نقد و بررسی اپلیکیشن ناملیک | برنامه ناملیک | دانلود ناملیک
نقد و بررسی اپلیکیشن ناملیک، زنده باد زمان‌های مرده
۱۳۹۸-۰۸-۲۴
نقد و بررسی بازی جالب شد، جواب مراحل جالب شد متعجبتان می‌کند
۱۳۹۸-۰۹-۰۹

نقد و بررسی بازی Dragon Hills ، انتقام پرنسس از شاهزاده طمع کار

نقد و بررسی بازی Dragon Hills معرفی بازی موبایل تپه‌های اژدها

بازی Dragon Hills یک بازی موبایل قوی در سبک اکشن است. شما در این بازی با استفاده از یک اژدها به پرنسس عصبانی کمک کنید تا به دنبال شاهزاده خیانتکار و طمعکار رفته تا شاهدخت عصبانی و خشمگین بازی بتواند انتقام عشق دروغین شاهزاده را از وی گرفته و او را به سزای عمل خود برساند.

دانلود بازی Dragon Hills

داستان بازی Dragon Hills

در تمام داستان‌های قبلی زمانی که پرنسس توسط شاه در یک قلعه زندانی می شد یک پرنس یا شاهزاده عاشق تمام تلاش خود را می کرد تا شاهدخت خود را از زندان رها کند و به عشق خود برسد اما این بار شاهزاده، دزد و طمع کار از آب در آمده و زمانی که به قلعه شاهدخت می رسد، سکه ها و منابع موجود چشم وی را کور کرده و به جای نجات شاهدخت اقدام به غارت قلعه نموده و بدون آنکه شاهدخت را نجات دهد پا به فرار می گذارد. در نتیجه، این عمل باعث خشمگین شدن پرنسس مو بنفش بازی شده و باعث می شود تا شاهدخت با اژدهای مراقب به دنبال شاهزاده رفته تا بتواند از او انتقام گرفته و او را به سزای اعمالش برساند. شاهدخت خشمگین سوار بر اژدها شده و یکی یکی روستاهایی که سر راهش قرار دارد را به خاک و خون کشیده و در نهایت رئیس قبیله یا همان Boss را در جنگی سخت و سهمگین به قتل رسانده و به روستای بعدی یورش می برد.

 بازی Dragon Hills پول بی نهایت

گیم پلی و گرافیک بازی Dragon Hills

بازی Dragon Hills از گیم پلی بسیار ساده ای استفاده کرده و تنها کاری که بازیکن باید در این بازی انجام دهد فشار دادن انگشت خود روی صفحه است تا اژدهای بازی به زیر خاک رفته و بتواند از موانع کشنده، تیرها، بمب ها و دیگر اقدامات دفاعی گذر کرده و شاهدخت خشمگین را در مسیر یافتن شاهزاده همراهی کند. در مسیر بازی Dragon Hills تعدادی سکه از کوله بار شاهزاده جا مانده که شما با جمع آوری آنها می توانید سلاح ها و اژدهای خود را آپگرید نموده تا در جنگها قدرت بیشتری داشته و بتوانید به آسانی بر نیروهای جنگنده هر روستا پیروز شوید.

گرافیک بازی Dragon Hills بسیار جذاب و حرفه ای طراحی شده و با آنکه این بازی موبایل کاملا دو بعدی ساخته شده ولیکن از آنجایی که دقت و حوصله‌ی زیادی برای آن در نظر گرفته شده در نهایت باعث آن شده تا سطح آن حتی از بازی ها سه بعدی هم بالاتر بوده و کاربر ارتباط بسیار خوبی با آن برقرار کند. بازی تپه‌های اژدها یا همان Dragon Hills از آن دست بازی های اکشنی است که شما فقط با دیدن اسکرین شات هایش به آن علاقه مند شده و کافیست تا آن را روی گوشی هوشمند خود دانلود و نصب کنید و اینجاست که کار شما تمام شده و ۲۴ ساعت در حال جنگ و تعقیب پرنس خیانتکار خواهید بود.

بازی Dragon Hills هک شده

در بازی Dragon Hills با استفاده از سکه هایی که جمع می کنید می توانید آپگریدهایی از قبیل شمشیر شاهدخت، سپر اژدها، قلب های اضافه، اکسیر افزایش توان اژدها، بمب های آسمانی و حتی آهنربای سکه ها را خریده و به این ترتیب توان هجومی و دفاعی شاهدخت و اژدها را به شدت افزایش دهید. همچنین امکان رقابت با دوستان به صورت آنلاین در این بازی وجود دارد و شما می توانید در جدول رقابتی این بازی جایگاه خود را ارتقا دهید. البته نا گفته نماند که بسیاری از امکانات بازی حتی اگر میلیون ها سکه هم داشته باشید تا زمانی که از مرحله خاصی عبور نکنید برای شما باز نمی شود و به این ترتیب تولیدکنندگان آن سعی کرده اند تا بازیکن را به پیشروی در بازی تشویق کنند.

معرفی بازی Dragon Hills

همانطور که اشاره شده بازی Dragon Hills از گرافیکی بی نقص و جذاب بهره برده و بازی بدون هیچ لگ خاصی روی دیوایس ها اجرا شده و به همین علت بازیکن آرامش و لذت بیشتری از بازی را تجربه می نماید. التبه نا گفته نماند که شخصیت پردازی و طراحی کاراکترهای این بازی نیز از جذابیت و زیبایی خاصی برخوردارند و همچنین صداگذاری ها و موسیقی های متن نیز به خوبی و با دقت بالایی انتخاب و ساخته شده اند اگر شما در حین بازی از هدفون استفاده کنید لذت دوچندانی را از موسیقی بازی خواهید برد.

بازی آنلاین بازی Dragon Hills

جمع بندی کلی

بازی Dragon Hills در سبک خود یک بازی جذاب با داستانی تازه و لذت بخش است و با آنکه در سبک اکشن عرضه شده و در کل بازی خشنی به حساب می آید اما خشونت این  بازی بیشتر جنبه سرگرمی و طنز داشته و به همین علت حتی کودکان نیز می توانند بدون هیچ نگرانی ای از این بازی استفاده کرده و به شاهدخت با مزه ولی عصبانی بازی کمک کنند تا شاهزاده را به دام انداخته و درس عبرتی درست و حسابی به وی و روستاهایی که به او کمک کرده اند بدهد.

این بازی برای گوشی های مجهز به سیستم عامل‌های اندروید و iOS عرضه شده که امکان دانلود بازی Dragon Hills نسخه اندروید در مارکت کافه بازار موجود بوده و با کلیک روی لینک زیر می توانید آن را دانلود و لحظاتی شاد و جذاب را برای خود بسازید.

اپلیکیشن ناملیک کافه بازار

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.