نقد و بررسی بازی Run Sausage Run یا بدو سوسیس بدو
۱۳۹۸-۰۶-۱۵
سهام ESOP چیست
سهام ESOP چیست؟ نکته‌ها و شرایط
۱۳۹۸-۰۶-۲۶

نقد و بررسی اپلیکیشن هاسپیتل ، مشاوره تلفنی با پزشک

نقد و بررسی اپلیکیشن هاسپیتل

اپلیکیشن هاسپیتل یک برنامه مشاوره پزشکی تلفنی است. در این اپلیکیشن سلامتی شما در هر ساعت از شبانه روز که بخواهید می توانید با پزشکان معتبر و متخصص در هر زمینه ای به صورت تلفنی مشاوره کرده و مشکلات و مسائل مربوط به سلامتی خود یا اطرافیانتان را از طریق یک پزشک واقعی حل کنید.

اپلیکیشن مشاوره پزشکی هاسپیتل

اپلیکیشن هاسپیتل چگونه کار می‌کند؟

در اولین قدم پس از نصب برنامه مشاوره پزشکی هاسپیتل شما برای عضویت می بایست تا شماره موبایل خودتان را وارد کرده و منتظر دریافت کد فعال سازی از طریق پیام کوتاه یا تماس تلفنی باشید. دقت کنید که این شماره تلفن همان شماره ای است که از این پس در ارتباطات با پزشک از آن استفاده می شود. پس از ورود به برنامه، هاسپیتل شما را مستقیم به صفحه مشاوره می برد که در این صفحه می توانید یا از طریق تایپ نام پزشک مورد نظر و یا با یافتن وی در دسته هایی که این برنامه برای شما در نظر گرفته است، با دکتر مورنظرتان صحبت کنید. از جذابیتهای صفحه مشاوره هاسپیتل می توان به قسمت پزشک همیشه پاسخگو اشاره کرد. در این دسته پزشکانی که بیشترین میزان رضایت کاربران و بیشترین میزان پاسخگویی را داشته اند مشاهده خواهید کرد و برای مواقع اورژانسی بهترین گزینه ممکن است تا سریعا بتوانید به پاسخ مشکل خود برسید.

برنامه پزشکی هاسپیتل

اپلیکیشن هاسپیتل در صفحه ای تحت عنوان خانه، به شما آخرین رویدادهایی که در این برنامه رخ داده است را نمایش می دهد. برای مثال زمانی که پزشکی به فردی مشاوره می دهد، یا پاسخ یک سوال را می‌نویسد، در این لیست بالا آمده و شما می توانید به صورت زنده اتفاقات رخ داده بین کاربران و پزشکان را مشاهده نمایید. همچنین در بالای این صفحه شما با بنرهای جذابی روبرو می شوید که گاها شامل کدهای تخفیف شگفت انگیزی نیز هستند. همچنین شما برای تست اپلیکیشن هاسپیتل می توانید از کد تخفیف APPETAN که تولید کنندگان این برنامه در اختیار ما قرار داده اند استفاده کنید و ۴۰ درصد برای اولین شارژتان تخفیف بگیرید.

پرسش و پاسخ پزشکی و سلامتی با دکتر

پرسش و پاسخ متنی با پزشک معتمد در اپلیکیشن هاسپیتل

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که گاهی نیاز داشته باشید تا یک پزشک به سوال شما پاسخی علمی و تخصصی دهد و شما نیاز به صححبت تلفنی یا مراجعه حضوری به وی نداشته باشید، برای این مورد هم هاسپیتلی ها راهکاری تحت عنوان پرسش و پاسخ ارائه داده اند که با ورود به صفحه مربوطه و زدن دکمه ارسال سوال جدید همراه با پرداخت مبلغ اندکی می توانید سوال خود را از پزشک پرسیده و در اولین فرصت پزشکان معتبر هاسپیتل به سوالات شما پاسخ خواهند داد. همچنین در این قسمت برنامه نیز امکان جستجو داشته و با یک جستجو ساده می توانید سوالات مشابه را مشاهده کرده و به صورت رایگان پاسخ پزشکان به آن سوالات را مشاهده کنید و بدین ترتیب شاید دیگر نیازی به پرسیدن مجدد سوالتان نداشته باشید و پزشکان هاسپیتل قبلا به سوال شما پاسخ داده باشند.

مژده داعی | مشاوره مامایی

اطلاعات شما و پزشک در هاسپیتل مخفی و محفوظ است

از جذابیت های اخلاقی اپلیکیشن هاسپیتل می توان به برقراری تماس به صورت ناشناس بین پزشک و بیمار اشاره کرد. این قابلیت به این صورت است که شما با ارسال درخواست مشاوره به پزشک به صورت ناشناس با پزشکتان صحبت کرده و پزشک هیچ اطلاعی از مشخصات شما نخواهد داشت و همچنین بیمار نیز به تلفن شخصی پزشک دسترسی نخواهد داشت و شماره مخصوص هاسپیتل را روی گوشی خود مشاهده می کند.

از دیگر قابلیت های اپلیکیشن هاسپیتل می توان به امکان رزرو اشاره نمود. شما با استفاده از قابلیت رزرو می توانید از پزشک خود بخواهید تا در یک ساعت و تاریخ خاص با شما تماس گرفته و در خصوص مشکل پزشکی شما بهتان مشاوره تلفنی بدهد. همچنین پس از آنکه به صورت تلفنی با یک پزشک صحبت کردید می توانید با پزشک مورد نظرتان گفتگوی متنی ای را شروع کنید و در صورت نیاز مستنداتی مانند عکس رادیو گرافی، نتیجه آزمایشات و غیره را برای بررسی بیشتر برای وی ارسال کنید.

جمع‌بندی کلی

اپلیکیشن هاسپیتل به عنوان اورژانسی کوچک در موبایل شما یک نیاز اساسی است و با دارا بودن پزشکانی متخصص و حرفه ای بهترین انتخاب برای مواقع ضروریست. دانلود و استفاده از پرسش و پاسخ های دیگران در این برنامه کاملا رایگان است و فقط زمانی که اقدام به طرح پرسش پزشکی جدید یا برقراری ارتباط تلفنی با پزشک می کنید نیاز به پرداخت هزینه کمی خواهید داشت که به مراتب این هزینه ها از هزینه ای که برای مراجعه حضوری به پزشک باید خرج کنید کمتر است و بدین صورت می توانید سلامتی را به صورت تخصصی و ارزان در سبد خانوار خود داشته باشید. برنامه مشاوره هاسپیتل هم برای اندروید و هم iOS ارائه شده است. همچنین با یک سرچ ساده در گوگل نیز می توانید از مطالب تولیدی جذاب و علمی این تیم در بلاگشان نیز استفاده کنید.

برای دانلود اپلیکیشن هاسپیتل از طریق کافه بازار از لینک زیر استفاده نمایید.

دانلود بازی Hooked Inc از کافه بازار

1 Comment

  1. […] دکتر (هاسپیتل سابق) یک اپلیکیشن مشاوره آنلاین پزشکی است که با […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.