نقد و بررسی اپلیکیشن آموزش آشپزی کوکین
نقد و بررسی اپلیکیشن کوکین، مرجع آموزش آشپزی بین الملل
۱۳۹۸-۱۰-۰۳
پادکست ساعت صفر
معرفی پادکست ساعت صفر، یک داستان ترسناک سریالی
۱۳۹۸-۱۰-۰۸

نقد و بررسی اپلیکیشن فودیسم، دستیار رستوران و کافه گردی

نقد و بررسی اپلیکیشن فودیسم ، معرفی اپلیکیشن فودیسم

اپلیکیشن فودیسم برنامه‌ای ویژه معرفی رستوران‌ها و کافه‌های شهر شماست. با استفاده از برنامه فودیسم می‌توانید بهترین رستوران‌ها و کافه‌های شهرتان یا آنهایی که به شما نزدیکترند را پیدا کرده، نظرات دیگران در مورد آن‌ها را خوانده و با عکس و اطلاعات آن مکان بیشتر آشنا شوید تا بتوانید بهترین تجربه را برای خود رقم بزنید.

اپلیکیشن فودیسم ، دستیار رستوانگردی و کافه گردی

رابط کاربری و قابلیت‌های برنامه موبایل رستورانگردی فودیسم

اپلیکیشن فودیسم از یک رابط کاربری روان با طراحی روز، همراه با رنگ قالب سفید و رنگ جانبی قرمز بهره می‌برد. طراحان رابط کاربری این برنامه سعی کرده‌اند تا نیازهای اساسی کاربر را بر حسب برنامه خود شناخته و هر المان را در جایگاه صحیح خود قرار دهند. همچنین تصاویر موجود در این برنامه از کیفیت بالا و قالب توجهی برخوردار است و این موضوع سبب شده تا کاربر حس اعتماد و رضایت خاصی را در این نرم افزار موبایل تجربه نماید.

بهترین رستورانهای تهران

اپلیکیشن فودیسم از چهار بخش کشف کن، تخفیف‌ها، مطالب و پروفایل تشکیل شده است و زمانی که وارد برنامه می‌شوید به صفحه کشف کن به عنوان صفحه خانگی و اصلی برنامه هدایت می‌شوید. در این قسمت در بالاترین مکان با جعبه جستجو روبرو شده که هر چه در نظر دارید را می‌توانید وارد کرده و برنامه به خوبی نتیجه جستجو را به شما نمایش خواهد داد، شایان ذکر است که تولیدکننده بر روی بخش جستجو این برنامه به خوبی کار کرده و فیلترهایی که برای آن در نظر گرفته سبب خواهد شد تا کاربر به نتیجه مورد نظر خود سریعتر دست یافته و احساس رضایت خوبی از این برنامه نماید.

کافه های تهران روی نقشه در اپ فودیسم

خوشمزه فروشی‌های اطراف خود را روی نقشه بیابید

در صفحه کشف کن قبل از باکس جستجو یک آیکون نقشه مشاهده کرده که در صورت کلیک روی آن، برنامه برای بار اول از شما یک دسترسی به مکان فعلی شما را طلب کرده و در صورتی که این اجازه را به فودیسم دهید، نقشه‌ای برای شما نمایش داده خواهد شد که روی آن رستوران‌ها و کافه‌های اطرافتان نشانه گذاری شده و با کلیک روی هر پین می توانید امتیاز و نام آن مکان را مشاهده و در صورتی که مایل باشید به صفحه مربوط به آن مکان رفته و اطلاعات تکمیلی را مشاهده کنید.

اپلیکیشن فودیسم و دسته‌بندی های جذابش

پس از بخشهای جستجو و نقشه، شما با آیکونهایی که در سایز و سبک مناسبی قرار دارند روبرو می‌شوید که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به خوشمزه فروشی مورد نظر خود سریعتر دسترسی داشته باشید. برخی از این دکمه‌ها عبارتند از : رستوران، کافه، فست فود، آبمیوه بستنی، شیرینی، پروتیئن و مزه، فودکورت، صبحانه، ناهار، میان وعده و شام.

اینستاگرام فودیسم

پس از دسته‌بندی مکانی، با بخشی به نام “دنبال چی هستی؟” روبرو خواهید شد که برای شکموها طراحی شده است. در این بخش تولیدکنندگان سعی کرده اند تا دسته‌بندی را بر حسب سلایق و نیازهای افراد انجام داده تا بتواند بهترین پیشنهادات را برای کاربران خود به ارمغان آورد. برای مثال در این قسمت می توانید مکان‌هایی که موسیقی زنده دارند و یا حس و حال نوستالژیک دارند را بیابید و یا اگر قصد برگزاری یک جشن تولد خارج از منزل را دارید می توانید بهترین مکان‌هایی که در شهر شما برای اینکار موجود هستند را مشاهده کنید. در صورتی که گزینه‌های این بخش برای شما کافی نباشند، می‌توانید روی دکمه بیشتر کلیک کرده و لیست‌های بیشتری را مشاهده کرده و از آن‌ها استفاده نمایید. از قابلیت‌های جذابی که تولیدکننده برای لیست‌های خود قرار داده امکان افزودن آن لیست به علاقه‌مندی‌های شماست تا در زمان‌های بعدی از طریق منوی کناری برنامه فودیسم سریعتر به آنچه در علاقه‌مندی‌های خود افزوده‌اید دسترسی داشته باشید.

در ادامه صفحه “کشف کن” اپلیکیشن فودیسم با بخش‌هایی نظیر: بهترین برگرها، صبحانه دبش و کافه بازی‌ها روبرو خواهید شد. این بخش‌ها توسط تیم پشتیبانی این نرم افزار موبایل خوشمزه دائما تغییر کرده و در روزهای آینده با دسته‌های متنوعتری روبرو می‌شوید و تولید کننده سعی کرده تا با استفاده از این قابلیت، جذابیت صفحه کشف کن برنامه را برای کاربران خود افزایش داده و از تکراری شدن آن پرهیز نماید و در نتیجه توانسته از پس این وظیفه نیز سربلند بیرون بیاید.

کد تخفیف رستوران تهران

تخفیف‌های شگفت انگیز خوشمزه فروشی‌ها را از دست ندهید

اپلیکیشن فودیسم برای اعضا باشگاه خود به صورت دوره‌ای از رستوران‌ها و کافه‌های شهرهای مختلف تخفیف‌های خوبی را گرفته و در اختیار آنها قرار داده که برای دسترسی به آن‌ها باید به صفحه “تخفیف‌ها” مراجعه کنید. اما نباید فراموش کرده که این تخفیف‌ها فقط به اعضای باشگاه فودیسم تعلق گرفته که برای عضویت در این باشگاه باید از طریق منوی کناری این برنامه برای هر سه ماه عضویت مبلغ حدود ۳۰ هزار تومان در زمان نگارش این مطلب بپردازید. البته ما در خصوص این صفحه به تولیدکنندگان پیشنهاد می‌کنیم که تخفیف‌ها را به صورت غیر فعال در این صفحه نشان دهند تا کاربران برای عضویت در باشگاه فودیسم انگیزه گرفته و بداند در قبال حق عضویت خود چه تخفیف‌هایی به دست خواهند آورد زیرا در حالت فعلی تا زمانی که عضو این باشگاه نباشید صفحه تخفیف‌های فودیسم خالی خواهد بود.

فودیسم اپ

گزارش‎‌های خواندنی فودیسم از رستوران‌ها در بخش مطالب

اپلیکیشن فودیسم در بخش “مطالب” خود سعی کرده تا بلاگی خواندنی را در نرم افزار خود گنجانده تا کاربران میل بیشتری به ورود دوباره به این برنامه حتی در زمان‌هایی که نیازی به یافتن یک خوشمزه فروشی ندارند، داشته باشند. متن‌های موجود در بخش “مطالب” اغلب گزارش‌هایی است از مراجعه متخصصان و کاربران فودیسم به مکان‌های مختلف و ارائه آن تجربه به خوانندگان که اقدام جالب و قابل تحسینی است، اما متاسفانه تعداد این مطالب کم بوده و دیر به دیر آپدیت می‌شوند که به تولیدکننده پیشنهاد می‌شود وقت و تمرکز بیشتری برای این بخش گذاشته تا نتایج شگفت انگیز آن را مشاهده نماید.

به صفحه پروفایل خود سر و سامان دهید

بخش دیگری که در اپلیکیشن فودیسم موجود است، پروفایل شماست که ذر آن می‌توانید برای خود عکسی را انتخاب کرده و مکان‌ها و افرادی را که فالو می‌کنید، مشاهده کنید. این قسمت به ما خاطرنشان می‌شود که فودیسم قصد دارد تا در آینده نزدیک، به یک شبکه اجتماعی جذاب در حوزه غذا تبدیل شود و این امکان را در حال حاضر به حالت تست و قابلیت‌های کمتر ارائه داده که امیدواریم هرچه زودتر به تعداد کاربران این برنامه جذاب افزوده شده و این شکبه اجتماعی به زودی با تمام قدرت شروع به فعالیت رسمی نماید.

برگراتور در اپلیکیشن فودیسم

اطلاعات کامل و جامع از مکان‌ها در اپلیکیشن فودیسم

اپلیکیشن فودیسم همانطور که قبلا اشاره شده سعی می‌کند تا بهترین مکان‌هایی که می توانند لحظات خوشی را برای شما به ارمغان آورند را به کاربر ارائه دهد و از همین رو زمانی که برای مثال یک رستوران یا فست فود را انتخاب کرده و به صفحه جزئیات آن می روید، اطلاعات جامع و کامل و مهندسی شده‌ای را از آن مکان دریافت خواهید کرد. در بالای صفحه جزئیات مکان، به شما یک اسلایدر تصویر نمایش داده شده که عکس‌هایی از غذاهای آن رستوران و محیط آن را با بهترین کیفیت ارائه داده که با کلیک روی هر تصویر می توانید آن را در سایز بزرگتر و در کنار دیگر تصاویر مشاهده کنید که به خودی خود یک امکان ساده ولی بسیار هوشمندانه و جذاب است. پس از آن نام مکان همراه با نمره‌ای که دیگر کاربران به آن داده‌اند را دیده و با استفاده از این امتیاز خواهید توانست تا از نظر دیگران در خصوص کیفیت آن مکان مطلع شوید. پس از آن میزان ارزان و گران بودن منوی رستوران را با استفاده از چهار آیکون دلار می‌بینید که از یک تا چهار به میزان گرانی منو یک رستوران امتیاز می‌دهد. همچنین دکمه فالو جهت دنبال کردن آن مکان در آینده نیز در این بخش موجود است.

معنی فودیسم ، اپ فودیسم ، برنامه فودیسم

پس از اطلاعات بالا، با مکان فیزیکی آن رستوران روی نقشه روبرو شده که از بخت خوب قابلیت مسیریابی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. سپس آدرس، فاصله تا مکان فعلی شما، شماره تماس رستوران با قبلیت برقراری تماس و ساعات کاری آن رستوران آورده شده اند. همچنین در ادامه نوع مکان از نظر کاربری و سبک غذاهای ارائه شده آن را دیده و در ادامه می‌توانید امکاناتی از قبیل وضعیت پارکینگ، پیک، ارائه فضای آزاد و غیره را مشاهده نمایید.

اما بخش مهم این قسمت بخش امتیازهاست که کاربران در چهار سنجه محتلف تحت عناوین کیفیت و طعم، سرویس و کارکنان، دکوراسیون و محیط و ارزش نسبت به قیمت به هر مکان قادر به امتیاز دهی هستند و به این ترتیب به دیگر کاربران در انتخاب بهترین مکان کمک شایانی کرده و برای افزایش کیفیت کلی هر مکان و ایجاد حس رقابت بین آنها کمک کنند. البته ناگفته نماند،در صورتی که تمایل داشته باشید نظر خود در خصوص آن مکان را تایپ کنید یا نظرات دیگران را بخوانید نیز در این قسمت قابلیتش موجود است.

جمع‌بندی کلی

اپلیکیشن فودیسم به عنوان یک دستیار رستوران و کافه گردی توانسته تا وظیفه خود را به بهترین نحو ممکن انجام داده و تبدیل به برنامه‌ای ضروری برای شکموها شود تا افراد بتوانند از لحظات خود بهترین حس رضایت را کسب کنند. این برنامه قدم‌هایی در راستای تبدیل به شبکه اجتماعی تخصصی شدن نیز برداشته که امید است زودتر این شبکه نیز به طور کامل راه افتاده و کاربران آن بتوانند استفاده لازم را از آن ببرند. به طور کلی فودیسم یک برنامه خوب و خوشمزه است که وجود آن برای کسانی که عاشق رستوران و کافه ها هستند بسیار مفید و کاربری خواهد بود.

ویدئو قابلیت‌ها و امکانات اپ فودیسم را در زیر مشاهده کنید.

گفتنی است این اپلیکیشن کاربردی علاوه بر نرم افزار موبایل، دارای یک وبسایت با طراحی خوب نیز بوده که کاربران iOS نیز به دلیل واکنشگرایی بالای وبسایت می توانند از این سامانه به خوبی اپ موبایل استفاده نمایند. وبسایت فودیسم

برای دانلود رایگان اپلیکیشن فودیسم و استفاده از امکانات آن کافیست تا روی لینک زیر کلیک کرده و نسخه اندروید آن را از مارکت کافه بازار دانلود نمایید.

دانلود اپلیکیشن آموزش آشپزی کوکین

8 Comments

  1. رضا گفت:

    اپلیکیشن فودیسم واقعا عالی بود مرسی از معرفی

  2. ساسان گفت:

    من اهل دلم :)) خوراک منه

  3. لیلا گفت:

    خوب و کاربردی

  4. محمد گفت:

    چجوری باید اد تو هوم اسکرین کرد فودیسم برای آیفون رو؟

  5. نسترن گفت:

    خیلی از این اپلیکیشن فودیسم و رستوران هایی که معرفی کرده بود خوشم اومد

    • اپتان گفت:

      سلام نسترن، خیلی خوشحالیم که از برنامه فودیسم که به معرفی آن پرداختیم خوشتان آمده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.