داستان استارتاپ مدیتکست meditext
مدیتکست ، استارتاپی که محتوای پزشکی معتبر تولید می‌کند
۱۳۹۸-۰۵-۰۱
ارزش اسمی سهام ارزش واقعی سهام
ارزش اسمی سهام و ارزش واقعی سهام در استارتاپ‌ها
۱۳۹۸-۰۵-۰۹

فوراسکوئر ، راهنمای شهر در دست شماست

نقد و بررسی برنامه مبوایل و معرفی اپلیکیشن فوراسکوئر

فوراسکوئر به شما بهترین مکان های اطرافتان را معرفی می کند و یک راهنمای شهری کاملا زنده است. زمانی که قصد تفریح داریم و یا می خواهیم از بهترین رستوران های اطرافمان اطلاع پیدا کنیم راهی نداریم جز پرس و جو از افراد حاضر در آن اطراف که این تجربه برای برخی مشکل و برای برخی نتایج جالبی در بر نداشته است. اپلیکیشن Foursquare با نشان دادن مکان هایی که در حوالی شما هستند و نظراتی که دیگر کاربران این برنامه موبایل برای آن مکان ثبت کرده اند به شما کمک می کند تا منطقی ترین و بهترین انتخاب را داشته باشید.

دانلود اپلیکیشن فوراسکوئر

پس از نصب، برنامه Foursquare از شما می خواهد تا یک پروفایل کاربری در نرم افزار برای خود تعریف کنید و دسترسی هایی از جمله لوکیشن را از شما خواهان می شود. پس از ساخت اکانت، در صفحه اصلی فوراسکوئر در بالاترین قسمت با جعبه مخصوص جستجو روبرو خواهید شد که کافیست در آن تایپ کنید “کباب”، نرم افزار اطراف شما را جستجو کرده و رستوران هایی که در منو آنها کباب وجود دارد را به شما نمایش می دهد. شما با مقایسه رستوران ها از روی امتیازاتی که کاربران دیگر به آن داده اند و مشاهده تصاویر و نظرات ثبت شده به آسانی می توانید بهترین مکان را انتخاب و یک دست کباب عالی را نوش جان کنید. البته گفتنی است که در باکس جستجو می توانید نام رستوران، نام غذا، عنوان یک فعالیت و هر آنچه به ذهنتان می رسد را وارد کرده تا Foursquare برای شما بهترین مکانهایی که با کلمه مورد نظر شما ارتباط دارند را بیابد.

Foursquare

فوراسکوئر با تغییراتی که در نسخه جدید و در صفحه اصلی اعمال کرده است، در زیر باکس جستجو، دسته بندی شامل وعده های غذایی (Breakfast,Lunch,dinner) ، قهوه و چایی ، تفریحات شبانه (Nightlife) و کاری برای انجام (Things to do) را به تفکیک ارائه داده تا شما را هر چه سریعتر به نتیجه دل خواهتان برساند. برای مثال اگر شما وعده غذایی نهار یا همان Lunch را انتخاب کنید، به شما نزدیکترین رستورانهایی که در آنها نهار سرو می شود را نشان داده که با توجه به نیازتان می توانید فیلترهایی از قبیل سطح قیمت،وضعیت باز و بسته بودن رستوران،فاصله با شما و امتیازی (Rating) که از دیگر کاربران دریافت کرده است را اعمال، و به نتایج شخصی سازی شده تری برسید.

فوراسکوئر در تمامی دسته بندی های اصلی خود سعی کرده است تا پس از ورود به آن دسته، زیر دسته هایی را نیز با استفاده از هوش مصنوعی و دیتامانینگ روی داده‌های دریافتی از کاربران، نمایش دهد. برای مثال وقتی به دنبال رستوران هستید به غیر از فیلتر های گفته شده زیر دسته هایی مانند رستوران ایتالیایی، وجود غذای دریایی در منو و غیر را نیز به شما نمایش می دهد.

ممکن است گاهی شما در مکان خاصی باشید و تمایل داشته باشید که در نرم افزار Foursquare برای آن مکان نظر یا تصویری ثبت کنید یا به آن مکان امتیاز دهید ولی هر چه می گردید آنجا در Foursquare پیدا نمی کنید. این نرم افزار این قابلیت را برای شما فراهم کرده است تا اگر مکانی در این برنامه یافت نشد آن را ثبت کنید و اطلاعات اولیه ای نیز برایش وارد کنید، سپس Super User  های فوراسکوئر، مکان ثبتی شما را بررسی کرده و در صورتی که واقعا آن مکان در لیست نرم افزار وجود نداشته باشد، آن را تایید کرده تا به لیست این برنامه اضافه شود.

برنامه موبایل فوراسکوئر Foursquare

از دیگر امکانات جذاب فوراسکوئر  می توان به قابلیت ساخت لیست در این برنامه اشاره کرد. برای مثال شما مکانی را در این برنامه پیدا می‌کنید، ولی در حال حاضر قصد رفتن به آنجا یا امکان مراجعت به آنجا را ندارید، کافیست تا در یکی از لیستهای خود آن مکان را اضافه کنید وبرای همیشه دسترسی به آنجا را برای خود ساده نگه دارید. همچنین در فوراسکوئر امکان مسیریابی تا مکان مورد نظر نیز برای شما فراهم شده است که آدرسی را اشتباهی نروید!

اپلیکیشن راهنمای شهر Foursquare  برای دستگاه های اندروید و iOS ارائه شده است و تا امروز بیش از ۱۰ میلیون دانلود داشته و هم در گوگل پلی و هم اپ استور اپل از جمله اپهایی است که نشان Editors Choice را دریافت کرده است. برای دانلود این اپلیکیشن می توانید از لینکهای زیر استفاده کنید.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور اپل

1 Comment

  1. […] نام دارد. این قسمت از برنامه اگر تجربه استفاده از اپلیکیشن فوراسکوئر راداشته باشید بیشترین شباهت به آن را داشته و شما را با […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.