نقد و بررسی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی فانگلیش Funglish
نقد و بررسی اپلیکیشن فانگلیش، آموزش زبان انگلیسی بدون کتاب
۱۳۹۹-۰۱-۱۷
تبلیغات تلویزیون
تبلیغات معاصر تلوزیون ایرانی در اثرگذاری،فلج است
۱۳۹۹-۰۲-۱۹

نقد و بررسی بازی کوئیز پول، بازی کن و پول نقد برنده شو

نقد و بررسی بازی کوئیز پول

بازی کوئیز پول یک بازی ایرانی جذاب و جدید است که در ازای بازی کردن به شما پول نقد جایزه می دهد. البته نباید فراموش کنید که این بازی مراحل سختی دارد و برای دریافت جایزه باید حسابی دقت کنید و حوصله داشته باشید. این بازی مجموعه ای از سه بازی کلماتیک، چالش روزانه و لیگ ویژه میلیونی است که هر کدام جذابیت های خاص خود را دارند.

بازی کوئیز پول

رابط کاربری و محیط بازی کوئیز پول

زمانی که برای اولین بار وارد بازی کوئیز پول می شوید، باید با شماره موبایل خود در این بازی ثبت نام نموده و کد فعال سازی که به موبایلتان پیامک می شود را در قسمت مربوطه وارد نمایید. سپس با راهنمای بخش های مختلف روبرو شده که به شما شیوه کار کردن با این بازی موبایل ایرانی را یاد می دهند. موسیقی به کار رفته در این بازی فضایی راز آلود و معمایی داشته و در تمام قسمت ها تکرار می شود. اما امیدواریم تا تولید کنندگان در نسخه های بعدی از موزیک های بیشتری برای این بازی استفاده کنند زیرا استفاده از یک موزیک ثابت به مرور زمان برای کاربر دوست داشتنی نخواهد بود.

بازی کوئیز پول در صفحه اصلی خود به شما گزینه هایی از قبیل فروشگاه، تنظیمات، میزان موجودی سکه های شما، دکمه شروع بازی و سه گزینه برای دریافت جایزه و سکه رایگان را ارائه می دهد.

گنج روزانه در بازی کوئیز پول

شانست رو امتحان کن و سکه رایگان برنده شو

همانطور که گفته شد در صفحه اول کوئیز پول شما به سه گزینه، گنج روزانه، دیدن ویدئو و گردونه شانس دسترسی دارید و با استفاده از آن ها هر ۱۲ ساعت می توانید سکه رایگان به دست آورید تا بتوانید به بازی کردن ادامه دهید. گنج روزانه به صورت تصادفی در هر ۱۲ ساعت به شما تعدادی سکه اهدا خواهد کرد، التبه نباید فراموش کنید که این کار اتوماتیک نبوده و شما باید وارد این گزینه شوید و در خواست این هدیه را ارسال نمایید. قسمت دیدن ویدئو برای شما تعدادی ویدئو تبلیغاتی پخش نموده که شما با دیدن آن ها تعدادی سکه دریافت خواهید نمود و هر بار که ویدئو جدیدی می بینید در صورت مشاهده مورد بعدی سکه بیشتری خواهید گرفت، اما یادتان نرود که در روز یکبار می توانید این کار را انجام دهید. اما در قسمت گرونه شانس داستان جوایز کمی مهیج تر شده و شما علاوه بر سکه می توانید کلیدهایی را نیز به دست آورید، همچنین در صورتی که ۶۰ سکه خرج کنید میتوانید این گردونه را مجددا چرخانده و شانس خود را برای دریافت جوایز بهتر امتحان کنید.

بازی کلماتیک در بازی کوئیز پول

سه بازی جذاب در یک بازی

بازی کوئیز پول همانطور که گفته شد از مجموع سه بازی جذاب تشکیل شده است تا خلاقیت و هوش شما را به چالش بکشد. اصلی ترین بازی این مجموعه بازی کلماتیک است که با ورود به آن می بایست از بین جدول حروف بهم ریخته ای که مشاهده می کنید، کلمات مورد نظر را بیابید و با وصل کردن حروف از طریق کشیدن انگشتتان روی صفحه کلمه را تکمیل کرده و به سراغ کلمه بعدی بروید. در این قسمت همچنین با کلیک روی گزینه علامت سوال موجود در بالای صفحه خواهید توانست تا با تعداد کلمات مورد نظر و تعداد حروف هر کدام آشنا شده تا با دقت و تمرکز بیشتری سعی در کشف آنها کنید. این قسمت با تمام سختی ای که دارد قابل حل بوده ولی زمان زیادی از شما را خواهد گرفت و لذت این بازی نیز به همین مورد است.

بازی دوم یا همان چالش روزانه دارای ۱۳ بخش مختلف از قبیل فوتبال، آشپزی، ورزشی، سینما، عکس شناسی، تکنولوژی، هنری و … بوده که با ورود به هر بخش و پاسخ صحیح به سوالات مطرح شده می توانید جوایز نقدی ارزشمندی به دست آورید که البته برای ورود به چالش روزانه باید تعداد خاصی از سکه هایتان را به عنوان ورودی خرج کرده تا بتوانید یک چالش را شروع کنید و وارد مسابقه شوید.

سومین بازی از مجموعه بازی کوئیز پول، لیگ ویژه میلیونی می باشد که در این قسمت با پاسخ به هر سوال یک جایزه نقدی دریافت خواهید کرد. از جذابیت این بخش می توان به درآمدزایی بی انتهای این بخش برای گیمر اشاره کرد که بازیکن با هر سوالی که پاسخ می دهد وجه نقد بیشتری را به دست می آورد. البته باید خاطرنشان کنیم که برای ورود به این لیگ میلیونی وسوسه انگیز در ابتدا باید از کلیدهای که در مراحل دیگر بازی به دست آورده اید استفاده نمایید. از جمله قسمت هایی که در آن شانس به دست آوردن کلیک را دارید، گرونه شانس بازی است که ممکن است انقدر خوش شانس باشید که گردونه شما دقیقا روی یک کلید موجود ایستاده و شما به آسانی بتوانید با استفاده از کلیدتان وارد بخش لیگ میلیونی بازی شده و پول پارو کنید!

فروشگاه بازی کوئیز پول دانلود رایگان

اگه سکه یا کلید کم آوردی نگران نباش

بازی کوئیز پول دارای بخشی تحت نام فروشگاه است که با استفاده از آن می توانید در صورت اتمام سکه هایتان در بازی، اقدام به خریداری سکه در ازای وجه نقد نمایید و یا می توانید به آسانی تعداد کلید های مورد نیاز خود را نیز از این طریق خریداری کرده و به ادامه بازی بپردازید. البته ناگفته نماند که در قسمت کیف پول بازی که شما درخواست دریافت جوایز نقدی خود را می دهید، می توانید هرچقدر از وجوه نقدی که برنده شده اید را با تخفیف ۳۰ درصدی تبدیل به سکه کنید و به این ترتیب روی بازی خود سرمایه گذاری کرده تا جوایز بیشتر را به دست آورید.

جواب های بازی کوئیز پول

جمع بندی کلی

بازی کوئیز پول همانطور که از نامش مشخص است در ازای هر کوئیز و سوالی که شما به آن پاسخ صحیحی می دهید به شما یک جایزه نقدی خواهد داد که این ایده در نوع خود در بازی های ایرانی بسیار جدید، جذاب و جالب است. کلیت محیط بازی طراحی ساده و قابل فهمی دارد ولی ما به تولیدکننده پیشنهاد می کنیم تا کمی فضای بازی را شادتر نموده تا کاربر حس بهتری نسبت به محیط بازی داشته باشد و همانطور که گفته شد موسیقی بازی با تمام جذابیتش پس از مدتی تکراری شده و بهتر بود که چندین موسیقی مختلف در این بازی قرار می گرفت. اما به طور کلی با توجه به ایده جالب بازی و همچنین تنوع مراحل آن، بازی کوئیز پول می تواند به زودی به یکی از بازی های جذاب و همه گیر ایرانی تبدیل شود، پس ما به شما پیشنهاد می کنیم همین امروز کوئیز پول را نصب کنید تا سریعتر و آسانتر به مقام های بالا و درآمدهای شگفت انگیز و میلیونی در این بازی برسید.

برای دانلود رایگان بازی کوئیز پول از مارکت اندرویدی کافه بازار کافیست تا روی لینک زیر کلیک نمایید.

دانلود اپلیکیشن آموزش آشپزی کوکین

 

5 Comments

  1. مهدیه گفت:

    سلام من یه نفرودعوت کردم ولی هدیموندادین

    • اپتان گفت:

      سلام تولیدکننده محترم احتمالا این مطلب را میخوانند امیدواریم پاسخگو باشند

    • پیمان گفت:

      سلام کد دعوت شما رو باید طرف دعوت شونده بزند تا سیستم شناسایی کند از طرف شماست و جایزه نقدی رو براتون در قسمت کیف پول بنویسد

  2. Zahra گفت:

    چرا هر شماره ای وارد میکنم هیچ کدی برام نمیاد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.