نقد و بررسی اپلیکیشن طاقچه
نقد و بررسی اپلیکیشن طاقچه ، کتابخانه‌ی دیجیتال شما
۱۳۹۸-۰۶-۰۹
نقد و بررسی اپلیکیشن هاسپیتل
نقد و بررسی اپلیکیشن هاسپیتل ، مشاوره تلفنی با پزشک
۱۳۹۸-۰۶-۲۴

نقد و بررسی بازی Run Sausage Run یا بدو سوسیس بدو

بازی Run Sausage Run یک بازی مفرح سرعتی و سرشار از سرگرمی است که می تواند لحظات جالب و جذابی را برایتان بسازد. شما در این بازی در نقش یک سوسیس هستید که با استفاده از قابلیتهای سوسیسی خودتان مثل انعطاف باید موانع و مشکلاتی را که سر راه شما قرار دارد را یکی پس از دیگری گذرانده و به خط پایان برسید.

بازی Run Sausage Run

گیم پلی بازی بدو سوسیس بدو

بازی Run Sausage Run از یک گیم پلی ساده و دو بعدی و پر از رنگهای جذاب بهره می برد. روش بازی بسیار ساده است و کافیست تا یکبار روی صفحه کلیک کنید تا سوسیس شما شروع به فرار کند و تنها کنترلی که روی آن دارید اینجاست که انگشت خود را روی صفحه نمایش نگه دارید تا سوسیس طفلکی خم شده و با سرعت بیشتری دویده و از موانع  عبور کند. در حین دویدن فراموش نکنید تا سکه های موجود را نیز به دست آورید زیرا زمانی که بخواهید زره یا لباسی جدید خریداری کنید به آنها نیاز خواهید داشت.

بازی بدو سوسیس بدو

هرچه بیشتر در این بازی پیشروی می کنید شخصیتهای جذابی برای سوسیس شما آنلاک می شود. برای مثال شما با پرداخت ۵۰ سکه می توانید یک نینجا سوسیس شوید یا تبدیل به شخصیتهای فیلم های معروف تاریخ مثل هانیبال شوید. البته سازندگان اصالت سوسیسی بازی را حفظ کرده اند و شما می توانید به انواع سوسیس دودی، هات داگ و … نیز تبدیل شوید.

بازی Run Sausage Run در بخش اقلام اضافی خود، قابلیتهایی مانند، چاق و لاغر شدن سوسیس را نیز در نظر گرفته اند که با استفاده از آنها می توانید کمی آسانتر مراحل بازی را طی کنید.در قسمت لوکیشنها نیز می توانید انتخاب کنید که از محیط آشپزخانه، ساحل و یا باغ فرار کنید و طبیعتا هر لوکیشن دارای موانع خاص خود خواهد بود.

دانلود بازی Run Sausage Run

روش مسابقه در این بازی به دو صورت مرحله ای و مسابقه فرار بی انتها بوده که به آسانی می توانید به هر سبکی که دوست دارید بازی کنید و لذت ببرید. در روش مرحله ای مسافتهای مشخصی، با موانع مشخص را باید رد کرده و مرحله را به پایان برسانید. اما در روش فرار بی انتها، موانع کاملا تصادفی بوده و باید سعی کنید تا قبل از کشته شدن موانع بیشتری را گذرانده و مسافت بیشتری را طی کنید. با توجه به آنکه این بازی این روزها محبوبیت خاصی پیدا کرده و بیش از ۵۰ میلیون بار در جهان نصب شده است شما می توانید با توجه به رکوردی که از خود به جای میگذارید ربته خود بین دیگر بازیکنان این بازی را نیز مشاهده کنید و همین نکته باعث خواهد شد تا سعی بیشتری به شکستن رکوردها نمایید.

بازی جذاب Run Sausage Run

موسیقی این بازی یک موزیک ساده و تکراری بوده و جذابیت خود را بعد از یکی دو ساعت بازی کردن از دست خواهد داد اما نگران نباشید چون هر موقع که کلافه شوید می توانید صدای موسیقی بازی یا صدای اتفاقات آن  را از طریق تنظیمات خاموش کنید.

بازی Run Sausage Run رایگان است و شما برای دانلود آن هزینه ای پرداخت نخواهید کرد، ولی در حین بازی باید به اینترنت متصل باشید تا تولیدکنندگان با پخش تبلیغات بتوانند درآمد زایی کنند. البته این همه پخش تبلیغات پس از مدتی شما را عصبی خواهد کرد و تولیدکنندگان تا حدود زیادی در این مورد زیاده روی کرده اند. همچنین چنانچه صبر کافی برای جمع آوری سکه ها را ندارید می توانید به صورت آنلاین و با پرداخت مبالغ دلاری اقدام به خریداری سکه نیز نمایید.

جمع بندی کلی

بازی Run Sausage Run یک بازی سرگرم کننده و جذاب است که برای گذراندن اوقات فراغت گزینه جالبی به نظر می رسد و می تواند لحظات شادی را برای شما فراهم کند، اما نباید انتظار اتفاقات خاص و عجیب را از آن داشته باشید زیرا بسیار ساده و با داستانی کوتاه طراحی شده است. برای دانلود بازی بدو سوسیس بدو می توانید از لینک زیر استفاده نمایید.

دانلود بازی Hooked Inc از کافه بازار

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.