نقد و بررسی اپلیکیشن کالابان
نقد و بررسی اپلیکیشن کالابان ، فاکتور، انبار و فروش آنلاین
۱۴۰۰-۱۲-۱۶
نقد و بررسی اپلیکیشن آموزش زبان ترکی آذربایجانی در 30 روز
نقد و بررسی اپلیکیشن آموزش زبان ترکی آذربایجانی در 30 روز
۱۴۰۱-۰۸-۰۷

نقد و بررسی اپلیکیشن دکترآباد ، بستر آموزش و پرورش علوم پزشکی

نقد و بررسی اپلیکیشن دکترآباد

اپلیکیشن دکترآباد یه برنامه موبایل کاربردی در زمینه آموزش و پرورش علوم پزشکی در رشته های مختلف این حوزه از جمله  رشته های پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی، علوم آزمایشگاهی، پرستاری و مامایی است.

مرکز آموزش اپلیکیشن دکترآباد

رابط کاربری و قابلیت های اپلیکیشن دکترآباد

اپلیکیشن دکترآباد از یک رابط کاربری با رنگ قالب سفید و سه رنگ مکمل که در هریک از بخش های نرم افزار متفاوت است بهره می برد. رنگ مکمل صفحه اصلی این برنامه پزشکی سبز، رنگ مکمل مرکز آموزش پزشکی موجود در این برنامه قرمز و رنگ مکمل استفاده شده در مرکز آزمون دکترآباد بنفش است. به طور کلی رابط کاربری از نظر دسترسی پذیری روان و ساده طراحی شده و فونت انتخابی برنامه نیز کمک شایانی به خوانی بیشتر مطالب منتشر شده در این برنامه کرده است. همچنین اپلیکیشن دکترآباد سعی کرده تا رابط کاربری صمیمی تری را برای کاربران خود که اغلب دانشجویان رشته های علوم پزشکی هستند، با استفاده از آیکون های جذاب و متن های اصلی صمیمانه و خودمانی به وجود آورد.

وقتی برای اولین بار وارد اپلیکیشن دکترآباد می شوید نیاز است تا با استفاده از شماره موبایل خود اقدام به ساخت اکانت کرده و پس از آن اطلاعات خود را شامل نام و نام خانوادگی، رشته و مقطع تحصیلی را مشخص نمایید و در نتیجه اپلیکیشن به واسطه این اطلاعات اولیه میتواند محیط بهتر و تجربه جذاب تری را برای کاربر خود به ارمغان آورد. هرچند به طور کلی ما در اپتان با دریافت بی مورد شماره موبایل کابر مخالفیم و به تولیدکنندگان پیشنهاد می شود دقیقا زمانی که نیاز به شماره فرد دارند آن را از مخاطب خود دریافت کنند تا حس امنیت اطلاعات بیشتری به کاربران منتقل کننند.

مرکز ابزار اپلیکیشن دکترآباد

مرکز ابزار دکترآباد

اپلیکیشن دکترآباد دارای ابزارهای متنوع و کاربردی برای استفاده فعالین حوزه علوم پزشکی است که افراد می توانند به ابزارهایی از قبیل، انواع ماشین حساب ها با تفسیر نتیجه، پایگاه های داده، بانک های اطلاعاتی بیماری ها و دارو ها دسترسی داشته باشند و به این ترتیب کاربر می تواند به آسانی هر آنچه برای تحصیل خود یا افزایش بهره وری خود نیاز دارد را یکجا در اختیار داشته باشد و از آن استفاده مناسب کند.

مرکز دانلود اپ دکتر آباد

کتابخانه ای پر از کتب پزشکی و دانشجویی

اپلیکیشن دکترآباد در بخش کتاب خانه من که از صفحه اصلی در دسترس کاربر است مجموعه ای طبقه بندی شده از دوره های آموزشی و کتاب های مفید و آموزشی حوزه پزشکی را گرد هم آورده که کاربر می تواند با هزینه ای بسیار کمتر از نسخه های فیزکی آن ها را تهیه کرده و از آن ها استفاده نماید. در بالای این بخش از طریق یک بنر بزرگ جیدترین و مفیدترین محصولات به نمایش درآمده و در پایین آن محصولات پیشنهادی و پر بازدید نمایش داده می شوند. خوشبختانه بخش کتابخانه دکترآباد از برترین ناشران ایران و جهان استفاده نموده که برای دوست داران و فعالین این حوزه خاص و مهم بسیار ارزشمند خواهد بود.

مرکز آزمون اپلیکیشن دکترآباد

دکتراگزم مرکز آزمون اپ پزشکی دکترآباد

اپلیکیشن دکترآباد همچنین دارای بخشی به عنوان مرکز آزمون است که نوار منو پایینی اپلیکیشن به آن دسترسی خواهید داشت. کاربر با استفاده از این بخش می تواند به سادگی هرچه تمام تر به مجموعه بزرگی از بانک سوال های حوزه رشته های پزشکی دسترسی داشته باشد و در بین آن ها جستجو کند. همچنین با استفاده از بخش آزمون ساز و تک آزمون می تواند آزمون هایی در حوزه های مرتبط ایجاد کرده و به آسانی آزمون های آزمایشی در زمینه علوم پزشکی را برگزار نماید. این بخش از برنامه دکترآباد علاوه بر دانشجویان رشته های پزشکی برای اساتید دانشگاهی هم بسیار کاربردی و جذاب است. شایان ذکر است که در بخش تک آزمون کاربر می تواند به آسانی اقدام به خریداری سوالات آژمون های کشوری و مطرح رشته های پزشکی که در گذشته برگزار شده اند دسترسی داشته باشد. آزمون هایی از قبیل دستیاری تخصصی پزشکی، آزمون پیش کارورزی، آزمون علوم پایه دندان پزشکی و بسیاری آژمون های دیگر.

به کلبه من رفته و اطلاعات خود را سر و سامان دهید

با کلیک روی آیکون خانه در گوشه سمت چپ برنامه موبایل دکترآباد به بخشی تحت نام کلبه من که همان پروفایل کاربری است منتقل خواهید شد، در این بخش می توانید علاقمنده های خود را مشاهده کنید، سفارش های قبلی را مشاهده کنید، پیام های خود را دیده و خواند، طرح های من را ببینید و در بخش رفقای من اطلاعات دوستان خود را مشاهده کنید. در بخش اطلاعات من می توانید اطلاعات شخصی خود در اپلیکیشن را به آسانی تغییر داده و چنانچه نیاز به اصلاح و تکمیل داشت این عملیات را انجام دهید. از جذابیت های این بخش می توان به انتخاب آواتار کارتونی اشاره کرد که بر حسب جنسیت و یا  تخصص خود می توانید از بین آواتارهای کارتونی موجود هر کدام را دوست داشتید انتخاب نمایید تا در نمایه شما به نمایش در آمده و دیگر کاربران دکترآباد شما را با آن آواتار مشاهده کنند.

سایت دکتر آباد

آمار و اطلاعات مهم اپ دکترآباد

دکترآباد در مرکز آموزش خود بیش از 330 دوره آموزشی و حدود 3000 ساعت ویدئو آموزشی را در اختیاران کاربران قرارداده است. در بخش مرکز آزمون حدود 42 هزار سوال مهم و کاربردی موجود است. در بخش داروخانه من برنامه موبایل دکترآباد نیز اطلاعات بیش از 680 قلم دارو موجود بوده که این اطلاعات شامل  موارد مصرف، نحوه مصرف دارو، عوارض احتمالی دارو و تداخلات دارویی است.

نقاط قوت و ضعف اپلیکیشن دکترآباد

اپلیکیشن دکترآباد یک نرم افزار جامع و کاربردی در بستر آموزش و پرورش علوم پزشکی است که با توجه به بخش های موجودی که بالاتر به معرفی آن ها پرداخته ایم از عهده مسدئولیت خود به خوبی بر آمده است و محیطی صمیمی و جذاب را برای کاربران خود فراهم کرده است. بهتر بود که تولیدکننده گرامی در زمانی که به شماره موبایل افراد احتیاج دارد آن را از کاربر خود دریافت کرده و همچنین پیشنهاد می شود که با توجه به تعداد کاربران بالای این بنرامه کمی قابلیت های احتماعی نیز به آن افزوده شود.

جمع بندی کلی

به طور کلی برنامه موبایل دکترآباد برای فعالین و دانشجویان و اساتید حوزه رشته های پزشکی بسیار کاربردی و جامع است و پیشنهاد می شود چنانچه عضوی از این خانواده هستید حتما اقدام به نصب این برنامه کنید. خوشبختانه این نرم افزار موبایل در مارکت های رسمی اندروید و iOS ارائه شده و در حال حاضر بیش از 40 هزار کاربر داشته که روز به روز به تعداد آن ها اضافه می شود.

برای دانلود رایگان اپلیکیشن دکترآباد از گوگل پلی و اپ استور اپل روی لینک های زیر کلیک کنید.

2 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.