بهترین مچ بندهای هوشمند زیر ۲ میلیون تومان
۱۳۹۹-۰۶-۲۳
اپلیکیشن بهزی | پرونده سلامت | پرونده پزشکی | اپلیکیشن پزشکی | نقد و بررسی اپلیکیشن سلامتی بهزی
نقد و بررسی اپلیکیشن بهزی ، آموزش، پیگیری و ارتباط با پزشک
۱۳۹۹-۰۷-۱۶

۱۰ اپلیکیشن ادیت عکس شگفت انگیز

انتخاب و استفاده از یک اپلیکیشن ادیت عکس در این بازار پر از اپ و برنامه موبایل همیشه یکی از چالش های استفاده کنندگان از برنامه های موبایل بوده است. این روزها تعداد این اپ ها از هزاران مورد گذشته و هرکدام نیز نقاط قوت و ضعف مخصوص به خود را دارند، به همین دلیل در این مطلب سعی کرده ایم تا ۱۰ اپلیکیشن ادیت عکس برتر موجود را به شما معرفی کنیم تا انتخابی راحتتر داشته باشید.

دانلود اپلیکیشن ادیت عکس Pixlr

اپلیکیشن ادیت عکس Pixlr محصولی از Autodesk

اکثر ما کمپانی Autodesk را با برنامه هایی تحت ویندوز همچون اتوکد می شناسیم، اما این کمپانی در زمینه تولید برنامه های موبایل گرافیکی نیز بسیار فعال است و از جمله این برنامه ها می توان به اپلیکیشن ادیت عکس Pixlr اشاره نمود. این نرم افزار به صورت رایگان برای اندروید و iOS عرضه شده و توانایی های بسیار زیادی در زمینه ویرایش عکس دارد. این برنامه علاوه بر حدود ۲ میلیون فیلتر، پوشش و افکت دارای گزینه Auto Fix نیز می باشد که با استفاده از این قابلیت، برنامه به صورت خودکار توازن رنگ در تصویر را اصلاح کرده و سعی می کند بهترین خروجی رنگی را از عکس ایجاد نماید. Pixlr در زمینه تصاویر و عکس های سلفی بسیار خوب عمل کرده و به راحتی می تواند لکه های پوستی را حذف نماید، قرمزی چشم ها را کاهش داده و دندان های سوژه خود را سفید کند. علاوه بر این ها اگر دوست دارید به تصاویر خود متن اضافه کرده و یا چند تصویر را با یکدیگر ترکیب کنید، این برنامه ویرایش عکس از عهده اینکارها نیز به سادگی بر خواهد آمد.

دانلود نخسه اندروید از گوگل پلی

دانلود نسخه اندروید از کافه بازار

دانلود نسخه ویژه iOS از اپ استور


برنامه ویرایش عکس رایگان Facetune برای عکسهای سلفی

اپلیکیشن ویرایش چهره FaceTune

اپلیکیشن ادیت عکس FaceTune به صورت تخصصی برای اصلاح و ویرایش عکسهای سلفی طراحی و تولید شده است. با استفاده از این برنامه به آسانی می توانید لک های پوست، تیرگی زیر چشم، سفیدی و یا قرمزی چشم ها را اصلاح کنید و عکس پرتره خود را به بهترین نحو اصلاح نمایید. همچنین با استفاده از اپ FaceTune می توانید لبخند خود را عریض تر و جذاب تر کنید و یا رنگ دندان های خود را سفیدتر و جذابتر نمایید. از دیگر قابلیت های اختصاصی این برنامه ویرایش عکسهای سلفی می توان به تغییرات در خط چانه، بینی، رنگ گونه، رنگ لب ها، و سایه چشم اشاره کرد.

دانلود نخسه اندروید از گوگل پلی

دانلود نسخه اندروید از کافه بازار

دانلود نسخه ویژه iOS از اپ استور


دانلود رایگان اپلیکیشن ادیت عکس گوگل فوتوز Google Photos

اپلیکیشن Google Photos

گوگل در زمینه ویرایش عکس نیز با اپلیکیشن Google Photos خود وارد شده و این برنامه را هم برای اندروید و هم iOS عرضه کرده است. گوگل فوتوز نسخه پیشرفته تر پیکاسا بوده که با استفاده از آن می توانید به راحتی عکس های خود را در Google Drive خود ذخیره کنید.

اپلیکیشن ادیت عکس گوگل فوتوز به شما اجازه می دهد تا روی تصویر خود تگ هایی نظیر تاریخ، مکان و موضوعات را بچسبانید تا در آینده با یک سرچ و جستجو ساده عکس مورد نظر خود را از انبوه عکس‌های موجود در گوگل درایو خود بیابید. همچنین در این برنامه به سادگی می توانید تصایور خود را کراپ کنید، آنها را بچرخانید و یا تنظیمات مربوط به رنگ و نور تصاویر را اصلاح نمایید. از قابلیت های خوب این برنامه می توان به برگشت به حالت پیشفرض و ابتدایی عکسها اشاره کرد که با استفاده از این قابلیت کاربر نگرانی ای بابت از دست رفتن عکس اصلی خود در صورت عدم رضایت از ادیت انجام شده نخواهد داشت.

دانلود نخسه اندروید از گوگل پلی

دانلود نسخه ویژه iOS از اپ استور


فتوشاپ برای موبایل

اپلیکیشن ادیت عکس حرفه ای Photoshop Express

کمپانی Adobe به جرات برترین شرکت تولید کننده نرم افزار های ویرایش تصاویر است که محبوبترین و معروفترین ابزار آن ها نرم افزار Photoshop می باشد. حالا ادوبی با ارائه Photoshop Express پا به دنیای اپ های ویرایش عکس در موبایل ها گذاشته و همچون نرم افزار های دسکتاپ خود، در عرضه اپ های موبایل نیز موفق و قوی عمل کرده است.

برای استفاده از Photoshop Express باید ابتدا در برنامه لاگین کنید که اینکار به سادگی و با استفاده از ایمیل، حساب فیسبوک و حساب Adobe شما امکان پذیر است، اما فراموش نکنید که نرم افزار تغییر آی پی خود را روشن کنید تا از سد تحریم گذشته و بتوانید از این برنامه استفاده نمایید.

از قابلیت های ویژه برنامه ویرایش عکس Photoshop Express می توان به ویرایش تصاویر با فرمتهای Raw و Tiff، دارا بودن بیش از ۴۵ فیلتر از پیش ساخته شده، امکان درج واترمارک روی تصویر و امکان اشتراک گذاری ساده و سریع تصویر در شبکه های اجتماعی اشاره کرد. البته نا گفته پیداست که نسخه موبایل فتوشاپ همچون نسخه دسکتاپ خود دارای قابلیت های بیشماری است و باید زمان خوبی را برای یادگیری این برنامه در نظر بگیرید و پس از آموزش به راحتی خواهید توانست از یک عکس ساده یک تصویر رویایی و حرفه ای بسازید.

دانلود نخسه اندروید از گوگل پلی

دانلود نسخه اندروید از کافه بازار

دانلود نسخه ویژه iOS از اپ استور


برنامه ویرایش عکس Lightroom برای موبایل

ادیت عکس با استفاده از اپ LightRoom

اپلیکیشن LightRoom نیز یکی دیگر از محصولات Adobe برای ویرایش تصاویر است که در نسخه موبایل خود نیز توانسته محبوبیت و امکانات بی نظیری را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

اپلیکیشن ادیت عکس لایت روم در صورتی که قبلا با نسخه دسکتاپ آن کار نکرده باشید در نگاه اول کمی پیچیده به نظر خواهد رسید، اما پس از کمی تلاش کار با آن را یاد خواهید گرفت. این اپلیکیشن در دو بخش رایگان و پولی عرضه شده ولی همین امکانات رایگان این برنامه آنقدر قوی و کاربردی هستند که اکثر نیازهای شما را بر طرف خواهند کرد. لایت روم همانطور که از نامش پیداست یکی از بهترین نرم افزارها برای ادیت تنظیمات نور و رنگ می باشد. این برنامه علاوه بر این ها، تعداد زیادی فیلتر و فیچر های آماده برای ویرایش عکس های شما داشته که می تواند کمک زیادی در ایجاد یک خروجی جذابتر به کاربر نماید.

دانلود نخسه اندروید از گوگل پلی

دانلود نسخه اندروید از کافه بازار

دانلود نسخه ویژه iOS از اپ استور


نرم افزار ویرایش عکس موبایل VSCO

نرم افزار ویرایش عکس VSCO یا همان وسکو

VSCO نرم افزاری است که علاوه بر ویرایش عکس امکان ادیت فیلم ها را نیز برای کاربر خود فراهم کرده است. برای استفاده از این اپلیکیشن ادیت عکس باید ابتدا نرم افزار تغییر آی پی خود را روشن کنید تا از تحریم عبور کرده و بتوانید از آن استفاده نمایید. این برنامه نیز همچون لایت روم به صورت پولی و رایگان عرضه شده که امکانات رایگان آن نیز به قدر کافی کارآیی لازم را داشته و برای رفع اکثر نیازهایتان نیاز به خرید این اپ موبایل ندارید. در این برنامه نیز می توانید تصاویر خود را کراپ کنید، قاب آن ها را تغییر دهید، به صورت اتوماتیک تصویرتان را به سایزهای متوع و مخصوص برنامه هایی همچون اینستاگرام در بیاورید و رنگ و نور آن را اصلاح کنید، همچنین اپلیکیشن رایگان VSCO به شما امکان استفاده از فیلترهای متنوع را نیز می دهد.

دانلود نخسه اندروید از گوگل پلی

دانلود نسخه اندروید از کافه بازار

دانلود نسخه ویژه iOS از اپ استور

 


ویدئو معرفی بهترین اپلیکیشن های ادیت عکس با موبایل


 

اپلیکیشن ادیت عکس PicsArt

اپلیکیشن ادیت عکس PicsArt

پیکس آرت یکی از محبوب ترین و ساده ترین نرم افزارهای ویژه ویرایش عکس توسط  موبایل می باشد. محیط این برنامه بسیار ساده است و طیف وسیعی از امکانات را در اختیار شما قرار می  دهد. اگر در این برنامه عضو شوید می توانید تصاویر خود را در محیط همین برنامه با دیگران به اشتراک بگذارید و یا آن ها را به صورت مستقیم در دیگر شبکه های اجتماعی خود منتشر نمایید.

با استفاده اپ ویرایش عکس PicsArt به راحتی می توانید روی تصاویر خود ایموجی اضافه کنید و یا تصویر خود را لایه بندی کنید و با ترکیب چند تصویر یک عکس رویایی و جذاب به وجود آورید، حتی با استفاده از این برنامه به سادگی می توانید یک تکه ابر را به آغوش بکشید و برای این امر نیاز به هیچ دانش اضافه ای در خصوص ویرایش تصاویر ندارید. اگر اهل ساخت عکس هایی با تکنیک کلاژ هستید و یا می خواهید چند عکس را در چند قاب و در یک عکس بگنجانید، پیکس آرت به سادگی این کار را برای شما انجام می دهد.

از دیگر قابلیت های جذاب این برنامه آسانی حذف انواع پس زمینه ها از تصاویر شماست و پس از جداسازی پس زمینه می توانید یک بک گراند جذاب به همان آسانی که آن را از تصویر جدا کردید به آن اضافه کنید. خوشبختانه آموزش تکنیک های این نرم افزار حتی به زبان فارسی هم در یوتیوب و اینستاگرام موجود است.

دانلود نخسه اندروید از گوگل پلی

دانلود نسخه اندروید از کافه بازار

دانلود نسخه ویژه iOS از اپ استور


اپلیکیشن ویرایش عکس Snapseed همراه با آموزش ویرایش عکس در موبایل

برنامه ویرایش عکس Snapseed

Snapseed از جمله نرم افزارهای وابسته به شرکت گوگل بوده و تا به امروز بیش از ۱۰۰ میلیون نصب فعال را تجربه کرده است. این نرم افزار بسیار کم حجم بوده و رابط کاربری آسان و روانی دارد. اپلیکیشن ادیت عکس Snapseed حدود ۳۰ ابزار مختلف و کاربردی برای ویرایش تصاویر را اختیار شما قرار داده و بسیاری از کارهارا  نظیر تجزیه و تحلیل تصویر، تنظیم رنگهای سفید و اشباع و تنظیم کنتراست را به صورت اتوماتیک انجام می دهد. همچنین در این برنامه یک ابزار رایگان و کاربردی به اسم Auto Correct نیز در دسترس است که با استفاده از آن می توانید به صورت حرفه ای و البته کاملا اتوماتیک رنگ های عکس خود را تنظیم کنید و تبدیل به یک ادیتور حرفه ای شوید!

تصاویری که با استفاده از اسنپ سید ویرایش می کنید به آسانی در گالری شما ذخیره شده و همچنین می توانید به صورت مستقیم آن ها را در شبکه های اجتماعی با دیگران به اشتراگ بگذارید.

دانلود نخسه اندروید از گوگل پلی

دانلود نسخه اندروید از کافه بازار

دانلود نسخه ویژه iOS از اپ استور


قسمت دوم ویدئو معرفی بهترین اپلیکیشن های ادیت عکس با موبایل

 


دانلود اپلیکیشن لایت ایکس LightX فارسی

اپلیکیشن ویرایش عکس LightX

LightX نرم افزاری ویژه ویرایش تصاویر با استفاده از ادیت های هنری و خلاقانه است. این برنامه در بین ایرانیان کمتر شناخته و معرفی شده ولی به جرات یکی از برترین اپهای موجود برای ادیت عکس با استفاده از موبایل است. با استفاده از LightX می توانید سوژه خود را از پس زمینه و فقط به کشیدن انگشت خود دور سوژه جدا کنید که البته برای این کار نیاز به کمی تمرین خواهید داشته ولی نگران نباشید به سرعت در این زمینه حرفه ای خواهید شد. همچنین می توانید پس زمینه را حذف و پس زمینه جدیدی به تصویر خود اضافه کنید و یا اگر خواهان ایجاد فیلترهای ویژه با حال و هوای هنری روی تصویر خود هستید در این برنامه به سادگی و با استفاده از فیلترهای آن این امکان برای شما فراهم شده است. البته فراموش نکنید برای استفاده از این برنامه همچون بسیاری دیگر از برنامه های این لیست نیاز دارید تا از برنامه های تغییر آی پی برای دور زدن تحریم ها استفاده نمایید.

دانلود نخسه اندروید از گوگل پلی

دانلود نسخه ویژه iOS از اپ استور


ادیت حرفه ای عکس با استفاده از اینستاگرام

ادیت حرفه ای عکس با اینستاگرام

اگر شما به دنبال نرم افزار ادیت عکس هستید حتما یک اکانت اینستاگرام نیز دارید، و باید بدانید یکی از بهترین ادیتورهای عکس، خود برنامه اینستاگرام می باشد. شما با استفاده از اینستاگرام می توانید تصاویر خود را با فیلترهای از پیش آماده ویرایش کرده و یا نور، رنگ، سایه ها و دیگر المان های تصویر خود را به سادگی تغییر دهید. همچنین در اینستاگرام می توانید Lux تصویر مورد نظر خود را نیز کم و زیاد کنید تا به بهترین میزان Lux نور برسید.

البته یادتان باشد که اینستاگرام این قابلیت ها برای آن در نرم افزار خود قرار داده است تا تصاویر را پس از ویرایش در خود اینستاگرام منتشر کنید، البته اگر پس از پایان کار ویرایش خود روی دکمه Back گوشی هوشمند خود کلیک کنید از شما می پرسد که تمایل دارید آن را در Draft ذخیره کنید و در آینده منتشر نمایید که با انتخاب گزینه Save To Draft عکس شما در فولدری تحت نام Instagram در گوشی شما ذخیره شده و با رفتن به آن فولدر می توانید عکس خود را در فضاهای دیگری غیر از اینستاگرام استفاده نمایید، اما یادتان باشد بلافاصله پس از پایان کار این عمل را انجام دهید، چون بارها و بارها پیش آمده که کمی بعد از ذخیره سازی آن تصویر حذف شده و یا در گوشی شما گم می شود.

دانلود نخسه اندروید از گوگل پلی

دانلود نسخه اندروید از کافه بازار

دانلود نسخه ویژه iOS از اپ استور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.