نقد و بررسی اپلیکیشن پاتوپ ، اخبار زنده فوتبال نتایج زنده فوتبال در اپلیکیشن پاتوپ
نقد و بررسی اپلیکیشن پاتوپ ، خبرخوان ورزشی و فوتبالی
۱۳۹۹-۱۰-۲۳
نقد و بررسی اپلیکیشن پیامک انبوه فراز SMS
۱۴۰۰-۰۴-۲۸

نقد و بررسی بازی حکم سوپرجام ، مجموعه‌ای از بازی‌های جذاب

نقد و بررسی بازی موبایل حکم سوپرجام برای اندروید

بازی حکم سوپرجام یک بازی ایرانی با محوریت بازی های خانوادگی است. این بازی مجموعه ای از چندین بازی محبوب و جذاب است که به صورت آنلاین می توانید با دیگران یا ربات های موجود در برنامه انجام داده و از آن لذت ببرید. بازی های این مجموعه شامل بازی حکم لازم، منچ،دوز 4 تایی،تخته نرد، دومینو، تاس و هوش (یاتزی)، بی دل و 7 خبیث می باشد.

بازی حکم سوپرجام

رابط کاربری و امکانات بازی حکم سوپرجام

بازی حکم سوپرجام از یک گرافیک جذاب و روان بهره برده که فضا را برای علاقمندان به بازی دلنشین می کند. فضای کلی بازی سه بعدی بوده ولی نه آنچنان سه بعدی که بتوانید آن را با رقبای مطرح خارجی مقایسه کنید ولی در جایگاه خود گرافیکی خوب دارد. زمانی که وارد بازی می شوید می توانید با استفاده از اکانتهای گوگل و فیس بوک خود در بازی لاگین کرده و یا به صورت مهمان از بازی های این برنامه استفاده کنید. البته به شما پیشنهاد می شود برای حفاظت از امتیازهای به دست آمده حتما در برنامه عضو شده تا در صورت پاک شدن بازی و یا اتفاقات دیگر امتیازات خود را از دست ندهید.

بازی حکم برای گوشی در بازی حکم سوپرجام

بازی حکم لازم محبوبترین بازی حکم سوپرجام

بازی حکم سوپرجام پس از ورود به شما مجموعه بازی های خود را نمایش داده تا با انتخاب یکی از آنها شروع به بازی کردن نمایید. در ابتدای این لیست بازی سوپرجام است که همان حکم لازم معروف و مشهور است. برای ورود به هر بازی باید تعدادی از سکه های خود را خرج کنید و در صورت پیروزی می توانید سکه های زیادی نیز به دست آورید. البته زیاد نگران تعداد سکه های خود نباشید چون صندوقچه سکه های شما در همان ابتدا با تعدادی قابل توجه از سکه ها توسط سازنده پر شده و با استفاده از آنها خواهید توانست مدت زیادی به بازی کردن بپردازید. همانطور که گفته شد در صورتی که موفق به پیروزی در یک دست کامل 7 تایی شوید علاوه بر سکه های گذاشته شده به عنوان حق ورودی بازی تعداد زیادی سکهن یز به عنوان جایزه دریافت خواهید کرد. اما این همه ماجرا نیست، در صورتی که میانه بازی اقدام به خروج از بازی یا به نوعی ترک زمین کنید، سکه های ورودی شما خواهد سوخت.

گرافیک محبوبترین بازی مجموعه بازی حکم سوپرجام خوب و روان است و صداگذاری مناسبی نیز انجام شده است، اما دسته ورق های شما بیش از اندازه پایین در نظر گرفته شده که ممکن است در استفاده طولانی مدت کمی شما را آزار دهد که به تولیدکننده پیشنهاد می شود کمی روی راحتی میز بازی حکم لازم تغییرات ایجاد کرده تا برای کاربران خود آسایش بیشتری را به ارمغان بیاورد.

بازی حکم لازم در سوپرجام حکم

بازی حکم سوپرجام فقط محدود به حکم لازم نیست

بازی حکم سوپرجام همانطور که در ابتدا ذکر شد مجموعه ای است از بازی های جذاب که اکثر ایرانیان در دورهمی ها خود انجام می دهند و چقدر خوب که به واسطه تولید این بازی همه آنها به صورت آنلاین و با رقبایی از سراسر ایران قابل انجام شده است. برای مثال اگر از عاشقان منچ باشید به راحتی می توانید به صورت کاملا آنلاین با 4 رقیب دیگر به بازی کردن بپردازید. نکته جذاب در خصوص بازی منچ قرار گرفته در بازی حکم سوپرجام، سه بعدی بودن آن است که فضا را برای کاربران جذاب کرده و البته افکتهای تصویری و صوتی خوبی نیز به کمک گرافیک سه بعدی آمده تا بازیکنان احساس رضایت بیشتری داشته باشند. البته همانطور که گفته شد به طور کلی کمی رابط کاربری بازی در همه بازی های این مجموعه سخت طراحی شده و شما نیاز به آموزش برای شروع و ادامه بازی ها خواهید داشت. هرچند که تولید کننده بخش آموزش را نیز در این بازی در نظر گرفته اما بهتر بود تا کمی در طراحی رابط کاربری به آسانی و UX بازی توجه بیشتری میشد تا کاربران بدون نیاز به آموزش بتوانند از تمامی بازی های این مجموعه بازی آنلاین استفاده کرده و لذت ببرند.

بازی منچ برای اندروید در بازی حکم سوپرجام

تخته نرد، دوز و دومینو سه بازی بدون ورق

بازی حکم سوپرجام فقط از بازی های وابسطه به ورق های پاسور پشتیبانی نکرده و در حال حاضر سه بازی دوز، تخته نرد و دومینو را نیز در خود جای داده است. برای مثال با ورود به بازی تخته نرد آنلاین همانند دیگر بخش ها باید ورودی ای از نوع سکه های خود پرداخته و شروع به رقابت با رقیبان خود کنید و در صورت پیروزی نیز سکه های جایزه زیادی دریافت خواهید کرد که در ادامه و برای انجام بازی های بیشتر به آنها نیاز خواهید داشت. صداگذاری بازی تخته نیز به خوبی انجام شده ولی پیشنهاد می شود تا کمی از افکتهای صدای طبیعی تر برای این بازی سنتی ایرانی استفاده گردد. حرکت دادن مهره ها نیز به خوبی و روان انجام می شود اما اطلاعیه های نمایش داده شده در حین بازی کمی بیش از حد بزرگ بوده و از فونت خوبی بهره نمی برد که ممکن است در دراز مدت کاربران را خسته کند. هرچند چنین ایرادی آنچنان بزرگ نیست اما بهتر است نسبت به رفع آن اقدامات لازم در دستور کار تیم تولید کننده قرار بگیرد.

پروفایل کامل برای هر بازیکن

بازی حکم سوپرجام برای هر کدام از اعضای خود یک پروفایل کاربری کامل را تدارک دیده که بقیه اعضا نیز می توانند با تماشای آن به سطح مهارت و امتیازات شما دسترسی پیدا کرده و اطلاعاتی در خصوص رقیب خود داشته باشند. هر فرد نیز با مراجعه به پروفایل کاربری خود می تواند نام کاربری خود را تغییر دهد، از گالری گوشی خود تعدادی عکس به پروفایل خود اضافه کند و یا اقدام به خرید سکه ، الماس و اکانت VIP نماید. همچنین در صورتی که درخواستهای دوستی در بازی دریافت کنید در این بخش می توانید آن را مشاهده نمایید.

از جذابیت های بخش پروفایل کاربری بازی حکم سوپرجام می توان به قسمت آمار اشاره کرده که با ورود به آن به آمارهایی نظیر مدت کل بازی های انجام داده در بازی، تاریخ ثبت نام خود البته به میلادی، تعداد سکه های دریافتی و تاریخ آخرین بازدید خود دسترسی داشته باشید. همچنین در بخش بازی های اخیر می توانید به نتایج آخرین بازی های انجام شده خود رجوع نمایید.

دانلود بازی حکم سوپرجام

نقاط ضعف و قوت بازی حکم سوپرجام

بازی حکم سوپرجام از یک گرافیک سه بعدی با فضای ساده و جذابی بهره برده و از سرعت خوبی در پردازش مراحل پشتیبانی می کند. تنوع بازی های موجود در اولین نسخه از بازی بسیار مناسب است و می تواند ساعتها شما را سرگرم کند. البته بازی حکم سوپرجام همچون دیگر برنامه ها و بازی ها نقاط ضعفی دارد برای مثال کمی در رابط کاربری خود دچار مشکل است و جای المان ها کمی با بی حوصلگی طراحی شده است و یا منوی زیری برنامه که دسترسی کاربر به بخش های مختلف را هدایت می کند کمی بیش از اندازه کوچک بوده که تاچ کردن آن ها در صفحه گوشی را سخت می کند که امیدواریم در آپدیت های بعدی این مشکلات حل و فصل شوند.

جمع بندی کلی

بازی حکم سوپرجام یک بازی آنلاین خوب و مجموعه ای از بازی های مشهور و محبوب است که با یک گرافیک خوب و سرعت خوب عرضه شده و می تواند ساعتها کاربران خود را سرگرم نماید. به طور کلی برای داشتن یک سرگرمی آنلاین ،بازی حکم سوپرجام مناسب بوده و نصب و انجام بازی در آن خالی از لطف نیست.

برای دانلود رایگان بازی حکم سوپرجام از مارکت اندرویدی کافه بازار روی لینک زیر کلیک کنید

دریافت بازی حکم سوپرجام از بازار

1 Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.