نقد و بررسی اپلیکیشن مترجم گوگل Google Translate
مترجم گوگل ، ترجمه متن و عکس با استفاده از موبایل
۱۳۹۸-۰۵-۲۳
نقد و بررسی اپلیکیشن آپ
نقد و بررسی اپلیکیشن آپ ، همراه همه کاره شما
۱۳۹۸-۰۶-۰۴

نقد و بررسی اپلیکیشن همراه من ، برنامه رسمی همراه اول

نقد و بررسی اپلیکیشن همراه من برنامه موبایل رسمی همراه اول

اپلیکیشن همراه من ، برنامه موبایل رسمی اپراتور همراه اول است که برای سرویس دهی به مشتریان این شرکت تولید شده است. همراه اول با تهیه و تولید این اپلیکیشن سعی کرده تا اکثر نیازهای مشتریان خود را پاسخ داده و مراجعه مشترکین به دفتار خدمات ارتباطی این شرکت را به حداقل برساند که تا حدود زیادی نیز در این امر موفق بوده است.

در اولین قدم برای استفاده از اپلیکیشن همراه من باید با استفاده از شماره تلفن همراه اولی خود در آن عضو شوید. البته در آپدیت جدید این نرم افزار برخی امکانات را به صورت راهنما از جمله کدهای دستوری USSD را می توانید بدون عضویت مشاهده کنید و یا اقدام به خرید اعتبار برای خطوط اعتباری این شرکت نمایید.

اپلیکیشن همراه من

اپلیکیشن همراه من چه امکاناتی دارد؟

اپلیکیشن همراه من در صفحه اصلی خود اطلاعاتی همچون بسته فعال و میزان باقیمانده از آن بسته، قبض میان دوره برای خطوط دائمی و میزان شارژ باقیمانده برای خطوط اعتباری را به شما نمایش می دهد.پس از این اطلاعات بنری تحت عنوان باشگاه فیروزه‌ای مشاهده خواهید کرد که با کلیک روی آن وارد قسمت باشگاه مشتریان همراه اول خواهید شد که امکانات این قسمت را در ادامه این نقد و بررسی خدمتتان ارائه خواهیم داد.

با ورود به بخش خدمات من می توانید به خدماتی همچون، خرید بسته اینترنت نوترینو، خرید بسته‌های ترکیبی، آوای انتظار، طرحهای تشویقی، تاریخچه طرحهای قبلی، پیامکهای تبلیغاتی و محتوایی، کدهای دستوری، پیامگیر صوتی، محدودیت مکالمه، قطع و وصل خط، تعویض سیم کارت،  مدار فیروزه ای، رومینگ و بسته های اشتراکی دیتا دسترسی داشته باشید.

برنامه همراه من

اگر شما برای دسترسی به اینترنت از موبایل خود و سرویس دیتای فعال روی سیم کارت همراه اول استفاده می کنید با استفاده از سه بخش موجود در اپلیکیشن همراه من می توانید اقدام به خرید بسته های اینترنت نموده و در هزینه های اینترنت خود صرفه جوئی چشمگیری کنید. تفاوت قیمت استفاده از این خدمات در قالب بسته با استفاده به صورت عادی و بدون فعالسازی بسته به قدری زیاد است که چناچه بسته ای فعال نداشته باشید در پایان ماه با قبوضی نجومی روبرو خواهید شد. بسته های اینرتنت ارائه شده در این اپلیکیشن دارای تنوع به نسبت خوبی بوده و حتی می توانید بسته ای که تهیه می کنید با یک شماره دیگر نیز به اشتراک بگذارید و به این ترتیب برای مثال می توانید بسته ای ۲۵ گیگابایتی یک ماهه را بر روی دو خط همراه اولی استفاده نمایید.

اپلیکیشن همراه من در بخش آوای انتظار، یک مجموعه غنی با دسته بندی های  مشخص از آواهای انتظار را برای شما فراهم کرده است. از قابلیت های این بخش می توان به امکان گوش دادن پیش از خرید به آوای انتظار انتخابی اشاره کرد. همچنین در قسمت ۲۰ آوای برتر می توانید پرمخاطبترین آواهای انتظاری که مشترکین این اپراتور فعال کرده اند را مشاهده و در صورت تمایل برای خود فعال کنید.

اگر از دست پیامکهای تبلیغاتی خسته شده اید و یا نمی دانید در چه سرویس محتوایی عضو شده و بابت آن دارید هزینه می دهید با ورود به بخش پیامکهای تبلیغاتی و محتوایی می توانید پس از مشاهده وضعیت سیمکارت خود در این خدمات، نسبت به فعال کردن و یا غیرفعال کردن آنها اقدام نمایید.

اپلیکیشن همراه اول

در صورتی که نیاز داشته باشید یک پیغامگیر روی خط موبایل خود فعال کنید، کافیست وارد بخش پیامگیر صوتی شده و با استفاده از آموزشی که همراه اول برای مشترکین خود قرار داده است قابلیت پیغامگیر صوتی خود را فعال کرده و از آن استفاده نمایید.

از دیگر بخشهای کاربردی این قسمت از اپلیکیشن همراه من میتوان به خدمات رومینگ اشاره کرد که علاوه بر امکان فعال سازی رومینگ در صورتی که عازم به یکی از کشورهای عربستان و یا عراق باشید می توانید برای سرویس رومینگ خود نیز بسته هایی را خریداری کرده و در هزینه های سفر زیارتی خود صرفه جویی نمایید. همچنین در این اپلیکیشن می توانید به ریز مکالمات خود به صورت کلی و یا خلاصه کارکرد دسترسی داشته و بدون مراجعه به دفاتر همراه اول پرینت مکالمات خود را دریافت کنید.

شایان ذکر است که چنانچه شما بیش از یک سیمکارت از این اپراتور با نام خود خریداری کرده باشید از طریق منوی کناری این برنامه می توانید بین سیمکارتهای خود سوئیچ شده و همه امکانات یاد شده را برای سیمکارت منتخب استفاده کنید.

باشگاه فیروزه ای همراه اول در اپلیکیشن همراه من

باشگاه فیروزه ای اپلیکیشن همراه من چیست؟

شرکت همراه اول باشگاه مشتریان خود را با نام باشگاه فیروزه ای عرضه کرده است که با عضویت در این باشگاه با توجه به میزان پرداختی قبض خود و یا خرید اعتبار، امتیازی دریافت کرده و پس از رسیدن به حدود امتیاز خاصی می توانید از خدمات رایگانی مثل بسته های مکالمه، اینترنت و … تحت عنوان جایزه استفاده نمایید. در باشگاه فیروزه ای علاوه بر تخفیف و خرید رایگان خدمات همراه اول می توانید کدهای تخفیفی را نیز با استفاده از امتیاز خود خریداری کنید. در زمان نگارش این مطلب کدتخفیف باغ گیاه شناسی تهران،  کد تخفیف دیجی استایل، کد تخفیف علی بابا و کد تخفیف جاباما برای اعضای باشگاه فیروزه ای وجود داشت.

جمع بندی کلی

اپلیکیشن همراه من به عنوان برنامه رسمی همراه اول طبیعتا فقط برای مشترکین این شرکت قابل استفاده خواهد بود و از آنجایی که طیف استفاده کنندگان از خدمات  این اپراتور به عنوان اولین اپراتور ارتباطات سیار ایران بسیار گسترده می باشد، کمی نیاز به ساده سازی در منوهای این برنامه به وضوح احساس می شود. همچنین با توجه به رنگبندی خاص این برنامه که متاثر از رنگ فیروزه ای است که این شرکت برای هویت بصری برند خود انتخاب نموده کمی سختی کار و آزار چشم در استفاده طولانی مدت از این اپلیکیشن مشاهده می شود.به صورت کلی این اپلیکیشن اکثر نیازهای مشترکین و کاربران خود را برطرف کرده ولی اگر قابلیتهایی همچون خرید سیمکارت نیز به آن افزوده شود، کارایی آن افزایش چشمگیری خواهد شد.درنهایت باید بگوییم اگر از سیمکارت های همراه اول استفاده می کنید استفاده از این اپ برای شما واجب و حیاتی است.

اپلیکیشن همراه من به صورت کاملا رایگان عرضه شده است که برای دانلود نسخه اندروید آن از طریق کافه بازار می توانید روی لینک زیر کلیک نمایید.

دانلود بازی Hooked Inc از کافه بازار

 

 

4 Comments

  1. محسن گفت:

    ۱۸۰ تا از امتیازاتم رو الکی خورد بایک بروز رسانی

  2. هادی گفت:

    چند روزیه برنامه باز نمی‌شود… دو روز قبل بروزرسانی کرده ام.

  3. هادی گفت:

    چرا با وجودیکه دو روزه بروز رسانی شده ولی برنامتون درست کار نمی‌کند؟

  4. فرشته حسینی در پارسیمال !

    همکاری فرشته حسینی با مرکز خرید پارسی
    parsimal.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.