پادکست آمپاژ | معرفی پادکست | پادکست موسیقی | دانلود پادکست | نقد و بررسی پادکست
معرفی پادکست آمپاژ، سفر به دنیای موسیقی با شاهین و کامران
۱۳۹۸-۰۸-۲۳
نقد و بررسی بازی Dragon Hills معرفی بازی موبایل تپه‌های اژدها
نقد و بررسی بازی Dragon Hills ، انتقام پرنسس از شاهزاده طمع کار
۱۳۹۸-۰۹-۰۳

نقد و بررسی اپلیکیشن ناملیک، زنده باد زمان‌های مرده

نقد و بررسی اپلیکیشن ناملیک | برنامه ناملیک | دانلود ناملیک

اپلیکیشن ناملیک یک برنامه موبایل ایرانی برای دسترسی به پادکست‌های فارسیست. شما با استفاده از برنامه ناملیک می توانید هر روز به هزاران دقیقه پادکست تولید شده به زبان فارسی دسترسی داشته باشید و در هر جا و هر مکانی از شنیدن پادکست لذت ببرید و به قول خود ناملیکی ها از زمان های مرده خودتان بهترین استفاده را کنید.

دانلود اپلیکیشن ناملیک برای اندروید

رابط کاربری و محیط اپلیکیشن ناملیک

اپلیکیشن ناملیک از محیطی با رنگ قالب سفید بهره می برد که در جهت جلوگیری از تکراری و بی روح شدن محیط، آیکون ها و برخی بخش های برنامه از رنگ بنفش بهره می برند. پس از نصب این برنامه پادکست خوان و زمانی که قصد ورود به این برنامه برای اولین بار را دارید به اجبار باید در آن عضو شوید. این اجبار کاربر در عضویت اولیه می تواند برای برخی از کاربران خوشایند نباشد. شما در ناملیک می توانید از طریق Open Id گوگل و اکانت جیمیل خود برای عضویت استفاده کنید هرچند در صورتی که اکانت جیمیل نداشته باشید می توانید از روش عضویت از طریق ایمیل هم اقدام کنید و در نتیجه در هر دو روش شما اگر ایمیل نداشته باشید استفاده از ناملیک برای شما غیر ممکن خواهد بود.

انتشار پادکست در اپلیکیشن ناملیک

پس از آنکه از سد عضویت گذشتید و توانستید وارد محیط اصلی برنامه شوید، مستقیما به صفحه گشت و گذار منتقل می شوید که در این صفحه در بالاترین قسمت باکسی ویژه جستجو را مشاهده کرده که دقیقا روی بنرهای این برنامه قرار گرفته و متاسفانه از نظر چینش مکانی دچار مشکل بوده و دقیقا روی نام پادکستی که در بنر به مخاطب معرفی شده است قرار می گیرد.

پس از باکس جستجو و بنر شما با بخشی تحت عنوان پیشنهاد ناملیک روبرو شده که در این بخش تولیدکننده به انتخاب خود به صورت پیشفرض سه اپیزود انتخابی از پاکست های موجود را به شما پیشنهاد داده تا بشنوید و در صورتی که بخواهید با دیگر پیشنهادهای ناملیک آشنا شوید کافیست تا روی دکمه بیشتر کلیک کرده و پیشنهادهای قبلی ناملیک را مشاهده نمایید.

در زیر بخش پیشنهادها با قسمت دیگری تحت نام پادکست های پرطرفدار مواجه شده که در این قسمت شش پادکستی که بیشترین دنبال کننده در ناملیک را دارند به شما نشان داده شده و همچون بخش قبلی با کلیک روی دکمه بیشتر می توانید دیگر پادکستها را بر حسب میزان دنبال کننده، مشاهده نمایید.

پخش قابل توجه و جذابی که در صفحه گشت و گذار با آن روبرو می شوید بخش “تازه ترین قسمت ها” است. این بخش از برنامه مانند نامش به شما تازه ترین اپیزودهای پادکستهای موجود در ناملیک را نشان داده و به این ترتیب شما همیشه می توانید به جدیدترین محتوای منتشر شده دسترسی داشته باشید.

در منوی پایینی اپلیکیشن ناملیک علاوه بر گشت و گذار به بخش های ناملیک من، پادکست ها، جستجو و پروفایل نیز دسترسی دارید. بخش ناملیک من، در اصل همان کتابخانه شماست و می توانید پادکست هایی که دنبال می کنید را مشاهده کنید، همچنین در قسمت دانلود شده های این بخش در صورتی که قبلا اپیزود خاصی از یک پادکست را دانلود کرده باشید می توانید بدون استفاده از اینترنت به آن گوش دهید و همچنین در قسمت به روز شده ها، زمانی که برای پادکست های مورد علاقه شما اپیزود جدیدی منتشر شود آن اپزیود در این قسمت بالا آمده و به این ترتیب دیگر هیچ اپیزود جدیدی را از دست نخواهید داد.

اپلیکیشن ناملیک بی پلاس

در بخش پادکست ها شما لیستی بلند بالا از تمام پادکست های موجود در این برنامه پادکست خوان را مشاهده کرده و با کلیک روی نام هر برنامه به صفحه مخصوص آن منتقل خواهید شد. ما در اپتان به تولیدکننده پیشنهاد می کنیم که پادکستهای این بخش را دسته بندی کرده و چینش جدیدی برای آن در نظر بگیرند زیرا در طراحی فعلی، بسیاری از پادکست ها دیده نشده و کاربر تنها راهی که برای فهمیدن موضوع پادکست دارد استفاده از نام آن و یا ورود به صفحه اختصاصی آن برنامه بوده که بسیار ناخوشایند و غیر کاربردی است.

اپلیکیشن ناملیک برای آیفون

با آنکه دسته بندی از نظر طراحی رابط کاربری باید در بخش پادکست ها در دسترس باشد این دسته بندی در بخش جستجو مشاهده می شود که البته آچنان با حوصله و دقیق طراحی نشده ولی بازهم بهتر است هیچ است. در بخش جستجو می توانید در باکس مربوطه نام برنامه مورد نظر را تایپ کرده و در صورت وجود آن را بیابید البته جستجو نیز متاسفانه آنچنان که باید و شاید نیازهای افراد را بر طرف نمی کند.

در نهایت در بخش پروفایل شما می توانید به اطلاعات حساب کاربری خود در ناملیک دسترسی پیدا کنید و تنها امکانات موجود در این بخش، امکان امتیاز دهی به ناملیک، معرفی ناملیک به دوستان، صفحه تماس با ما و دکمه خروج است. شایان ذکر است که این امکانات ارتباط چندانی با نام این بخش یعنی پروفایل ندارد.

رادیو دال اپلیکیشن ناملیک

پادکست ها در اپلیکیشن ناملیک

اپلیکیشن ناملیک همچون دیگر بسترهای پخش و توزیع پادکست برای هر برنامه صوتی یک صفحه اختصاصی در نظر گرفته که شما با کلیک روی نام برنامه در هر کجای این اپلیکیشن به این صفحه منتقل می شوید. در این بخش امکانات زیادی در دسترس کاربر نیست و شما می توانید تا برنامه مورد نظر را دنبال کنید، قسمت های دیگر را شاهده کنید و در تب توضیحات در صورتی که تهیه کننده پادکست توضیح خاصی برای برنامه خود در نظر گرفته باشد را مشاهده می‌کنید. جای خالی امکان درج نظرات کاربران، بسیار در این بخش خودنمایی می کند.

چنل بی برنامه ناملیک

جمع بندی کلی

اپلیکیشن ناملیک به عنوان یک بستر توزیع و پخش پادکست های فارسی به دلیل وجود سرورهایش در ایران سرعت خوبی دارد ولی کمبود امکانات و همچنین وجود اشکالاتی در برنامه نویسی و طراحی رابط کاربری برنامه سبب شده تا این نرم افزار فاصله زیادی با نمونه های خارجی خود داشته باشد و نتواند تبدیل به بستری محبوب برای علاقه مندان به پادکست شود البته نا گفته نماند که تولیدکنندگان برنامه کم کم در حال رفع مشکلات برنامه هستند و امید است به زودی تغییرات اساسی ای را در ناملیک شاهد باشیم. به طور کلی استفاده از ناملیک به دلیل سرعت بالا و هزینه کمتری که برای اینترنت شما می تراشد خالی از لطف نیست.

برای دانلود اپلیکیشن ناملیک به صورت کاملا رایگان از مارکت برنامه های اندروید کافه بازار کافیست تا فقط روی لینک زیر کلیک کنید

اپلیکیشن ناملیک کافه بازار

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.