معرفی پادکست کمیکولوژی | پادکست کمیک ایرانی | پادکست فارسی
معرفی پادکست کمیکولوژی، سفر به دنیای ناشناخته کمیک
۱۳۹۸-۰۹-۲۴
نقد و بررسی اپلیکیشن آموزش آشپزی کوکین
نقد و بررسی اپلیکیشن کوکین، مرجع آموزش آشپزی بین الملل
۱۳۹۸-۱۰-۰۳

نقد و بررسی اپلیکیشن نیو Nivo، حسابدار شخصی شما

نقد و بررسی اپلیکیشن نیو ، اپلیکیشن حسابداری نیو nivo

اپلیکیشن نیو یک برنامه حسابداری شخصی است که با استفاده از آن می توانید بر خرج و مخارج شخصی خود کنترل ویژه‌ای داشته باشید. Nivo به صورت رایگان عرضه شده اما در صورتی که مایل به استفاده از امکانات بیشتر آن باشید باید حق اشتراک ماهیانه آن را بپردازید. هر چند که امکانات رایگان این برنامه حسابداری موبایل به اندازه‌ای کامل است که اکثر نیازهای شما را برطرف خواهد کرد.

اپلیکیشن جسابداری شخصی نیو

رابط کاربری و ذخیره سازی اطلاعات اپلیکیشن حسابداری نیو در فضای ابری

اپلیکیشن نیو از یک رابط کاربری ساده با رنگ قالب سفید و رنگ تزئینی سبز بهره جسته که این انتخاب رنگ به کاربرانی که آنچنان در استفاده از گوشی‌های موبایل مهارت ندارند حس آرامش و اطمینان خاصی را القا می‌کند. زمانی که برای اولین مرتبه برنامه حسابداری نیو را نصب می کنید، برای ثبت نام باید شماره موبایل خود را وارد کرده و کد فعالسازی‌ای که به شما پیامک می‌شود را وارد نموده تا بتوانید به برنامه وارد شوید و از امکانات آن استفاده نمایید. برنامه حسابداری Nivo داده های خود را بر روی فضای ابری ذخیره می‌کند و به همین جهت شما می توانید به آسانی از طریق دستگاه‌های مختلف به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید و به همین جهت هم برای استفاده از این برنامه نیاز به ثبت نام دارید.

برنامه حسابداری موبایل Nivo

تعریف کیف پول های متنوع برای مدیریت منابع مالی

پس از ثبت نام و ورود به برنامه شما به صفحه خانگی این برنامه منتقل شده و تقریبا تمامی اطلاعات اساسی خود را می توانید در این صفحه مشاهده کنید. در قسمت بالای صفحه خانه می توانید کیف پول شخصی خود را مشاهده کرده و در صورتی که هنوز کیف پولی به عنوان منبع مالی تعریف نکرده باشید باید به صفحه بیشتر رفته و از آن صفحه یک کیف پول برای خود تعریف کنید. خوشبختانه اپلیکیشن نیو نیازهای اصلی را به خوبی پشتیبانی کرده و برای کیف پول ها امکان تعریف تمامی بانک‌ها را در خود قرار داده و برای هر کیف پول می توانید آیکون نیز مشخص کنید. تعریف نام برای هر منبع اجباری بوده ولی یادداشت و شماره کارت وضعیت اختیاری دارند. شما در نسخه رایگان اپلیکیشن Nivo فقط می توانید یک کیف پول تعریف کرده ولی در صورتی که اشتراک ماهانه داشته باشید این امکان، بینهایت بار در اختیار شما خواهد بود.

حسابداری نیو ios

بودجه بندی و پس‌انداز به راحتی در اپلیکیشن نیو

اپلیکیش نیو در کنار تمام قابلیت‌های خوب خود دو امکان عالی که با عناوینی جذاب انتخاب شده‌اند جای داده است، یکی بودجه بندی کن مادر! و دیگری پس‌انداز کن عزیزم! و هر دو این گزینه‌ها همانطور که از نامشان پیداست وظیفه کنترل بودجه و کنترل پس‌انداز را در این برنامه حسابداری به عهده دارند. در بخش بودجه بندی می توانید برای هر دسته هزینه‌ای که از قبل در برنامه ایجاد کرد‌ه‌اید میزان مبلغ خاصی را اختصاص داده و برنامه در زمانی که این خط قرمز را رد می‌کنید به شما هشدار اضافه خرج کردن را خواهد داد تا بهتر بتوانید هزینه‌های خود را مدیریت کنید. در بخش پس‌انداز جریان کمی متفاوت می‌باشد، در این بخش شما یک پس انداز جدید تعریف کرده، مبلغ مورد نظر را مشخص کرده و زمانی که دوست دارید به آن مبلغ برسید را نیز تعیین می کنید، سپس با هر بار مراجعه به صفحه پس‌انداز می توانید مقداری را به عنوان پس انداز کنار بگذارید یا مقداری را از آن برداشت نمایید و در نتیجه در زمان سررسید پس انداز، برنامه میزان موفقیت شما را در رسیدن به این هدف را می سنجد.

حسابداری نیو ویندوز

اپلیکیشن نیو Nivo گزارشات متنوعی از تراکنش‌ها به شما ارائه می‌دهد

در برنامه حسابداری شخصی نیو با ورود به صفحه تراکنش‌ها می توانید دریافتی و پرداختی های مالی خود را در بازه های ماهانه، روزانه و هفتگی مشاهده کنید. از قابلیت های جذاب این بخش مقایسه هزینه دوره و دریافت دوره می‌باشید که به شما کمک میکند تا بدانید در آن بازه زمانی در مقابل میزان وجه درآمدی خود چه میزان خرج کرده اید و این مورد به مرور به شما کمک خواهد کرد تا در پس ذهن خود توانایی مدیریت مالیتان را افزایش دهید.

وجود امکان انتقال وجه بین کیف پول‌ها

اپلیکیشن نیو در بخش ثبت خود دارای سه گزینه هزینه، دریافتی و انتقال بوده و شما می توانید به تفکیک رویدادهای مالی خود را در برنامه ثبت نمایید. امکان جالب این بخش وجود گزینه انتقال است، با استفاده از این گزینه شما به آسانی می توانید مبلغی را مابین منابع خود یا همان کیف پولهایتان جابجا کرده و برنامه به طور اتوماتیک کارمزد انتقال را نیز محاسبه کرده و به عنوان هزینه در بخش هزینه‌های شما، آن را اضافه خواهد کرد.

اپلیکیشن نیو و امکان ایجاد خروجی اکسل و تعریف اقساط

در صفحه ابزارهای اپلیکیشن حسابداری شخصی Nivo علاوه بر دو ابزار پس‌انداز و بودجه که قبلا توضیح داده شد، سه ابزار بدهی و طلب، اقساط و خروجی اکسل نیز در دسترس هستند. با استفاده از خروجی اکسل شما می توانید از تمامی بخشهای اطلاعات ذخیره شده در برنامه و یا به صورت تفکیکی خروجی اکسل گرفته و در جهت فعالیت های پیشرفته تر از آن داده ها روی کامپیوتر استفاده نمایید. در بخش بدهی و طلب در صورتی که از کسی طلبکار باشید و یا به شخصی بدهکار باشید خواهید توانست تا اطلاعات مربوطه را وارد نموده و در آینده از وضعیت طلب ها و بدهی های خود مطلع شده و دیگر آنها را فراموش نکنید. در بخش اقساط خواهید توانست تا قسط های خود را به صورت کامل وارد کرده و برای بازپرداخت آنها یادآور تنظیم کرده تا دیگر درگیر پرداخت خارج از موعد ناشی از فراموشی زمان بازپرداخت صحیح نشوید.

برنامه حسابداری نیو

نیو را به حساب‌های بانکی خود متصل کنید

از امکانات جذاب این برنامه قابلیت اتصال آن به برخی از حسابهای بانکی ای است که با این برنامه مرتبط هستند. برای اینکار کافیست تا وارد صفحه بیشتر شده، در بخش تنظیمات روی دکمه اتصال به بانک کلیک کرده و در صورتی که بانک شما در لیست بانکهای طرف قرارداد نیو باشد می توانید به آسانی آن‌ها را به نیو متصل کرده و تغییراتی که روی حساب شما رخ می دهد به صورت اتوماتیک وارد برنامه کنید. همچنین در بخش تنظیمات دو گزینه خواندن پیامک‌های بانکی و دریافت اعلان پیامک‌های بانکی نیز موجود بوده که با روشن کردن آنها به برنامه اجازه خواهید داد تا میزان موجودی در هر حساب شما را با تحلیل پیامکی که پس از هر تراکنش از سوی بانک برایتان ارسال می شود به دست آورده و در بخش هزینه ها و دریافتی های شما وارد کند.

اپلیکیشن نیو برای آنکه نیاز نباشد برای هر ثبت اطلاعاتی کاربر بخواهد بین برنامه‌هایش به دنبال نیو بگردد و آن را باز کند در بخش تنظیمات خود گزینه‌ای تحت عنوان نمایش کیف پول در نوار وضعیت را قرار داده که چناچه آن را روشن کنید در بخش Notification های موبایل شما گزینه کیف پول ظاهر شده و از این پس از طریق این بخش سریعا می توانید به نیو دسترسی داشته باشید.

ناصر غانم زاده نیو

جمع بندی کلی

اپلیکیشن نیو به عنوان یک برنامه موبایل که وظیفه حسابداری شخصی افراد را بر عهده دارد توانسته به خوبی اینکار را انجام داده و تبدیل به ابزاری کارآمد برای مدیریت خرج و مخارج زندگی شده است. از موارد جذاب موجود در این برنامه احترام تولید کنندگان به Privacy افراد بوده و تا زمانی که نیازی به یک دسترسی نباشد این برنامه آن دسترسی را از کاربر نخواهد خواست و این موردی است که در اغلب نرم افزارهای موبایل ایرانی دیده نمی شود و اکثریت همان ابتدا تمامی دسترسی ها که گاها بی دلیل نیز هستند را از کاربرشان می گیرند. به طور کلی اپلیکیشن حسابداری نیو یک برنامه خوب و خوش ساخت برای مدیریت هزینه‌های زندگی است که استفاده از آن به شما پیشنهاد می گردد.

برای دانلود رایگان برنامه حسابداری شخصی نیو Nivo و بهره گیری از یک ماه اشتراک رایگان آن کافیست از طریق لینک زیر وارد مارکت کافه بازار شوید.

دانلود اپلیکیشن کتابچین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.