بررسی اپلیکیشن TickTick مدیریت وظایف و کارها و TodoList
با TickTick کارهایتان را لیست و روزهایتان را برنامه ریزی کنید
۱۳۹۸-۰۳-۰۶
اپلیکیشن LastPass
اپلیکیشن LastPass ، دیگر نگران فراموشی رمزعبورها نباشید
۱۳۹۸-۰۳-۲۶

در بازی Oceanhorn به جنگ با هیولای دریاهای ناشناخته بروید

بازی Oceanhorn یک بازی مارجراجویانه وساده است برای کسانی علاقه دارند معماها را حل کرده و با پند و اندرزهایی که در بازی دریافت می کنند روند مراحل بازی را طی کنند.
بازی Oceanhorn یه شروع قوی دارد و در ابتدا پدر یک نامه برای پسرش که در خوابی عمیق است می نویسد و او را از خطر یک جانور درنده در اعماق اقیانوس هورن آگاه می کند. هنگامی که قهرمان بازی ما بیدار می شود خود را در جزیره ای محلی تنها یافته، نامه پدرش را خوانده و درسی عبرت انگیز می گیرد، سپس وی در جزیره شروع به جستجو میکند تا بتوانند کلید های مربوط به هر در را بیابید.

بازی موبایل Oceanhorn
سپس پسر در مجموعه جزایری گرم سیری به دنبال پدر خود می رود و در این راه با استفاده از اعمال ساده مثل کشیدن و رها کردن انگشتتان یا فشار دادن دکمه هایی که در دسترس شماست می توانید احسام را جا به جا کنید و در مسیر بازی حرکت کنید، در بازی Oceanhorn هدف گیری ها به صورت خودکار انجام می شود و نیازی نیست تا شما دقت آنچنانی برای پرتاب کوزه ها و بشکه ها و دیگر المانهای در دسترستان به خرج دهید.
در طی بازی Oceanhorn شما باید دشمن ها و هیولاهایی که مشاهده می کنید را با استفاده از پرتاب اشیا و یا چوب دستی جادوئی و شمشیرتان از پا یدر بیارورید و البته بسیار کم پیش می آید که شما با بیش از یک دشمن در لحظه مبارزه کنید و کل زمان هر مبارزه شما چند ثانیه بیشتر نخواهد بود و دشمنان به آسانی از پای در خواهند آمد.

معرفی بازی موبایل Oceanhorn
اکثر پازل ها و معماهای بازی Oceanhorn بسیار ابتدایی بوده و در حد حرکت دادن بلوک هاو راه رفتن تا پیدا کردن کلید هاست، گاهی آنقدر این حرکت دادن ها غیر متعارف و غیر منطقی است که شما بدون آنکه دلیلی بیابید باید بلوک مورد نظرتان را با یک جسم دیگر حرکت دهید.در طی جستجو های خود در محیط بازی با سیاه چاله ها و نردبان هایی روبرو می شوید که شما را به فضایی دیگر می برند تا جستجو بیشتری انجام دهد و هدف خاص دیگری پشت این جا به جایی ها نیست.
جستجو در بازی Oceanhorn بیش از کشف یک روستای کوچک است و شما می بایست بین جزایر و روستاها با استفاده از قایق های بادبانی منتقل شوید اما این سفر ها بسیار ساده اتفاق می افتند و کافیست شما قایق خود را به سمت جزیره مورد نظر بگیرید تا به صورت خودکار به آنجا منتقل شوید و خبری از قایق رانی و لذت دریانوردی در این بازی نیست.
صداگذاری بازی پراکنده است و گاهی اصلا متوجه نمی شوید چرا در این قسمت چنین موزیک و یا صدایی پخش شده است. همچنین دیالوگهای بازی گاهی به صورت متن در صفحه نمایش داده می شود و به ناگهان و بعضا برخی از آنها توسط گوینده ای قرائت می شوند که رفتار این گویده نیز خارج از هر گونه نظم و منطقی است.
شما در جایی از بازی با یک دختر ملاقات می کنید که برای شما سخنرانی ای سر داده و از اؤزویش برای دیدن کل دنیا از مسیر دریا می گوید و ولی اینکه سخنرانی و این شخصیت چه ارتباطی به روند کلی بازی دارد سوالیست که خود سازنده هم فکر نکنیم جوابی برای آن بداند.

دانلود بازی موبایل Oceanhorn
در نهایت شما باید پدر خود را یافته و هیولای اقیانوس هورن را با همان لوازم پیش پا افتاده تان شکست دهید و تبدیل به قهرمان کل اقیانوس هورن شوید.
این بازی بیش از ۱ میلیون بار دانلود شده و علی رقم همه سادگی ای که دارد از مخاطبین خود نمره خوبی گرفته است ولی اکثریت مخاطبین به این کته اشاره دارند که این بازی بسیار ساده است و می توانست کمی معماهای پیچیده تر و جذاب تری داشته باشد.
برای دانلود این بازی می توانید از این لینک برای دستگاه اندروید خود اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.