نقد و بررسی بازی موبایل حکم سوپرجام برای اندروید
نقد و بررسی بازی حکم سوپرجام ، مجموعه‌ای از بازی‌های جذاب
۱۳۹۹-۱۱-۰۶
نقد و بررسی اپلیکیشن عکسوت | چاپ عکس آنلاین با برنامه موبایل عکسوت
نقد و بررسی اپلیکیشن عکسوت ، چاپ عکس آنلاین
۱۴۰۰-۱۰-۰۶

نقد و بررسی اپلیکیشن پیامک انبوه فراز SMS

اپلیکیشن پیامک انبوه فراز SMS برنامه موبایلی ویژه اندروید است که با استفاده از آن اگر صاحب کسب و کاری هستید و نیاز دارید تا به صورت پیامکی برای خود تبلیغات کنید می توانید به آسانی و با استفاده از آن و فقط با موبایل خودتان به راحتی اقدام به ارسال پیامک انبوه نمایید.

رابط کاربری و امکانات اپلیکیشن پیامک انبوه فراز SMS

اپلیکیشن پیامک انبوه فراز SMS از یک رابط کاربری استاندارد، ساده و زیبا بهره می برد. در این برنامه هرچیزی دقیقا همان جاییست که باید باشد و به دلیل همین UX خوب و طراحی ساده و بدون پیچیدگی های اضافه کاربران مبتدی نیز به آسانی می توانند با این برنامه ارسال پیامک انبوه کار کرده و تجربه خوبی از استفاده از آن داشته باشند.

پس از نصب این برنامه کافیست تا شما برای خود یک اکانت جدید ساخته که این کار نیز به آسانی انجام میگیرد و پس از آن کاربر به محیط اصلی برنامه هدایت شده و میتواند فعالیت های خود را شروع کند. از جمله مشکلات این برنامه می توان به درخواست فعال سازی پنل کاربری پیامکی اشاره کرد که کاربر را از داخل اپلیکیشن به وبسایت فراز SMS هدایت میکند. به سازنده پیشنهاد می شود قسمت های مرتبط با فعال سازی را نیز در خود اپلیکیشن پیاده سازی نماید تا کاربر بتواند به آسانی از آن استفاده نماید.

ارسال اس ام اس با فراز اس ام اس

ارسال پیامک انبوه با استفاده از فایل اکسل

اپلیکیشن پیامک انبوه فراز SMS دارای قابلیتی بسیار کاربری است که با استفاده از آن می توانید یک فایل اکسل که باید شبیه به فرمت مورد پشتیبانی برنامه  باشد را آپلود نموده و از طریق آن به آسانی به تمامی شماره های موجود پیامک ارسال کنید. برای مثال شما لیستی از مشتریان خود را از برنامه CRM یا حسابداری خود خروجی گرفته و می خواهید حراج خود را به آن ها اعلام کنید، کافیست تا خروجی اکسل شماره ها را به فراز اس ام اس داده تا مابقی کارها را برای شما انجام دهد.

پیامک پیشفرض برنامه فراز SMS

پیامک پیش فرض کارهای شما را کاهش می دهد

اپلیکیشن پیامک انبوه فراز SMS دارای بخشی تحت نام پیامک پیش فرض است که با استفاده از آن می توانید متن های از پیش ذخیره شده ای را ایجاد کنید که در مناسبت ها یا رویداد های خاص به افراد بفرستید با استفاده از این بخش دیگر نیاز نیست شما هر بار متن پیامکی خود را نوشته و به این ترتیب در زمان خود صرفه جویی خواهید کرد.

ارسال پیامک به مشاغل

ارسال پیامک به مشاغل خاص برای تبلیغات خاص

ممکن است شما تمایل داشته باشید تا تبلیغات پیامکی خود را فقط برای وکلا و یا پزشکان ارسال کنید ولی دسترسی به شماره های آن ها ندارید. اپلیکیشن پیامک انبوه فراز SMS این امکان را نیز در خود جا داده تا به تفکیک هر شغلی را انتخاب و به آن افراد به صورت انبوه پیامک ارسال کنید.

اپلیکیشن پیامک انبوه فراز SMS، پیامک هم دریافت می کند

برنامه ارسال پیامک انبوه فراز اس ام اس علاوه بر ارسال قابلیت دریافت را نیز دارد. برای مثال شما به مشتریان خود می گویید انتقادات و پیشنهادات خود را به شماره پیامکی شما ارسال کنند و به این ترتیب به آسانی می توانید سطح رضایت مشتریان خود را بالا برده و پیامکهایی که برای شما ارسال نموده اند را در باکس پیام های دریافتی خود مشاهده نمایید.

پیامک به مخاطبی و دفترچه تلفن

ممکن است شما دوست داشته باشید که به شماره های موجود در بخش مخاطبین گوشی موبایل خود پیامک ارسال نمایید، برای اینکار نیاز نیست که از شماره های گوشی خود خروجی گرفته و مجدد آنها را وارد برنامه فراز اس ام اس کنید، فقط با یک دسترسی کوچک به مخاطبینتان فراز اس ام اس می تواند برای هر کدام از آنها و یا همه لیست شما پیامک مورد نظر را ارسال نماید. همچنین در بخش دفترچه تلفن شما می توانید لیستی از شماره ها را به صورت دسته بندی شده وارد نمایید تا در زمانهای مورد نظرتان بتوانید فقط به برخی افراد پیامک خاصی را ارسال نمایید. این قابلیت ها هم از نظر اقتصادی و هم از نظر زمانی می توانند صرفه جویی های بسیاری را برای شما به ارمغان آورند.

گزارشات بخش مورد علاقه مدیران

اپلیکیشن پیامک انبوه فراز SMS بخش گزارشات را نیز فراموش نکرده است و کافیست تا شما اقدام به ارسال اولین پیامک های خود از طریق فراز اس ام اس کنید و پس از آن گزارشات پیامکی خود را در بخش گزارشات به ساده ترین حالت ممکن مشاهده کرده و بر حسب آن ها اقدام به تصمیم گیری های مناسب و دقیق نمایید.

اپلیکیشن فراز SMS پیامک انبوه

همکاری در فروش

فراز SMS برای تمامی مشتریان خود این قابلیت را فراهم کرده است که بتوانند علاوه بر استفاده از سیستم با استفاده از امکان همکاری در فروش درآمدزایی اینترنتی نیز داشته باشند، کافیست وارد بخش همکاری در فروش ده و دوستان و آشنایان خود را به فراز اس ام اس معرفی نمایید از این پس بر حسب پلن موجود فعلی 20 درصد مبلغ پیامکی که آنها در پنل های خود شارژ می نمایند به حساب شما به عنوان درآمد واریز خواهد شد!

نقاط قوت و ضعف اپلیکیشن پیامک انبوه فراز SMS

اپلیکیشن پیامک انبوه فراز SMS از ظاهری ساده و آسان و قابلیت های زیادی پشتیبانی کرده که خود نقطه قوت بزرگی برای آن است اما این مشکل که برخی از کارها باعث می شوند تا شما از اپلیکیشن خارج شده و وارد وبسایت فراز اس ام اس شوید ممکن است برخی کاربران را آزار داده و به نوعی نقطه ضعف اصلی این اپلیکیشن جذاب به حساب می آید که امیدواریم در آپدیت های بعدی این مشکل رفع شده و کاربران احساس رضایت بیشتری داشته باشند.

دانلود اپلیکیشن پیامک انبوه فراز SMS

برنامه فراز SMS برای استفاده از آن دست افرادی که گوشی های اندروید دارند در مارکت اپلیکیشن کافه بازار موجود است که از طریق لینک زیر می توانید به رایگان آن را دانلود نمایید.

 

دریافت برنامه فراز SMS از بازار

1 Comment

  1. ناهید خسروی نجف ابادی گفت:

    درخواست عضویت واپلیکیشن پیامک انبوه وفعالسازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.