرب المثل های موجود بسیار ساده و مشهور هستند و برای گوش شما از قبل آشنا هستند.

مترجم ترکی به فارسی و بالعکس

از قابلیت های غیر رایگان این برنامه میتوان به مترجم ترکی و به فارسی و فارسی به ترکی این برنامه اشاره کرد که پس از خرید اشتراک برای شما باز شده و می توانید همچون دیگر مترجم ها از قابلیت های آن استفاده کنید. البته ما در اپتان به توسعه دهنده پیشنهاد می دهیم که قسمت های اولیه این مترجم را به صورت رایگان برای کاربران باز گذاشته تا کاربر با این قابلیت بیشتر آشنا شود و یا این قابلیت را به صورت دوره محدود رایگان در اختیار کاربر قرار دهد.

ترجمه ترکی به فارسی با اپلیکیشین موبایل

نقاط قوت و ضعف ترکی آذربایجانی در 30 روز

اپلیکیشن ترکی آذربایجانی در 30 روز همچون دیگر اپلیکیشن ها داری نقاط و قوت ضعف خاص خود است. از نقاط قوت این برنامه می توان به وجو محتوای صوتی برای اکثر بخش ها و اشتراک نا محدود آن اشاره کرد. ولی به عنوان نقطه شعق می توان به عدم در دسترس بودن مترجم به صورت رایگان و کمی ضعف در طراحی این برنامه اشاره کرد که با کملی سلیقه می شود این محیط را بسیار دلپذیرتر کرد. همچنین کاربر زمانی که قصد شروع یادگیری را دارد برای شروع دکمه مشخصی به غیر از بنر را مشاهده نخواهد کرد که امید است در بروزرسانی های آتی این مورد مورد توجه توسعه دهنده قرار گیرد.

جمع بندی کلی

چنانچه تمایل به یاد گیری زبان ترکی آذربایجانی دارید نرم افزار موبایل آموزش زبان ترکی آذربایجانی در 30 روز می تواند به خوبی در این مسیر همراه شما باشد، گفتنی است که این برنامه تا کنون مورد اعتماد بیش از 50 هزار کاربر بوده است که خود گواهی بر کارایی این برنامه در تخصص خود است.

برای دانلود رایگان اپلیکیشن ترکی آذربایجانی در 30 روز کافیست روی لینک زیر کلیک کرده تا آن را به آسانی از کافه بازار دانلود نمایید

دریافت برنامه ترکی آذربایجانی در 30 روز از کافه بازار

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.