کسب و کار کوچک
چطور از کسب و کارم در مقابل استارتاپ‌ها و هولدینگ‌ها مراقبت کنم؟
۱۳۹۸-۰۷-۲۸
نقد و بررسی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی لرنیت رایگان
نقد و بررسی اپلیکیشن لرنیت، نرم افزار آموزش زبان انگلیسی
۱۳۹۸-۰۸-۰۷

نقد و بررسی اپلیکیشن پذیرش ۲۴ ، آنلاین نوبت دکتر بگیرید

نقد و بررسی اپلیکیشن پذیرش 24 | سامانه نوبدهی پذیرش24

اپلیکیشن پذیرش ۲۴ یک برنامه موبایلی ایرانیست که در حوزه نوبت دهی آنلاین از پزشکان ایرانی فعالیت می کند. شما با استفاده از برنامه موبایل پذیرش ۲۴ می توانید به جستجوی پزشکان و مراکز درمانی پرداخته، پزشک مورد نظر خود را انتخاب، هزینه های درمانی را مقایسه و از آن دکتر به صورت کاملا آنلاین نوبت بگیرید. همچین برنامه پذیرش ۲۴ این امکان امکان را دارد تا اولین نوبت خالی پزشک انتخابی را یافته و به شما اختصاص دهد.

اپلیکیشن پذیرش 24

رابط کاربری و قابلیت‌های اپلیکیشن پذیرش ۲۴

اپلیکیشن پذیرش ۲۴ از یک رابط کاربری زیبا و ساده با رنگ های قالب آبی تیره و سفید بهره می‌برد که شاید این انتخاب رنگ به دلیل آن باشد که حتی افراد کوررنگ نیز می‌توانند به راحتی رنگهای طیف آبی را مشاهده کنند و با توجه به آنکه این برنامه موبایل در حوزه سلامت و پزشکی فعال است، این گمان، دور از ذهن نیست. زمانی که برای اولین بار این اپلیکیشن سلامتی را نصب می کنید، برنامه از شما می‌خواهد تا در آن عضو شده و مشخصات فردی خود و شماره موبایلتان را وارد کنید، در زمان ثبت اطلاعات اولیه و ثبت نام در پذیرش ۲۴ می بایست شماره ملی خود را نیز وارد نموده که ممکن است این مهم برای برخی کاربران آنچنان خوشایند نباشد.

پس از ساخت پروفایل خود، شما به صفحه اصلی هدایت شده و در این صفحه با چهاربخش اصلی باکس جستجو، پزشکان، مراکز درمانی و سوابق سلامتی روبرو می شوید. در بخش جستجو شما می‌توانید به آسانی نام بیمارستان، کلینیک و یا نام پزشک مورد نظر خود را وارد کرده و با توجه به عبارت ورودی نتیجه ها را سریعا مشاهده کنید. در صفحه نتایج جستجو دو امکان شهر برای انتخاب منطقه جغرافیایی مورنظر و فیلترها برای اعمال محدودیتهایی روی جستجو مثل خدمت، درجه علمی، تخصص، شهر، مرکز، بیمه و جنسیت پزشک خودنمایی می کنند. وجود این دو قابلیت از نکات مثبت این برنامه نوبت دهی آنلاین بوده و باعث می شود تا کاربری که به دلیل بیماری حوصله آنچنانی ندارد، سریعتر به آنچه مایل است دست پیدا کند.

سامانه نوبت دهی پذیرش 24

اپلیکیشن پذیرش ۲۴ در هان صفحه اصلی خود بخشی تحت نام پزشکان را فراهم نموده که با کلیک روی آن و ورود به این بخش با صفحه ای مواجه شده که در آن تخصص های پزشکی به شما نمایش داده شده و با کلیک روی تخصص پزشکانی که دارای آن تخصص انتخابی هستند به شما نمایش داده می شوند. البته گفتنیست که تولید کنندگان برنامه پذیرش ۲۴ از همان صفحه نمایش نتایج جستجو برای این بخش استفاده کرده اند و بدین ترتیب در صورتی که شما از کلید واژه صحیح برای جستجو خود استفاده نمایید بدون طی کردن مراحل قبلی و به سرعت می توانید به همین نتیجه دست پیدا کنید.

دانلود برنامه پذیرش 24

آنلاین نوبت پزشک و بیمارستان بگیرید

پس از آنکه پزشک مورد نظر خود را انتخاب نمودید، وقت آن است تا اصلی ترین ویژگی پذیرش ۲۴ یعنی نوبتگیری از پزشک را امتحان کنیم. بدین منظور روی پزشک مورد نظر کلیک کرده و وارد صفحه مربوط به آن پزشک خواهیم شد و در این صفحه اطلاعات تکمیلی پزشک شامل آدرس محل ویزیت، شماره‌های تماس و نقشه‌ای که لوکیشن مطب را به شما نشان میدهد نمایش داده می‌شوند و در پایین صفحه یک دکمه بزرگ تحت نام ثبت نوبت به خوبی خودنمایی کرده و کلیک روی اینکه وارد سه مرحه اصلی از ثبت نوبت آنلاین پزشک می شوید.

نوبت دهی پذیرش 24

در مرحله اول می توانید مرکز پزشکی مورد نظر خود برای ویزیت را انتخاب کنید و همچنین با توجه به تخصص پزشک خدمتی که مایل به دریافت آن هستید را انتخاب نمایید. با کلیک روی دکمه مرحله بعد وارد صفحه مربوط به رزرو تاریخ و ساعت ویزیت می‌شوید که در این صفحه اپلیکیشن پذیرش ۲۴ به عنوان یک مزیت رقابتی جالب توجه اولین و سریعترین نوبت موجود را به شما پیشنهاد داده و می‌توانید ادامه کار را برای این تاریخ و زمان پیشنهادی پیش برده و یا و با کلیک روی دکمه مشاهده سایر نوبتهای خالی زمان دیگری را برای رزرو خود انتخاب نمایید. در مرحله بعدی باید بیمار مورد نظر خود را که نوبت برای وی صادر می شود را انتخاب و یا در صورتی که بیمار مورد نظر در لیست موجود نبود با فشار دادن دکمه افزودن، اصلاعات وی را تکمیل کنید. بلافاصله پس از انتخاب بیمار، برنامه به با نمایش یک صفحه تمامی موارد را برای شما مرور کرده و شما می توانید اطلاعات را ویرایش و یا نوبت خود را نهایی نمایید و از این به بعد منتظر تاریخ و ساعت مورد نظر خود باشید و بدون هیچ نگرانی‌ای برای ویزیت به پزشک خود مراجعه فرمایید.

دانلود اپلیکیشن پذیرش 24

اپلیکیشن پذیرش ۲۴ به سرعت و سادگی هر چه تمام تر نوبت پزشک را برای شما نهایی و رزرو میکند، اما همین سرعت و سادگی باعث شده است تا برخی از بخشهای برنامه از نظر رابط کاربری قربانی شده و ضعف هایی در پیاده سازی گرافیکی رابط کاربری را به دنبال داشته باشد. برای مثال در صفحات مربوط به نوبت گیری آنلاین سایز و تراز دکمه ها و حتی گاها فونت آنها بی نظم و خراب شده است و نمایش ساعت های دیگر برای رزرو نیز چیدمانی دارای اشکال را نشان می دهد. پیشنهاد ما به تولیدکنندگان برنامه نوبت دهی پذیرش ۲۴ این است که این ضعف های کوچک در طراحی برنامه را در آپدیت های بعدی خود بر طرف کنند، زیرا مخاطب ایرانی نسبت به المان‌های گرافیکی در برنامه موبایل بسیار هوشیار و سخت‌گیر است.

جستجو در بین مراکز پزشکی و درمانی

از دیگر بخش های این برنامه که در صفحه اصلی به آن دسترسی دارید قسمت مراکز درمانی بوده که با کلیک روی آن وارد صفحه مربوطه شده و می توانید مراکز مختلف درمانی را مشاهده و با ورود به صفحه مربوط به هرکدام در صورتی که این تیم با آن مرکز درمانی قرارداد همکاری ای داشته باشد پزشکان آن را مشاهده و نسبت به اخذ نوب آنلاین اقدام نمایید. همچنین در سربرگ اطلاعات مرکز می‌توانید لوکیشن مرکز روی نقشه به همراه آدرس و شماره تلفن آن مرکز درمانی را مشاهده کنید.

دیگر قابلیتهای برنامه نوبت آنلاین پزشکی پذیرش۲۴

در نوار پایین اپلیکیشن پذیرش ۲۴ علاوه بر صفحه اصلی شما به چند گزینه دیگر نیز روبرو می شوید که اولین آن نوبت های من بوده که با استفاده از این بخش می توانید رزومه ای از نوبت های پزشکی اخذ شده خود را مشاهده کرده و وضعیت هر نوبت را نیز با یک نگاه متوجه شوید. طراحی در این بخش برنامه به خوبی انجام شده و توانسته تا در سریعترین حالت ممکنه وضعیت ها را برای بیمار مشخص نماید.

پذیرش 24 اصفهان

شما با استفاده از گزینه نقشه در نوار پایین برنامه با نقشه ایران مواجه هستید که با زوم هر چه بیشتر روی شهر مورد نظرتان می‌توانید مراکز درمانی و مطب پزشکان را از روی نقشه نیز بیابید و به این ترتیب نزدیک‌ترین مرکز و یا پزشک به محل اقامت خود را پیدا و نسبت به دریافت نوبت از آن اقدام نمایید.

در آخرین گزینه از نوار راهبری برنامه با گزینه پروفایل مواجه شده که در این صفحه می‌توانید نسبت به تکمیل و یا ویرایش اطلاعات کاربری خود اقدام نموده تا در موارد مربوط به نوبت گیری و در خواستهای پشتیبانی سریعتر مراحل را طی نمایید.

جمع بندی کلی

اپلیکیشن پذیرش ۲۴ یک برنامه موبایل خوب ایرانی برای رزرو نوبت آنلاین پزشک بوده که کار طاقت فرسای رزرور نوبت پزشک که یا با مراحعه حضوری و یا با تماس تلفنی در گذشته انجام می شده است را ساده تر و سریعتر نموده . پذیرش ۲۴ این روزها بیش از ۱۰۰هزار نصب فعال داشته و توانسته تا حدود زیادی جای خود را در بین عامه مردم و پزشکان باز نماید که امتحان آن برای دریافت نوبت پزشک قطعا ارزشمند است.هرچند که از صمیم قلب خواهانیم تا هیچ کدام از شما خوانندگان اپتان هیچ موقع نیاز به پزشک برای موارد درمانی نداشته باشید.

اپلیکیشن پذیرش ۲۴ را که به صورت کاملا رایگان در اپ مارکت ها منتشر شده است را با کلیک روی لینک زیر می توانید از کافه بازار دریافت و نصب کنید.

دانلود بازی Hooked Inc از کافه بازار

 

 

1 Comment

  1. Markcix گفت:

    Elimite cream

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.