نقد و بررسی اپلیکیشن پذیرش 24 | سامانه نوبدهی پذیرش24
نقد و بررسی اپلیکیشن پذیرش ۲۴ ، آنلاین نوبت دکتر بگیرید
۱۳۹۸-۰۷-۲۹
نقد و بررسی بازی سماور | معرفی بازی سماور
نقد و بررسی بازی سماور، پاسخ به معماهای آسان ولی سخت
۱۳۹۸-۰۸-۰۹

نقد و بررسی اپلیکیشن لرنیت، نرم افزار آموزش زبان انگلیسی

نقد و بررسی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی لرنیت رایگان

اپلیکیشن لرنیت یک برنامه آموزشی ایرانی ویژه فراگیری زبان انگیلیسی از طریق تلفن همراه می باشد. شما با استفاده از  این نرم افزار موبایل آموزش انگلیسی می تواید در هر مکان و هر حالی با سرعت سطح دانش خود از زبان را افزایش داده و زبان انگلیسی خود را در هر چهار سطح Writing،Reading،Listening و Speaking تقویت کنید.

اپلیکیشن لرنیت

رابط کاربری اپلیکیشن آموزش زبان لرنیت

اپلیکیشن لرنیت از یک رابط کاربری سطح محور و درس محور استفاده کرده و شما به محض ورود به این برنامه با سطح مقدماتی ۱ و دروسی که برای این سطح در نظر گرفته شده است روبرو خواهید شد. برنامه لرنیت دارای پنج سطح آموزش زبان است که آنها را از A1 تا C1 دسته بندی کرده و شما با توجه به دانش خود می بایست یکی از سطوح را انتخاب و آموزش خود را از آنجا آغاز کنید.

همانطور که اشاره شد هر یک از سطوح به حدود ۲۰ درس تقسیم شده که برای شروع هر درس باید ابتدا آن درس را دانلود کنید و اینگونه تولیدکنندگان برنامه، حجم اولیه اپ را برای دانلود به ۷ مگابایت کاهش داده اند.

نرم افزار آموزش زبان انگلیسی لرنیت

درس‌های آموزش زبان در اپلیکیشن لرنیت

هر درس در این برنامه شامل بخش های مختلفی می باشد تا با استفاده از آنها بتواید مهارتهای چهارگانه زبان انگلیسی خود را تقویت کنید. از نکات قابل توجه این برنامه نمایش زمان تقریبی هر زیر مجموعه درس است که به شما کمک می کند تا بدانید در زمانی که در اختیار دارید آیا می توانید به مطالعه این بخش بپردازید یا خیر.

دروس آموزشی به صورت استاندارد تهیه و تدوین شده اند و اکثر دروس شامل بخشهایی از قبیل: لغات، مکالمه بین دو فرد، گرامر، Speaking، خواندن، Listening و مرور لغات می باشند. پس از ورود به هر بخش و فراگیری مباحث مطرح شده، یک تمرین یا امتحان هم در پایان وجود دارد تا شما مطمئن شوید که آن بخش از درس را به خوبی یادگرفته اید.

از قابلیت های خوب این اپلیکیشن در بخش دروس، می توان از نمایش درصد میزان پیشرفت در درس مورد نظر نام برد که این درصد با توجه به بخشهایی که خوانده اید و زیر بخش هایی که انجام داده اید محاسبه شده که به این ترتیب شما دیگر هیچ درسی را در نیمه رها نخواهید کرد.

آموزش لغات زبان انگلیسی در اپلیکیشن لرنیت بسیار جذاب بوده و به خاطر سپردن معانی هر کلمه را با نمایش یک تصویر مرتبط، املای انگلیسی و معنی فارسی آن بسیار راحت و دلنشین نموده است.

آموزش گرامر زبان انگلیسی با اپلیکیشن لرنیت

گرامر اصولا یکی از بخش های طاقت فرسا و سخت هر زبان به ویژه زبان انگلیسی می باشد، اپلیکیشن آموزش زبان لرنیت این مشکل را به استفاده از گوینده فارسی زبانی که قواعد را به شما یاد می دهد حل کرده و همچنین در این بخش با استفاده از مثالهای کاربردی، به فراگیری گرامر نگاهی کاربردی شده که خود باعث آسان شدن یادگیری گرامر انگلیسی شده است.

آموزش Speaking زبان انگلیسی رایگان

Speaking و صحبت کردن یکی از بخش های اساسی هر زبان است و در اصل ما یک زبان جدید را می آموزیم تا بتوانیم با استفاده از آن با دیگران صحبت و مکالمه کنیم. لرنیت با استفاده از روشی که برای تقویت Speaking در نظر گرفته، توانسته گوی سبقت در بخش آموزش مکالمه را دیگر رقبای خود ربوده و محبوبیت خوبی را بین کاربران به دست آورد. آموزش Speaking در اپلیکیشن لرنیت اینگونه است که شما پس از ورود به این بخش با یک جمله که روی صفحه نمایش ظاهر شده است، روبرو شده و گوینده برنامه یکبار آن را برای شما می خواند، سپس شما با کلیک روی دکمه میکروفن آن جمله را تکرار کرده و از لرنیت می خواهید تا آن را بررسی کند، در صورتی که تلفظ شما کاملا صحیح و درست باشد برنامه به شما اجازه گذر از این مرحله را خواهد داد و در صورتی که اشتباه کرده باشید فرصت آن را دارید تا بارها و بارها به صدای گوینده گوش دهید و تکرار کنید تا زمانی که تلفظ صحیح را یاد بگیرید.

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی رایگان

در بخش Reading این برنامه آموزشی می توانید به تقویت قدرت درک مطلب خود پرداخته و با توجه به آنچه در این درس و دروس قبلی فراگرفته اید به سوالات مفهومی ای که از متن برای شما تهیه شده اند پاسخ دهید. این نوع تمرین نه تنها به درک عمیق معنای هر کلمه کمک می کند بلکه سبب می شود تا شما کلمات بیشتری را نیز بیاموزید.

اپلیکیشن لرنیت در بخش Listening  خود ابتدا یک جمله را برای شما خوانده، سپس کلمات به کار رفته در آن جمله را به صورت نا مرتب به شما نمایش می دهد و شما وظیفه دارید تا هر کلمه را با توجه به آنچه گوینده برای شما خوانده است مرتب کنید. گفتنی است که در این بخش شما باید به جایگذاری نقاط نیز دقت کنید که این ریزبینی تولیدکننده سبب خواهد شد تا شما بتوانید جزئیات را نیز به خوبی فرا بگیرید.

بهترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی اندروید

جمع‌بندی کلی و خرید اشتراک لرنیت

دانلود اپلیکیشن لرنیت رایگان است، اما چنانچه بتوانید با آن ارتباط برقرار کنید و تمایل به ادامه یادگیری زبان خود با این نرم افزار آموزش زبان انگلیسی داشته باشید می بایست تا با استفاده از منوی کناری برنامه اقدام به خریداری حق اشتراک ماهانه کنید و بدین ترتیب به تمامی محتوای آموزشی این برنامه در طول دوران اشتراک خود دسترسی داشته باشید، همچنین اگر لرنیت را به دوستان خود معرفی کنید برنامه به شما به عنوان قدردانی یک توکن خواهد داد که با جمع آوری آنها می توانید توکن های خود را تبدیل به حق اشتراک کنید.

به طور کلی اپلیکیشن لرنیت یک نرم افزار مناسب و خوش ساخت برای آموزش زبان انگلیسی است که وجود آن در موبایل هر فردی که خواهان فراگیری این زبان است لازم و ضروری می باشد، لرنیت به صورت مداوم آپدیت شده و قابلیت‌های جدید روز به روز به آن افزوه می شود که ما در اپتان به آنها پیشنهاد می کنیم تا آزمونی را در برنامه قرارداده تا دانشجو با شرکت در آن از سطح ابتدایی خود برای شروع مطلع شده و همچین یک قابلیت دیکشنری مانند را نیز به برنامه اضافه کنند تا کاربران از نصب چندین برنامه برای آموزش زبان رهایی یابند.

اپلیکیشن لرنیت برای اندروید عرضه شده است که برای دانلود رایگان آن از کافه بازار می توانید روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود بازی Hooked Inc از کافه بازار

5 Comments

  1. زهرا گفت:

    سلام من یک مشکلی در برنامه دارم اسپیکینگ من وقتی میررک داخلش میزنه خطا در اتصال به سرویس صوت گوگل چطوری میتونم حلش کنم که بیاد؟

    • اپتان گفت:

      سلام این مورد را برنامه نویس باید توضیح دهند، اما به طور کلی اگر خطای اتصال به سرویس گوگل را در این برنامه یا هر برنامه دیگری می گیرید بهتر است، از یک ف.ی.ل.ر ش.ک.ن مناسب استفاده کنید و با اون تست کنید زیرا برخی از امکامانت گوگل برای ایرانی ها تحریم شده است

  2. P.m گفت:

    سلام روزتون بخیر
    میشه در مورد این اپلیکیشن برای موضوع پایان نامه زبان انگلیسی استفاده کرد؟
    منابع کافی برای استفاده در پایان نامه دارد؟
    میشه زودتر پاسخ بدین

    متشکرم

    • اپتان گفت:

      سلام منظور شما رو متوجه نمیشم!!! اپلیکیشن چه ربطی به پایان نامه داره؟ بیشتر توضیح میدین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.