نقد و بررسی اپلیکیشن بهابین نمایش زنده قیمت طلا قیمت دلار قیمت ارز قیمت بیت کوین
نقد و بررسی اپلیکیشن بهابین ، نرخ دلار، طلا و بیت کوین
۱۴۰۰-۱۲-۱۱
نقد و بررسی اپلیکیشن دکترآباد
نقد و بررسی اپلیکیشن دکترآباد ، بستر آموزش و پرورش علوم پزشکی
۱۴۰۱-۰۳-۱۸

نقد و بررسی اپلیکیشن کالابان ، فاکتور، انبار و فروش آنلاین

نقد و بررسی اپلیکیشن کالابان

اپلیکیشن کالابان یک برنامه مالی برای ثبت و مدیریت کالا، همراه با انباره داری به علاوه ثبت سفارشات و صدور فاکتور است. شما با استفاده از این برنامه می توانید برای کسب و کار خودتان یک حسابداری ساده در سطح فاکتور زنی و فروش آنلاین را راه اندازی کرده و از نرم افزارهای گران قیمت بی نیاز شوید.

اپلیکیشن کالابان

رابط کاربری و قابلیت های اپلیکیشن کالابان

اپلیکیشن کالابان از یک رابط کاربری روان با رنگ اصلی سفید بهره می برد که خوشبختانه در صورتی که گوشی شما در در حالت نایت مود باشد رنگ اصلی آن به رنگ حالت شب گوشی شما بدون هیچ خطا و اشتباهی تغییر می کند. زمانی که برای اولین بار این برنامه را نصب می کنید بدون نیاز به هیچ دسترسی خاص و ورود اطلاعاتی به اپ کالابان وارد خواهید شد که یک نکته مثبت در خصوص این برنامه موبایل ثبت فاکتور است.

در صفحه اصلی اپلیکیشن کالابان که از آن به عنوان داشبورد یاد می شود با دو تب داشبورد و نمودارها روبرو خواهید بود و بالای آن تاریخ روز را که برای عملیات های مالی مورد نیاز است مشاهده می کنید. پس از تب ها گزینه ارتقا به نسخه بدون محدودیت امکانات را می بینید که به تولیدکننده پیشنهاد می شود جای این مورد را تغییر دهد تا کاربر از همان لحظه اول تصور اینکه هیچ کاری بدون پرداخت هزینه نمی تواند انجام دهد را نداشته باشد. همچنین با توجه به نظرات کاربران مدل اشتراکی این برنامه که به صورت سالانه است کمی برای کاربران سخت بوده و اگر مدلهای اشتراکی دیگر را به این برنامه اضافه نمایند این نقطه ضعف بر طرف خواهد شد.

اپلیکیشن کالابان عملیات کالا انبارگردانی

عملیات کالا ها در برنامه موبایل کالابان

در اپ کالابان به راحتی می توانید تمامی عملیات مرتبط با کالا شامل ورود کالا، خروج کالا و انبار گردانی را به سرعت و بسیار سریع انجام دهید. همچنین اپلیکیشن کالابان این قابلیت را در اختیار شما می گذارد که علاوه بر ورود کالای ساده بتوانید کالاهای پیشرفته با امکان افزودن تنوع در سایز و رنگ و مدل را نیز به لیست کالاهای خود اضافه کنید. در کالابان خواهید توانست تا برای کالاها و اقلام فروشگاه خود به سادگی دسته بندی ایجاد کنید و در زمان ثبت فاکتور سریع کالای خود را بیابید.

صدور فاکتور با موبایل در اپلیکیشن کالابان

فروش کالا و ثبت فاکتور در اپلیکیشن کالابان

اپلیکیشن کالابان همانطور که قبلا اشاره شد وظیفه صدور فاکتور را بر عهده دارد که از پس این وظیفه نیز به خوبی بر آمده و زمانی که شما اقدام به صدور فاکتور، پیش فاکتور و یا پیش نویس می کنید، می توانید سریعا کالاهای خود را یافته و یا اگر به کالا دسترسی نزدیک دارید، با اسکن بارکد آن از طریق دوربین دستگاه خود، آن را سریعا به لیست اقلام فاکتور اضافه کنید. خوشبختانه کالا بان هم از بارکد میله ای و هم از بارکد دو بعدی پشتیبانی می کند. پس از ثبت فاکتور به آسانی خواهید توانست تا فاکتور چاپی مورد نظر با تنظیمات کاملا سفارشی خودتان چاپ کنید. گفتنی است که کالابان در حال حاضر امکان اتصال به چاپگرهای حرارتی کمری روتین بازار را دارا بوده که چنانچه ویزیتور شما سفارشی را در محل مشتری ثبت کند به آسانی و با استفاده از پرینتر کمری خود می تواند در همان لحظه فاکتور مشتری را نیز چاپ کند.

اپلیکیشن کالابان صدروفاکتور آنی با موبایل و چاپ فاکتور با پرینتر کمری

اپلیکیشن کالابان، آفلاین و بدون نیاز به اینترنت هم کار می کند

اپلیکیشن کالابان با آنکه قابلیت های گسترده ای برای انجام امور مالی دارد ولی خوشبختانه این مورد در خصوص آن لحاظ شده است که در صورت عدم وجود اینترنت نیز با استفاده از پایگاه داده موجود در خود اپلیکیشن بتواند از پس تمام وظایف خود برآمده و هیچ مشکلی را برای ثبت کننده اطلاعات به وجود نیاورد و پس از اتمام کار با اتصال به اینترنت در هر زمانی از داده های وارد شده در برنامه به خوبی پشتیبان تهیه کرده و از آنها نگهداری کند. گفتنی است که هزینه دریافتی بابت اشتراک در این برنامه نیز به دلیل اختصاص فضای پشتیبان گیری آنلاین برای کاربر است، تا داده های وی از میان نرفته و هیچ نگرانی بابت سوابق فروش خود در هیچ زمانی نداشته باشد.

ورود اطلاعات در اپلیکیشن کالابان با فایل اکسل

ورود و خروج اطلاعات از طریق فایل اکسل

اپلیکیشن کالابان همچون یک برنامه مالی حرفه ای و دقیق امکان ورود و خروج و اطلاعات از طریق فایل اکسل را نیز در اختیار کاربر خود قرار می دهد. این امکان بسیار برای فروشندگان و حسابداران مورد نیاز بوده و در زمان صرفه جویی زیادی می کند. همچنین کالابان به راحتی با دیگر اپلیکیشن مجموعه تاکسی اپ یعنی فروشا نیز به خوبی تعامل داشته و می تواند داده ها را از آن برنامه وارد کرده و یا به فروشا خروجی دهد. به تولید کننده پیشنهاد می شود امکان ورود و خروج اطلاعات برای دیگر نرم افزار های حسابداری و مالی را نیز به برنامه خود اضافه کند.

فروشگاه آنلاین با موبایلدر اپلیکیشن کالابان

ایجاد فروشگاه آنلاین فقط در 10 دقیقه

اپلیکیشن کالابان علاوه بر امکانات ذکر شده قابلیتی تحت عنوان وب شاپ داشته که کاربران دارای اشتراک می توانند به سادگی و در کمتر از 10 دقیقه فروشگاه آنلاینی را برای خود ایجاد کرده و با در اختیار گذاشتن آدرس آن با مشتریان خود، فروش آنلاین را نیز به سادگی هرچه تمام تر شروع کنند. گفتنی است که وب شاپ کالابان تا حدود زیادی امکان سفارشی سازی داشته و اطلاعات کالا ها را از انبار داخل خود برنامه خوانده و سفارشات رسیده را به سادگی در برنامه فروش شما اعمال می کند.

همچنین در صورتی که بخواهید پرداخت اینترنتی را نیز به فروشگاه آنلاین خود اضافه کنید، کالا بان به صورت پیشفرض از درگاه پرداخت یار زرین پال پشتیبانی میکند. به تولید کننده پیشنهاد می شود تا درگاه های بانکی و دیگر پرداخت یار ها را نیز به برنامه خود اضافه کند.

نقاط قوت و ضعف و اپلیکیشن کالابان

برنامه کالابان یک برنامه مالی و صدور فاکتور و مدیریت فروش حرفه ای بوده و بسیاری از امکانات مورد نظر کاربران را در یک نگاه در اختیار آنها قرار می دهد. رابط کاربری روان وساده ای داشته و از پیچیدگی به دور است. این برنامه نقاط ضعفی هم دارد مانند عدم پشتیبانی از درگاه پرداخت های متنوع، عدم انعطاف پذیری در روشهای اشتراکی خود و عدم امکان ورود اتوماتیک داده ها و خروج آنها از و به نرم افزارهای حسابداری دیگر که امید است در بروزرسانی آینده این برنامه این موارد نیز رفع گردد.

جمع بندی کلی

اپلیکیشن کالابان یک برنامه مالی مناسب و عالی برای کسانی است که به سرعت خواهان راه اندازی بخش مالی خود هستند و می خواهند کاعذ و دفتر را کنار گذاشته و به سوی نرم افزارهای مالی کوچ کنند. این برنامه به قابلیت های متنوع خود می تواند تا مدتهای زیادی کاربر از هر برنامه مالی دیگری بی نیاز کند و نمره قبولی را در هدف فعالیت خود از اپتان دریافت می کند.

برای دانلود و نصب رایگان برنامه موبایل کالابان از کافه بازار روی لینک زیر کلیک کنید:

دریافت برنامه کالابان از بازار

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.