برنامه ویرایش فیلم و ویرایش ویدئو VideoShow
VideoShow ، ویرایش ویدئوها ساده‌تر از همیشه
۱۳۹۸-۰۴-۲۹
نقد و بررسی برنامه مبوایل و معرفی اپلیکیشن فوراسکوئر
فوراسکوئر ، راهنمای شهر در دست شماست
۱۳۹۸-۰۵-۰۵

مدیتکست ، استارتاپی که محتوای پزشکی معتبر تولید می‌کند

داستان استارتاپ مدیتکست meditext

مدیتکست نام استارتاپ نوپایی است که در حوزه تهیه و تولید محتوای معتبر پزشکی فعالیت می کند. تیم مدیتکست مشتریانی از قبیل استارتاپ‌‌های حوزه سلامت و پزشکان را هدف قرار داده و برای آنهایی که زمان و نیروی کافی برای تولید محتوا ندارند اینکار را با هزینه کم و دقت بسیار انجام می دهند.تیم مدیتکست شامل پزشکانی خوشنام بوده و دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز اعتبار و صحت مطالب تولیدی این تیم را کنترل و تضمین می کند.این استارتاپ نوپا امروز داستان خود را برای مخاطبین اپتان تعریف کرده اند که در ادامه می توانید بخوانید.

 

*خودتان و دیگر همبنیان‌گذاران را معرفی کنید
دکتر گلرخ داوران-هم بنیانگذار مدیتکست و  هاسپیتل
محبت رضوانی-هم بنیانگذار مدیتکست و هاسپیتل
دکتر مریم جنتی-پزشک عمومیو هم بنیان گذار مدیتکست
مهدی موسی خانی-کارشناسی ریاضی و کارآفرینی و هم بنیان گذار مدیتکست

*استارت‌آپ خود را معرفی کنید
مدیتکست استارتاپ تولید محتوای پزشکی است که متشکل از گروهی از پزشکان است که پس از گذراندن دوره کپی رایتری وارد تیم نویسندگان می شود.تولید محتوای معتبر در حوزه سلامت و پزشکی در قالب های متنی ،اینفوگراف،کاتالوگ و ویدئوی پزشکی است.

 

*داستان استارت‌آپ شما چیست؟
ابتدای داستان از سال ۹۶ با تولید محتوای ویدیوئی خوب شیم بود که شامل ویدیو های ۳ تا ۵ دقیقه با موضوعات رایج پزشکی بود. سپس در سال ۹۸ در همکاری با هاسپیتل به این مشکل برخوردیم که محتوای پزشکی موجود در فضای وب  به دلیل آنکه نویسندگان محتوا متخصص و پزشک نیستند آنچنان معتبر نبوده و پشتوانه علمی نیز ندارد. به دنبال راهکاری گشتیم و درنهایت پس از گذراندن جلسات زیاد و مشاوره با متخصصین حوزه محتوا به این نتیجه رسیدیم که این استارتاپ را راه اندازی کنیم و در حال حاضر نیز مورد بهره برداری قرار گرفته است.

*شما چه فاکتور یا موردی را دیدید که فکر میکنید باعث می شود استارت‌آپ شما به یک موفقیت بزرگ تبدیل شود؟
محتوای تولید شده توسط تیم ما کاملا معتبر و علمی است و قطعا این مزیت رقابتی ما است.

*چرا فکر میکنید زمان حاضر بهترین زمان برای شروع این استارت‌آپ بوده است؟
به دلیل این که در بازار این حوزه در حال حاضر رقبای قدرتمندی وجود ندارد و فضای کار خیلی رقابتی نیست.

*آیا استارت‌آپ شما به اندازه کافی پول ساز هست یا خواهد بود که برای سرمایه گذار جذاب باشد؟
حجم بازار تخمین زده شده در این حوزه ۱۲۰۰ میلیارد تومان بوده که عدد قابل توجهی است.

*اولین کارمندان استارت‌آپ شما چه کسانی بودند و چگونه آنها را جذب کردید؟
پزشکان همکار ما در اپلیکیشن هاسپیتل

*اولین کاربران رسمی استارت‌آپ شما چه کسی بودند و چگونه آنها را به دست آوردید؟
همکاری با استارتاپ های حوزه سلامت

*روش‌های مارکتینگ شما چگونه است؟
کانتنت مارکتینگ،بازاریابی مستقیم،همکاری دانشگاه ها و مراکز علوم پزشکی

*به کسانی که استارت‌آپ تازه کاری دارند قصد ورود به این حوزه دارند چه توصیه ای می کنید؟
به نظرم در فعالیت های استارتاپی تشکیل تیم خوب از تمامی فاکتور ها مهمتر است و قطعا ادامه مسیر را هموارتر میکند.

*چه کتاب یا منبع آنلاین یا غیر آنلاینی را معرفی میکنید؟
کتاب استارتاپ ناب-ازیک ریس

 

اگر دوست دارید با این استارتاپ تازه متولد شده آشنا شوید می توانید به وب سایت آنها مراجعه کرده (سایت مدیتکست) و یا از صفحه اینستاگرام آنها دیدن کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.