Quizlet ، آموزش هرچیزی با استفاده از فلش کارت‌ها
۱۳۹۸-۰۴-۲۲
حمایت حقوقی از استارتاپ
چرا حمایت حقوقی از استارتاپ ها ضروری است؟
۱۳۹۸-۰۴-۲۵

هاسپیتل ، مشاوره پزشکی و سلامتی

هاسپیتل

هاسپیتل نام استارت‌آپی فعال در حوزه سلامت است که با استفاده از اپلیکیشن خود دسترسی شما به پزشک را در هر ساعت از شبانه روز فراهم کرده است. این استارتاپ در اصل یک بستر مشاوره تلفنی پزشکی است که شما می توانید با عضویت در آن به لیست پزشک های عمومی و متخصص، ماما، مشاوران و فیزیتراپیست ها دسترسی داشته و می توانید پس از مشاهده صفحه پروفایل پزشک با وی تماس گرفته و به صورت کاملا ناشناس با او گفتگو کرده و در خصوص مشکلی که برایتان پیش آمده مشاوره بگیرید. این استارتاپ از طریق دریافت مبلغی بابت هر دقیقه تماس درآمد زایی می کند که گفتنی است این مبلغ بسیار کمتر از هزینه ای است که شما برای ویزیت شدن توسط پزشک پرداخت می کنید.در ادامه از بنیان‌گذاران این استارت‌آپ سلامتی خواستیم تا داستان خودشان را برایتان تعریف کنند.

مشاوره پزشکی و سلامتی

*خودتان و دیگر همبنیان‌گذاران را معرفی کنید
محبت رضوانی – کارشناسی مهندسی شهرسازی و ارشد طراحی شهری – سابقه فعالیت در اکوسیستم استارت‌آپی ایران از سال ۱۳۹۳ – همبنیانگذار اولیه استارت‌آپ تاکسیچی (سال ۹۴)، و همبنیانگذار اپلیکیشن مشاوره پزشکی هاسپیتل.
گلرخ داوران پور فرد – دکترای حرفه‌ای – بیش ۵ سال سابقه طبابت و تولید محتوای پزشکی، و همبنیانگذار اپلیکیشن مشاوره پزشکی هاسپیتل.
مسعود تاجفرد – کارشناسی مهندسی IT و ارشد MBA، سابقه بیش از ۱۸ سال مدیریت شرکت‌های توسعه نرم افزاری – و همبنیانگذار اپلیکیشن مشاوره پزشکی هاسپیتل.

*استارت‌آپ خود را معرفی کنید
هاسپیتل یک پلتفرم مشاوره پزشکی است که به صورت ۲۴ ساعته و در هر نقطه از جهان پاسخگوی سوالات سلامتی و پزشکی کاربران است.

*داستان استارت‌آپ شما چیست؟
سال ۱۳۹۴ کار ما تولید محتوای ویدیویی پزشکی بود. خوب شیم، مجموعه ویدیوهای کوتاهی که در آن پزشک جلوی دوربین می‌نشست و با زبان ساده مسائل روز پزشکی را توضیح می‌داد. بعد از مدتی متوجه شدیم که بینندگان ما علاقه دارند تا سوالات شخصی خود را از پزشک بپرسند و بنابراین ایده اولیه استارت‌آپ هاسپیتل شکل گرفت.

*شما چه فاکتور یا موردی را دیدید که فکر میکنید باعث می شود استارت‌آپ شما به یک موفقیت بزرگ تبدیل شود؟
استفاده روز افزون مردم از اینترنت و تلفن‌های هوشمند، همچنین کمبود محتوای قابل اعتماد پزشکی در فضای مجازی، و نفس عدم جایگزینی نقش پزشک، می‌توانند از دلایل موفقیت هاسپیتل باشند.

هاسپیتل

*چرا فکر میکنید زمان حاضر بهترین زمان برای شروع این استارت‌آپ بوده است؟
ضریب نفوذ ۸۹ درصدی اینترنت در کشور، به همراه تغییر ساختاری و فرهنگی مردم و رو آوری به استفاده از تلفن‌های هوشمند در حال حاضر

*آیا استارت‌آپ شما به اندازه کافی پول ساز هست یا خواهد بود که برای سرمایه گذار جذاب باشد؟
هاسپیتل، پاسخگوی نیازهای مشاوره پزشکی و سلامتی است،اندازه این بازار، سالیانه ۱۰۲۰۰ میلیارد تومان است.

*اولین کارمندان استارت‌آپ شما چه کسانی بودند و چگونه آنها را جذب کردید؟
اولین هم گروهی ها اضافه شده به خانواده هاسپیتل، افرادی خلاق و پر انرژی بودند. نحوه آشنایی ما با آن‌ها در ایونت‌ها و شبکه‌های اجتماعی بود.

*روش‌های مارکتینگ شما چگونه است؟
ما از روش‌های مارکتینگ متفاوتی استفاده می‌کنیم،‌ از جمله:کانتنت مارکتینگ، سوشال مدیا مارکتینگ، ارسال هدایا و پروموشن و…

*به کسانی که استارت‌آپ تازه کاری دارند قصد ورود به این حوزه دارند چه توصیه ای می کنید؟
کفش‌های آهنی بپوشید و از هیچ چیز نترسید.بازار حوزه سلامت، خیلی خیلی خیلی بزرگ است.

*چه کتاب یا منبع آنلاین یا غیر آنلاینی را معرفی میکنید؟
کتاب Start with why
کتاب Becoming
کتاب Born a crime

 

در پایان باید اضافه کنیم که هاسپیتلی ها در وبسایت خودشان بلاگی راه اندازی کرده اند که محتوای پزشکی صحیح را در اختیار کاربرانشان قرار دهند. بلاگ مشاوره تلفنی پزشکی هاسپیتل

شما می توانید اپلیکیشن مشاوره پزشکی هاسپیتل را با کلیک روی این لینک دانلود کنید.

آدرس شبکه‌های اجتماعی استارتاپ هاسپیتل: اینستاگرام ، توییتر

 

 

2 Comments

  1. فاطمه نبوی گفت:

    مطلب بسیار مفیدی بود،‌ متشکرم

  2. فرامرز غلامعلیان گفت:

    من از این ها استفاده کردم و راضی ام. دکتراشون خوبند نصفه شبم ج میدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.