نقد و بررسی بازی پانتومیم ادابازی
نقد و بررسی بازی پانتومیم ادابازی، برای یک دورهمی دلنشین
۱۳۹۸-۱۲-۲۱
نقد و بررسی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی فانگلیش Funglish
نقد و بررسی اپلیکیشن فانگلیش، آموزش زبان انگلیسی بدون کتاب
۱۳۹۹-۰۱-۱۷

معرفی اپلیکیشن تیک تاک، همه چیز درباره شبکه اجتماعی TikTok

نقد و بررسی اپلیکیشن تیک تاک دانلود برنامه Tiktok فارسی با لینک مستقیم

تیک تاک اپلیکیشنی است که این روزها بین کاربران زیادی محبوب شده و تعداد بیشماری ویدئو در گوشه گوشه وب می بینیم که روی آن ها لوگوی TikTok نقش بسته است. این شبکه اجتماعی در ایران نیز با محبوبیت بسیاری روبرو شده و بیشتر کاربران آن جوانان و نوجوانانی هستند که عاشق تولید ویدئوهای جذاب یا مشاهده آن می باشند.

دانلود تیک تاک اصلی

تیک تاک چیست و چرا معروف شده است؟

همانطور که گفته شد تیک تاک یک شبکه اجتماعی بر پایه ویدئوهای ۱۵ ثانیه‌ای تا ۱ دقیقه‌ای است. این برنامه نسخه ارتقا یافته نرم افزار موبایل Douyin و اپلیکیشن محبوب Musical.ly می باشد. جالب است بدانید که به دلیل قوانین سخت گیرانه در چین نرم افزار TikTok اجازه فعالیت نداشته اما نسخه قدیمی آن یعنی برنامه Douyin کماکان فعال بوده و مورد استفاده قرار می گیرید اما در بقیه نقاط دنیا این تیک تاک است که سر و صدای زیادی به راه انداخته و مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت ByteDance تولید کننده شبکه اجتماعی تیک تاک بوده و در سال ۲۰۱۸ تصمیم گرفتند تا TikTok و محصول محبوب دیگر خود یعنی Musical.ly را با یکدیگر ادغام نمایند و همین تصمیم سبب شد تا کاربران اپ Musical.ly سریعا به جمع تیک تاکی ها پیوسته و تبدیل به Musers تیک تاک شوند.  گفتنی است که ByteDance به کاربران تیک تاک لقب Musers داده تا در این زمینه هم با بقیه تفاوت ایجاد کرده باشد.

به طور کلی این برنامه محبوب از سال ۲۰۱۷ در جهان شروع به فعالیت کرد و از آن زمان تا کنون با توجه به محبوبیتی که به دلیل قابلیت‌های منحصر به فرد و جذابش در ساخت ویدئوهای سرگرم کننده توانسته است به دست آورد، به یکی از محبوب ترین و جنجالی ترین شبکه های اجتماعی تبدیل گشته است.

تیک تاک چگونه کار می کند؟

زمانی که برای اولین بار وارد برنامه TikTok می شوید با صفحه ای روبرو خواهید شد که ویدئو ها را زیر هم لیست کرده و شما بدون عضویت می توانید به تماشای ویدئوهای ساخته شده توسط کاربران بپردازید، اما اگر دوست دارید به یک Muser تبدیل شده و در دنیا به شهرت برسید کافیست تا در این برنامه عضو شده و اکانتی برای خود بسازید و پس از آن با فشردن دکمه بزرگ قرمز رنگ اقدام به رکورد اولین محتوای ویدئویی خود نمایید و آن را منتشر نمایید به همین سادگی! حال فقط کافیست تا کاربران ویدئو شما را دوست داشته و آن را لایک کنند، الگوریتم تیک تاک به نحوی عمل می کند که با هر لایک ویدئو تا ۱۰ برابر قویتر شده و به کاربران بیشتری نمایش داده خواهد شد و به این ترتیب شما تبدیل به یکی از شاخ های تیک تاک خواهید شد!

در TikTok فقیر و زشت نباشد!

بله درست خواندید در اپ تیک تاک اگر زشت باشید و یا از لوازم ارزان و فقیر گونه استفاده کنید به راحتی توسط الگوریتم آن شناسایی شده و TikTok دیگر بین ویدئو های پیشنهادی، شما را به دیگران نمایش نخواهد داد! هرچند این ادعا را بارها تولیدکنندگان تیک تاک رد کرده اند اما تست های انجام گرفته این مورد را تایید کرده و شاید همین موضوع دلیلی باشد که اکثر ویدئوهای منتشر شده در این شبکه اجتماعی نوظهور پر از رنگ و آرایش و کالاهای گران قیمت است!

دانلود برنامه تیک تاک فارسی

دنیایی از چالش ها و دابسمش های جذاب را با تیک تاک تجربه کنید

تیک تاک از آن دست شکبه های اجتماعیست که هر روز در آن یک چالش جدید همراه با یک موزیک جدید رواج پیدا می کند و ممکن است در کمتر از یک ساعت تمام آنچه در این شبکه می بینید دارای یک آهنگ و یک روش اجرا باشد، پس اگر خواهان موفقیت در این برنامه هستید باید چالش ها را دنبال کرده و برای ادامه دادن ترند آن چالش، خودتان نیز دست به کار شده و ویدئو بسازید. در این برنامه علاوه بر آنکه می توانید ویدئو ها را از گالری گوشی خود آپلود کنید، خواهید توانست تا با استفاده از خود برنامه شروع به ساخت محتوای ویدئویی کنید روی آن موزیک گذاشته و آن را ویرایش کنید، همچنین دنیایی از فیلترهای جذاب در تیک تاک موجود است که کار شما را راحت می کند. علاوه بر این ها زمانی که کاربری موزیک خاصی روی ویدئو خود می گذارد آن موزیک به کتابخانه موسیقی این برنامه افزوده شده و شما به راحتی خواهید توانست تا آن در ویدئو خود استفاده نمایید.

جمع بندی کلی

اپلیکیشن تیک تاک یک شبکه اجتماعی ویدئو محور با رویکرد سرگرمی و خلاقیت است و هر چه در تولیدات خود به قولی لاکچری تر و جذابتر به نظر برسید موفقیت بیشتری کسب خواهید کرد. اکثر کاربران این شبکه اجتماعی نوجوانان و تا حدودی جوانان هستند و برای تیم های مارکتینگی که قصد انجام تبلیغات برای این طیف از افراد را دارند یکی از بهترین محل های موجود ویژه اینفلوئنسر مارکتینگ با هدف نوجوانان است. در مجموع اگر خواهان سرگرمی و خنده هستید حتما به TikTok سر بزنید و ساعتها در محتوای جالب آن غرق شوید.

برای دانلود رایگان تیک تاک کافیست تا روی لینک های زیر کنید کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.