بوت استرپینگ چیست؟
بوت استرپینگ Bootstrapping در استارتاپ‌ها چیست؟
۱۳۹۸-۱۱-۱۲
نقد و بررسی بازی جان جیبی
نقد و بررسی بازی جان جیبی، سفر به دنیای کلمات
۱۳۹۸-۱۱-۱۹

نقد و بررسی بازی Sonic Dash، بازگشت سونیک محبوب و نوستالژیک

بازی Sonic Dash یک بازی موبایل خاطره انگیز در سبک رانینگ است. شما در این بازی وظیفه دارید تا سونیک جوجه تیغی محبوب بازی های کامپیوتری را به پیش برده و برای ارتقا آن از رینگ های طلایی که در حین بازی جمع آوری کرده اید استفاده کنید. سونیک شخصیت و بازی محبوب کنسول قدیمی و خاطره انگیز سگا می باشد که اینبار سازنده آن را مهمان گوشی های موبایل علاقه مندان کرده تا یاد و خاطره قدیم را زنده کند.

بازی Sonic Dash برای موبایل

گیم پلی و محیط بازی Sonic Dash

بازی Sonic Dash از گرافیکی سه بعدی و روان با کمترین لگ ممکن در گوشی های متوسط به بالا بهره می برد. این بازی موبایل نوستالژیک در سبک رانینگ بی انتها همچون بازی مشهور Temple Run عرضه شده و تنها کاری که در بازی باید انجام دهید سوایپ کردن یا کشیدن انگشت روی صفحه نمایش به طرفین است. منوی بازی به شکل غیر قابل باوری سخت و زشت طراحی شده و جای سوال بزرگی را خالی گذاشته که چرا سگا با آن همه تجربه چنین منویی برای این بازی طراحی کرده؟ اما به مرور و با سختی زیاد به آن عادت خواهید کرد، به هر حال زنده کردن خاطرات گذشته ارزشش را دارد!

زمانی که به هر روشی بالاخره دکمه Play و شروع بازی را پیدا می کنید، همچون سونیک قدیمی باید رو به جلو دویده و سعی کنید تا رینگ های طلایی را در محیط بازی جمع آوری کنید. زیرا تنها با استفاده از آنهاست که خواهید توانست تا سونیک را نیرومنتر و کاراتر کنید. در حین بازی مدام با موانعی روبرو می شوید که برای گذر از آنها باید انگشت خود را به چپ و راست روی صفحه گوشی کشیده و در برخی مواقع برای پرش به سمت بالا سوایپ کرده و یا برای گذر از زیر موانع می بایست انگشت خود را به سمت پایین بکشید.

دانلود بازی سونیک برای موبایل

با آنکه بازی Sonic Dash روند ساده ای دارد، ولی برای گذر از موانع باید دقت زیادی را به کار ببرید زیرا با برخورد به موانع تمام سکه هایی که تا آن لحظه به دست آورده اید را از دست خواهید داد. برخی موانع در بازی ثابت نبوده و حرکت می کنند پس به خوبی به مسیر خود نگاه کنید و مراقب آنها باشید.

بازی Sonic Dash بر خلاف نسخه کلاسیک خود که برای کنسولهای سگا عرضه شده بود از دوربین پشت سر کاراکتر بازی بهره می برد و دیگر خبری از نمای کناری نیست که همین امر سبب شده تا تجربه بهتری از سونیک در موبایل داشته باشید. همچنین طراحی کاراکتر و المان های بازی به صورت کاملا سه بعدی انجام گرفته و گرافیک بازی نسبت به نسخه قدیمی پیشرفت بسیاری کرده است. سبک بازی کمی تکراریست و این روزها بازی های مشهور زیادی در سبک رانینگ بی انتها وجود دارند اما سویک به دلیل آنکه پولبکی از گذشته است هنوز هم دارای جذابیتهای زیادی است.

دکتر اگ من در بازی سونیک

بازگشت دکتر اگ من Dr.EggMan بدجنس

اگر در گذشته و با کنسول سگا، شب و روز سویک بازی می کردید حتما دکتر اگ من را یادتان هست. شخصیتی منفور که دائما در حال خراب کاری و مانع تراشی برای سونیک بود و دشمنی بی دلیلش هر روز بیشتر می شد، اما سونیک هر بار دکتر اگ من را شکست می داد و مراحل را یکی پس از دیگری طی می کرد. اینجا و در بازی Sonic Dash نیز با دکتر اگ من روبرو می شوید و شرارت های او هنوز هم برایتان مشکل ساز است، اما تا آنجایی که ما بازی کردیم، این نسخه از Dr.EggMan بسیار کم هوش تر از نسخه کلاسیک است و شما به سادگی می توانید از شر کارهای وی در امان باشید. البته باید توجه داشت که دکتر اگ من تنها غول بازی نبوده و شما در طی مسیر با غولهای جدید دیگری نیز روبرو خواهید شد که آنها تا حدودی از دکتر اگ من سرسخت تر هستند اما چه کسی می تواند از پس سونیک باهوش ما بر بیاید؟

دانلود رایگان بازی موبایل Sonic Dash

حواستان به رینگ های قرمز باشد

علاوه بر رینگ های طلایی که در طی مسیر باید آنها را جمع آوری کنید تا با استفاده از آنها بتوانید Sonic را ارتقا داده و بر کیفیت او بیافزایید، باید مراقب باشید که رینگ های نایاب قرمز رنگ را نیز که خیلی کم در بازی حضور دارند را به دست آورید. زیرا فقط با استفاده از رینگ های قرمز است که می توانید پس از شکست در مراحل مختلف، بازی را از همان جای قبلی ادامه دهید. کاربرد دیگر رینگهای قرمز، خرید و فعالسازی کاراکترهای دیگری به غیر از سونیک برای ادامه بازی می باشد. در صورتی که رینگهای قرمزتان تمام شود، یا باید انقدر بازی کنید تا دوباره آنها را به دست آورید یا سری به قسمت فروشگاه درون بازی زده و چند دلاری بابت این رینگ ها خرج نمایید.

جمع بندی کلی

بازی Sonic Dash یک باز آفرینی شایان تقدیر از سونیک محبوب کنسول رویایی سگا بوده و برای بزرگسالان امروزی و کودکان دیروزی یادآور خاطرات خوش گذشته است. البته نباید فراموش کرد که سگا با گرافیک خوب و صداگذاری عالی خود علاوه بر دوست داران قدیمی، توانسته تا گیمرهای جدید را نیز به سمت این بازی حذب کرده و این روزها سونیک تبدیل به یکی از محبوبترین های سبک رانینگ شده است. به طور کلی اگر خواهان زنده کردن خاطرات هستید یا بازی هایی شبیه به Temple Run را می پسندید حتما این بازی موبایل جذاب را امتحان کنید.

برای دانلود رایگان بازی Sonic Dash از مارکت کافه بازار کافیست تا روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود اپلیکیشن آموزش آشپزی کوکین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.