نقد و بررسی بازی Dragon Hills معرفی بازی موبایل تپه‌های اژدها
نقد و بررسی بازی Dragon Hills ، انتقام پرنسس از شاهزاده طمع کار
۱۳۹۸-۰۹-۰۳
نقد و بررسی اپلیکیشن آخرین خبر، اخبار فوری و مهم در موبایل شما
۱۳۹۸-۰۹-۱۱

نقد و بررسی بازی جالب شد، جواب مراحل جالب شد متعجبتان می‌کند

بازی جالب شد یک بازی جذاب و متفاوت در دسته معمایی است که می‌تواند لحظات مرفحی را برای شما بسازد. با این بازی به فکر فرو خواهید رفت و مراحل بازی را باید به گونه دیگری حل کنید و بسیار در طی مراحل خواهید خندید و البته به شدت سازندگان این بازی را نفرین خواهید کرد.

بازی جالب شد دانلود

گیم پلی و محیط بازی جالب شد

بازی جالب شد از یک گرافیک پر رنگ و لعاب همراه با یک موزیک مرفح بهره می برد. سازنده بازی جالب شد با استفاده از طراحی گرافیکی ساده و در عین حال جذاب سعی کرده تا در کاربر را در همان ابتدا به خود جذب نماید. اما داستان اصلی آنجاست که شما دستتان می رود روی دکمه پلی و اولین مرحله را آغاز می کنید. در اولین مرحله شما برای گذراندن این قسمت باید طبق خواست بازی همه چیز را درون جعبه قرار دهید، اما وقتی تمام المان ها را درون جعبه میگذراید باز هم می بینید که مرحله تمام نمیشود و اینجانست که دست به دامن راهنما شده و از نتیجه آن بسیار متعجب خواهید شد، زیرا باید خود کلمه همه چیز را نیز درون جعبه قرار دهید.

جواب مراحل بازی جالب شد

طبق توضیحی که در خصوص پیچیدگی و غیر منطقی بودن مرحله اول بازی جالب شد داده شد برای گذر از هر مرحله ای باید غیر منطقی فکر کنید و اصلا به این فکر نباشید که همانند بازی های دیگر می توانید به آسانی مراحل را با کمی عادی فکر کردن حل کنید. بگذارید کمی جنبه های فرح بخش مراحل بازی را برای شما بازتر کنیم برای مثال در مرحله‌ای باید خرسی را بدون آنکه عصبی اش کنید از خواب بیدار کنید و برای اینکار تنها راهکاری که دارید گذاشتن دستتان روی دماغ خرس است تا نفس آن بگیرد و از خواب بیدار شود و یا در مرحله دیگری باید گریه یک دختر بچه را بند بیاورید و برای اینکار می بایست گوشی خود را برعکس کنید تا بر قدرت جاذبه غلبه کرده و گذارید اشکهای دخترک روی زمین بریزد.

مراحل بازی جذاب شد

بازی جالب شد در حال حاضر دارای ۱۰۰ مرحله بوده که طبق گفته تولیدکننده به زودی مراحل جدیدی نیز به آن افزوده خواهد شد و طول بازی افزایش پیدا خواهد کرد.شما زمانی که بازی را شروع می کنید ۵ قلب دارید و به ازای هر اشتباهی که می کنید یک قلب شما از بین خواهد رفت و زمانی که تمام قلب هایتان را میبازید می توانید یک تبلیغ ویدئویی مشاهده کرده و دوباره ۵ قلب دیگر به دست آورید و سعی کنید تا جواب مراحل را بیابید. همچنین با گذر از برخی مراحل تعدادی سکه به دست خواهید آورد که با استفاده از آن‌ها خواهید توانست تا راهنمای بازی را مشاهده کرده و یا جواب مرحله را دیده و یا مرحله را بدون حل کردن پشت سر گذاشته و به مرحله بعدی بروید.

پاسخ بازی جالب شد

سازنده بازی جالب شد بخشی تحت چرخونه نیز در نظر گرفته اند که با هربار چرخاندن آن می توانید تعدادی قلب و یا سکه به دست آورید اما زیاد خوشحال نباشید چون زیاد فرصت استفاده از این بخش را ندارید زیرا بازی دیر به دیر به شما یک امکان برای چرخاندن چرخونه شانس را باز می‌کند.

حل بازی جالب شد

از فروشگاه سکه و قلب خریداری کنید

اگر تمام سکه‌ها و قلب‌هایتان تمام شود و حوصله تماشای تبلیغات را نیز نداشته باشید راهی ندارید جز آنکه یک سر به فروشگاه بازی بزنید و با پرداخت میزان مشخصی تعدادی سکه و قلب خریداری کرده و به این ترتیب قدرت خود را افزایش داده و سعی کنید مراحل را یکی پس از دیگری بگذرانید.

بازی جالب شد به عنوان یک بازی ایرانی سرشار از خلاقیت و نوآوری‌های داستانی بوده و همین موضوع باعث شده تا هر روز به افرادی که آن را بازی می کنند افزوده شود، همچنین ادبیات جالب این بازی توانسته تا ارتباط خاصی را با مخاطب خود برقرار کرده و بازیکن با بازی احساس صمیمت خوبی می‌کند.

راهنمای بازی جالب شد | سازنده بازی جالب شد

جمع بدی کلی

اگر به دنبال یک بازی مرفح هستید که به آن معتاد شده، بخندید و عصبی شوید، حتما بازی جالب شد را انتخاب نمایید. این بازی را باید بازی کرد و ادامه داد تا لحظه به لحظه به آن وابسته‌تر شوید. این بازی کمی کوتاه است ولی سازنده آن مژده داده تا مراحل بیشتری را اضافه کند. به طور کلی این بازی موبایل با دقت بالا و خلاقیت زیادی ساخته شده و به خوبی توانسته رضایت کاربران را خود را جلب نماید و همین موارد باعث می شود تا انتخاب آن برای شروع بازی یک انتخاب صحیح و لذت بخش باشد.

برای دانلود بازی جالب شد می توانید به مارکت کافه بازار مراجعه کرده و این بازی موبایل ایرانی را به رایگان از طریق کلیک روی لینک دانلود کنید.

اپلیکیشن ناملیک کافه بازار

 

4 Comments

  1. فرزین ۹۸ گفت:

    خیلی بازیش باحاله ادمو گیج میکنه

  2. Paniz گفت:

    ببخشید حواب مرحله ۱۱۶ چی میشه؟

  3. سلام نام سازنده ی این بازی چیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.