نقد و بررسی اپلیکیشن کتابچین | معرفی اپلیکیشن کتابچین | معرفی برنامه موبایل کتابچین
نقد و بررسی اپلیکیشن کتابچین، فروشگاهی برای کتاب الکترونیک و صوتی
۱۳۹۸-۰۹-۱۸
معرفی پادکست کمیکولوژی | پادکست کمیک ایرانی | پادکست فارسی
معرفی پادکست کمیکولوژی، سفر به دنیای ناشناخته کمیک
۱۳۹۸-۰۹-۲۴

نقد و بررسی بازی تور کلمات، حدس کلمات به هر زبانی

معرفی بازی تور کلمات | نقد و بررسی بازی تور کلمات

بازی تور کلمات در دسته بازی های حدس کلمات قرار میگیرد. در این بازی موبایل همانند دیگر بازی های حدس کلمه، باید کلمات مورد نظر را از بین حروف بهم ریخته، یافته و مرحله را به پایان برسانید. این بازی از گرافیکی شایسته تقدیر بهره برده و به چندین زبان مختلف قابل انجام است.

دانلود بازی تور کلمات

گیم پلی و محیط بازی تور کلمات

بازی تور کلمات از موتور بازی سازی Unity بهره برده و استفاده از این تکنولوژی سبب شده تا رابط کاربری متفاوت و روانی نسبت به دیگر رقیبان خود ارائه دهد. در هر مرحله از این بازی یک سوال و یا سرنخ به شما داده شده و شما با توجه به دانش خود باید جواب سرنخ ارائه شده را از میان جدول متقاطع حروف نمایش داده شده، حدس زده و جواب مراحل بازی تور کلمات را بیابید.

این بازی علاوه بر به چالش کشیدن سطح دانایی شما از کلمات مختلف با توجه به سرنخ های جالبی که دارد، کمک می کند تا سطح دانش شما نیز افزایش پیدا کرده و به این ترتیب شما را به ادامه بازی مشتاق تر کند. بازی تور کلمات از موسیقی پس زمینه خوبی بهره می برد و همچنین در مقابل هر المانی که لمس می کنید نیز صدایی پخش نموده که توانسته حال و هوای بازی را جذابتر کند.

جواب کامل تور کلمات

حدس جواب مراحل تور کلمات در برخی مواقع آنچنان سخت می شود که برای گذر از آن مرحله نیاز به کمک گرفتن دارید و خوشبختانه این بازی تعدادی راهنما در خود جای داده تا در مواقع لزوم به کمک شما بیایند. اما استفاده از این راهنماها رایگان نبوده و باید تعدادی از سکه هایی که، از قبل شروع به جمع آوری آن نموده اید را خرج کنید. در صورتی که از جدول متقاطع برنامه نتوانید متوجه کلمه شوید می توانید چینش جدول را تغییر دهید، همچنین با استفاده از راهنمایی که ظاهری شبیه ذره بین دارد می توانید اولین حرف مربوط به یکی از کلمات مخفی شده از جدول را در مقابل خرج ۱۰۰ سکه مشاهده نمایید.

همانطور که گفته شد استفاده از راهنماهای این بازی در مقابل خرج کردن سکه هایی است که به سختی آن ها را طی مراحل مختلف بازی به دست آورده اید و از شانس بد راهنماها اصلا هم ارزان نیستند و در صورتی که بیش از اندازه از آنها استفاده کنید به سرعت تعداد سکه های شما کاهش یافته و برای دریافت سکه های جدید نیازمند خرج کردن پول واقعی و خریداری سکه از فروشگاه تور کلمات هستید. البته در صورتی که ۲۵ سکه کار شما را را ه می اندازد می توانید یک تبلیغ ویدئویی مشاهده کرده و در مقابل فقط ۲۵ سکه دریافت کنید.

بازی تور کلمات جواب تمامی مراحل و سکه رایگان

دریافت سکه رایگان

تور کلمات در ازای آنکه شما دوستان خود را به این بازی دعوت کنید و به نوعی همراه تبلیغاتی تیم تور کلمات باشید، به شما ۲۰۰ سکه در مقابل هر بار استفاده از کد معرف شما اهدا نموده تا زمانی که حسابی در حل یک مرحله مانده اید، آن ها را خرج کرده و با استفاده از راهنماهای بازی جواب مرحله بازی را یافته و آن قسمت را به پایان برسانید.

جواب مراحل انگلیسی تور کلمات

بازی موبایل تور کلمات را به زبان های مختلف تجربه کن

بازی تور کلمات نه تنها یکی از جذابترین و پر طرفدارترین بازی های حدس کلمه در ایران است بلکه از زبان های متنوعی نظیر انگلیسی، ترکی، عربی، فرانسوی، اسپانیایی و … نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید حدس کلمات را در زبان های مختلف نیز تجربه کنید. برای اینکار کافیست تا وارد صفحه اصلی تور کلمات شوید و در پایین صفحه روی دکمه ای که زبان را مشخص نموده کلیک کرده و سپس از میان زبان های موجود یکی را برای ادامه انتخاب کنید.

تور کلمات بازی موبایل حدس کلمات

پس زمینه های متنوع را تجربه کن

بازی موبایل تور کلمات گرافیکی خوب و سه بعدی را دارا است و برای دستیابی به این گرافیک هماطور که گفته شد از موتور Unity بهره جسته، اما این تمام ماجرا نیست و تولیدکنندگان پس از آنکه کاربر تعداد خاصی مرحله را پشت سر میگذارد به عنوان هدیه برای او یک پس زمینه زیبا را باز نموده تا محیط بازی را از یکنواختی برای بازیکن درآوردند. برای تغییر پس زمینه کافیست تا روی آیگون رنگی پایین صفحه کلیک کنید و پس زمینه دلخواه خود را برای جایگزینی با پس زمینه فعلی انتخاب کنید.

جمع بندی کلی

بازی موبایل ایرانی تور کلمات یک بازی حدس کلمه سخت و جذاب است که از گرافیکی زیبا بهره جسته و علاوه بر این ها از چندین زبان نیز پشتیبانی کرده که خود امکانی جالب و هوشمندانه است. مراحل بازی تور کلمات در عین آنکه بسیار ساده اند اما در برخی مواقع بسیار سخت و طاقت فرسا می شوند، ولی شما با استفاده از راهنماهای موجود در بازی می توانید جواب تمام مراحل بازی تور کلمات را یافته و آن را به پایان رسانید. به طور کلی نصب و استفاده از این بازی خالی از لطف نیست.

برای دانلود رایگان نسخه اندروید تور کلمات از مارکت کافه بازار کافیست تا روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود اپلیکیشن کتابچین

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.