معرفی پادکست فیکشن، اولین پادکست فارسی با ژانر ترس و دلهره
۱۳۹۸-۰۹-۱۳
معرفی بازی تور کلمات | نقد و بررسی بازی تور کلمات
نقد و بررسی بازی تور کلمات، حدس کلمات به هر زبانی
۱۳۹۸-۰۹-۲۲

نقد و بررسی اپلیکیشن کتابچین، فروشگاهی برای کتاب الکترونیک و صوتی

نقد و بررسی اپلیکیشن کتابچین | معرفی اپلیکیشن کتابچین | معرفی برنامه موبایل کتابچین

اپلیکیشن کتابچین فروشگاهی آنلاین و کتابخوانی رایگان است برای دانلود و مطالعه کتاب‌های دیجیتالی همراه با امکان دانلود و گوش دادن به کتاب‌های صوتی که علاوه بر کتاب‌های پولی، مرجعی بزرگ از کتاب‌های رایگانیست که برخی از آن‌ها را در هیچ کتاب فروشی فیزیکی و مجازی دیگری پیدا نمی‌کنید.

اپلیکیشن کتابچین

رابط کاربری و قابلیت‌های اپلیکیشن کتابچین

اپلیکیشن کتابچین به طور کلی رنگ خاکستری روشن برای پس زمینه و گرایدینت آبی تا بنفش را به عنوان قالب رنگی خود انتخاب کرده و استفاده از این کدهای رنگی باعث شده تا کاربر در هنگام کار با این برنامه موبایل کتابخوان خستگی کمتری در چشمان خود احساس کرده و با فضای گرمی که طراحی برنامه به وجود آورده ارتباط خوبی برقرار کند.

برنامه موبایل کتابچین، یک فروشگاه آنلاین برای کتاب های دیجیتالی و صوتی بوده و مجموعه‌ای کامل از کتاب‌های مختلف از ناشرهای مختلف را عرضه کرده است. در صفحه اول این برنامه در بالاترین قسمت با بنری روبرو شده و با کلیک روی آن چنانچه قبلا کتابهایی را تهیه کرده باشید شما را به کتابخوانه دیجیتالی شما منتقل می کند.

در صفحه اصلی علاوه بر بنرهای اطلاع رسانی موجود، کتاب‌ها نیز به صورت دسته بندی شده قابل مشاهده بوده و شاید جذاب ترین دسته بندی موجود، کتاب‌های تخفیف دار باشند که روزانه و یا طی رویداد های خاصی لیستشان تغییر می‌کند و به احتمال زیاد کتابی که شما خواهان خرید آن هستید در لیست کتاب‌های تخفیف دار این اپلیکیشن موبایل پیدا شود.

دسته بندی کتابها در برنامه کتابچین

اپلیکیشن کتابچین از یک دسته بندی جامع و کامل بهره برده که به شما کمک خواهد کرد تا در سریعترین زمان به کتاب مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. با آنکه این برنامه به صورت تخصصی، روی کتابهای دیجیتالی و صوتی تمرکز دارد ولی سازندگان آن، دسته بندی مجلات و سایر نشریات را نیز در برنامه قرار داده و شما با استفاده از کتابچین می توانید در سریعترین زمان ممکن به آخرین شماره بسیاری از مجلات نیز دسترسی داشته باشید. البته ناگفته نماند که علاوه بر قسمت دسته بندی، از طریق بخش جستجو دقیق و کارآمد برنامه کتابچین نیز می توانید به کتاب مورد نظر خود رسیده و به مطالعه آن بپردازید.

اطلاعات کامل کتاب در اپ کتابچین

ارائه جزئیات کامل و اطلاعات جامع از کتاب‌ها پیش از دانلود

اپلیکیشن کتابچین در صفحه اختصاصی هر کتاب به خوبی توانسته تا طالاعات کاملی از کتاب را برای خواننده فراهم آورده تا پیش از خریداری و دانلود کتاب، خواننده بتواند جزئیات جامعی از آن را مشاهده و سپس اقدام به خریداری آن نماید. علاوه بر ارائه جزئیات، این برنامه برای تمام کتاب هایش چند صفحه به عنوان نمونه ارائه داده که برای خواننده بسیار جذاب خواهد بود، زیرا به این ترتیب پیش از خریداری کتاب همانند یک فروشگاه فیزیکی می توانید کتاب را ورق زده و با موضوع و نثر آن آشنا شده و در صورت تمایل و با آگاهی کامل آن را خریداری کنید.

اطلاعات پیش از دانلود برای هرکتاب در سه تب، جزئیات، معرفی و فهرست قابل دسترس است. در تب جزئیات شما می توانید اطلاعاتی نظیر، نام کامل کتاب، نویسنده و مترجم، ناشر، تعداد صفحات، حجم کتاب برای دانلود،تاریخ انتشار، شماره شابک، نوع فایل و موضوع آن را مشاهده نمایید. در تب معرفی مانند پشت جلد کتابهای فیزیکی می توانید اطلاعات مهمی از کتاب را خوانده و برای یک انتخاب صحیح دست بازتری داشته باشید و در نهایت در تب فهرست، با فهرست کامل مطالب کتاب مواجه خواهید شد.

دانلود کتاب رایگان

اپلیکیشن کتابچین و مجموعه‌ای کامل از کتاب‌های رایگان

برنامه موبایل کتابچین با آنکه به عنوان یک فروشگاه آنلاین کتاب فعالیت می‌کند، اما هر آنچه ارائه می‌دهد پولی نبوده و شما می‌توانید با استفاده از این برنامه به مجموعه بزرگی از کتابهای دیجیتالی و صوتی رایگان دسترسی داشته و بدون نیاز به پرداخت هیچگونه وجهی آن‌ها را دانلود کرده، مطالعه نموده و یا به آن‌ها گوش دهید.

قابلیت‌های تکمیلی پیشرفته برای افزایش کارایی برنامه و راحتی کاربر

سازندگان اپلیکیشن کتابچین، قابلیت‌ها و امکانات صحیح و کارآمدی را برای این برنامه تدارک دیده اند تا به این ترتیب علاوه بر احترام به مشتری خود، تجربه مطالعه و شنیدن کتاب‌ها را برای خواننده، لذتبخش تر نمایند. شما در این برنامه برای هر کتاب می توانید نظر خود را ثبت کرده و یا نظر دیگر کاربران در خصوص آن کتاب را مشاهده کنید. همچنین زمانی که به مطالعه کتاب می پردازید می توانید صفحه برنامه را به صورت عمودی و افقی چرخانده و یا نور صفحه نمایش را افزایش و کاهش دهید. علاوه بر این‌ها میتوانید، قسمت کتابخوان را برای خود خصوصی سازی کرده و سایز فونت، رنگ فونت و رنگ پس زمینه را بنابر سلیقه خودتان تغییر دهید. همچنین می توانید قسمت خاصی از کتاب را نشانه گذاری و هایلایت کنید و یا برای بخشی از کتاب یادداشتی اضافه نموده که در آینده بتوانید به آن مجددا مراجعه کنید. کتابچین امکان اختصاص امتیاز برای هر کتاب را نیز در نظر گرفته و شما می توانید با استفاده از پنج ستاره موجود، به کتابها امتیاز داده و روی امتیاز کلی کتاب تاثیر گذار شوید و دیگران را در خصوص انتخاب کتاب به این طریق راهنمایی نمایید.

مطالعه کتاب‌ها با استفاده از کامپیوتر

کتابچین علاوه بر اپلیکیشن های اندروید و iOS به فکر کاربرانی که علاقه‌مند به مطالعه کتاب از طریق رایانه شخصی خود هستند نیز بوده و شما با مراجعه به وبسایت این اپلیکیشن موبایل می‌توانید برنامه ویژه سیستم عامل ویندوز را دانلود کرده و با استفاده از رایانه خود نیز اقدام به خریداری، دریافت و مطالعه کتب مختلف نمایید. همچنین وبسایت اپلیکیشن کتابچین نیز به خوبی کارآمد بوده و از طریق آن نیز می توانید کتاب مورد نظر خود را یافته و اطلاعات اولیه آن را مشاهده نمایید. چنانچه ناشر کتاب باشید به شما پنلی تحت نام پنل ناشران کتابچین در وبسایت ارائه خواهد شد که از طریق آن می توانید کتاب‌های خود را مدیریت کرده و آنها را در دسترس کاربران کتابچین قرار دهید.

دانلود کتاب صوتی رایگان در اپلیکیشن کتابچین

میزان کتاب خوان بودنتان را در بخش ماراتن به چالش بکشید

کتابچین دارای بخشی جذاب برای علاقمندان به رقابت و چالش به نام ماراتن است. در این بخش از اپلیکیشن کتابچین، شما در مقابل هر فعالیتی که در زمنیه کتاب و کتابخوانی در این برنامه انجام می دهید، تعدادی امتیاز که به آنها “چین” گفته می شود درافت می کنید. فعالیتهای نظیر خواندن کتاب، نقد کتاب، جستجوی کتاب و در کل هر فعالیتی در این برنامه برای شما مقادیری چین به همراه خواهد داشت که با ورود به بخش ماراتن چه از منوی برنامه و چه با کلیک روی آیکون مرد دونده بالای صفحه می توانید میزان چین دریافتی خود را مشاهده کرده و جالبتر از آن، خواهید دانست که بین دیگر کاربران چه جایگاهی دارید و رتبه شما بین کتابخوان های دیگر کجاست. وجود این قابلیت می تواند کمکی باشد تا در آینده برای سنجش میزان سرانه مطالعه افراد بتوان از آن استفاده کرد.

جمع بندی کلی

اپلیکیشن کتابچین یک برنامه رایگان با طراحی خوب و مناسب سازی شده برای خواندن کتاب و گوش دادن به کتابهای صوتی بوده و با وجود استفاده از یک وبسایت قوی و نرم افزار تحت ویندوز خوب و کارآمد به کاربر خود این امکان را داده تا در هر شرایطی بتواند به مطالعه کتاب اقدام کنند. مجموعه ناشران و کتابهای این برنامه از تنوع خوبی بهره برده و تقریبا هر کتابی را در آن را می توانید بیابید . کتابچین پر از کتاب های کاملا رایگان و کتابهایی با تخفیفات زیاد است که هزینه مطالعه را برای کاربر به خوبی کاهش می دهد. با توجه به مزایا گفته شده و خوش ساختی این برنامه، انتخاب کتابچین برای مطالعه کتاب در همه جا یک انتخاب صحیح و عاقلانه خواهد بود.

ویدئو معرفی قابلیت ها و امکانات اپلیکیشن کتابچین را در زیر مشاهده کنید

برای دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین برای دستگاه های اندرویدی می توانید با کلیک روی لینک زیر آن را از کافه بازار دریافت کنید.

دانلود اپلیکیشن کتابچین

 

دانلود کتابچین از گوگل پلی

دانلود نسخه iOS از اپ استور اپل

دانلود اپلیکیشن ویندوز از وبسایت کتابچین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.