نقد و بررسی اپلیکیشن تیک تاک دانلود برنامه Tiktok فارسی با لینک مستقیم
معرفی اپلیکیشن تیک تاک، همه چیز درباره شبکه اجتماعی TikTok
۱۳۹۹-۰۱-۱۲
نقد و بررسی بازی کوئیز پول
نقد و بررسی بازی کوئیز پول، بازی کن و پول نقد برنده شو
۱۳۹۹-۰۲-۰۶

نقد و بررسی اپلیکیشن فانگلیش، آموزش زبان انگلیسی بدون کتاب

نقد و بررسی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی فانگلیش Funglish

اپلیکیشن فانگلیش یک برنامه موبایل ایرانی و خوش ساخت ویژه یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از جدیدترین متدهای روز همراه با سرگرمی است. برنامه آموزش زبان فانگلیش سعی دارد تا این زبان شیرین و کاربردی را به وسیله ویدئوهای آموزشی، پادکست، موسیقی و  همچنین با بهره‌گیری از روشهای گیمیفیکیشن به شما آموزش دهد و شما در هر کجا و هر لحظه بتوانید از این برنامه استفاده نمایید و افزایش چشمگیری در سطح زبان انگلیشی خود به وجود آورید.

اپلیکیشن فانگلیش ، آموزش زبان انگلیسی سریع

رابط کاربری و قابلیت‌های اپلیکیشن فانگلیش

اپلیکیشن فانگلیش از رابط کاربری با رنگ قالب سفید و چیدمان ظاهری گویا و ساده بهره می برد. المان های این برنامه به نحوی چیدمان شده اند که زبان آموز با هر سطح دانش از دنیای موبایل بتواند به راحتی با آن کار کرده و دچار سردرگمی نشود. زمانی که برای اولین وارد اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی فانگلیش می شوید از شما خواسته می شود تا با استفاده از شماره موبایل خود در این برنامه عضو شده و سه روز به رایگان از همه امکانات آن استفاده نمایید. پس از عضویت در برنامه، صفحه ای نمایش داده شده تا بتوانید هدف خود از آموزش زبان را مشخص کرده و برنامه با توجه به هدفی که مشخص کرده اید بهترین عملکرد را برای شما به ارمغان آورد.

همچنین در همان ابتدا می توانید مشخص کنید که آیا تمایل دارید تا آموزش زبان انگلیسی از صفر را امتحان کنید یا سطح دانش خود را دانسته و می خواهید از سطح دیگری آن را آغاز نموده و یادگیری را شروع نمایید. از مزایای سطح بندی این برنامه می توان به استفاده از آن از استاندارد کمبریج یاد کرد تا کاربران با جدیدترین متدهای آموزشی سطح بندی شده و آموزش ببینند.

آموزش سریع زان انگلیسی با اپ فانگلیش

فانگلیش پلاس و امکانات جالب و کاربردی آن

اپلیکیشن فانگلیش از قالب بندی به سبک مترو دیزاین برای صفحه اول خود استفاده کرده که البته این مدل را در دیگر قسمت های برنامه آنچنان مشاهده نخواهید کرد ولی به دلیل آنکه بخش های دیگر کاربردی و ساده طراحی شده اند نمیتوان به این مورد خرده ای گرفت. در صفحه اصلی برنامه می توانید به آسانی آموزش خود را شروع کنید و یا وارد قسمت فانگلیش پلاس شده و از امکاناتی نظیر، انگلیسی در سفر،پادکست، انگلیسی با فیلم، انگلیسی با آهنگ و موسیقی و لغات ۵۰۴ استفاده نمایید.گفتنی است که بخش کلمات ۵۰۴ در قسمت فانگلیش پلاس این برنامه آموزشی، به طور کاملا رایگان ارائه شده است.

استفاده از گیمیفیکیشن در آموزش سریع زبان انگلیسی

اپلیکیشن فانگلیش و استفاده از گیمیفیکیشن در آموزش زبان انگلیسی

برنامه موبایل فانگلیش علاوه بر آنکه محتوای خود را به صورت دسته بندی شده و با سطح بندی استاندارد به شما ارائه می دهد، سعی کرده است تا با ایجاد یک فضای رقابتی کمی از  متدهای گیمیفیکیشن در آموزش زبان نیز استفاده نماید. این قابلیت به این معناست که شما پس از به پایان رساندن هر قسمت امتیازی دریافت کرده و به صورت رقابتی با دیگر کاربران بر سر تصاحب رتبه های اول روزانه، هفتگی و ماهانه رقابت می کنید. وجود این قابلیت رقابتی در برنامه یکی از نقاط قوت و جذابیت های اصلی این برنامه برای کسانی است که در فضای رقابت و فشار ، بازدهی بیشتری دارند.

آموزش IELTS با استفاده از اپلیکیشن فانگلیش

تمامی مهارتهای زبان را یکجا یاد بگیرید

اپلیکیشن فانگلیش بر خلاف برخی دیگر از اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی بر هر چهار مهارت Speaking, Listening, Reading و Writing تمرکز داشته و با استفاده از هر فصل خود سعی می کند که این مهارت ها را در شما افزایش دهد. برای مثال زمانی که شروع به آموزش در یک سطح خاص می کنید از طریق متون، ویدئو ها، سوالات نوشتاری و تکمیل کلمات و جملات و رکورد و تجزیه تحلیل صدای شما به صورت کاملا هوشمند و نرم افزاری، بر روی هر چهار مهارت شما به طور همزمان کار کرده و آن ها در شما پرورش و ارتقا می دهد.

آموزش Speaking با استفاده از اپلیکیشن

همانطور که گفته شد در بخش Speaking این برنامه شما به آسانی و با استفاده از میکروفن گوشی خود می توانید جملات و کلمات را برای برنامه خوانده و در صورتی که اشتباهی داشته باشید برنامه به طور هوشمند غلط ما را فهمیده و متوجه اشتباه خود شوید. همچنین برای گذر از هر قسمت و رسیدن به تمرین های بعدی می بایست حداقل ۸۰ درصد نمره قبولی در مرحله قبل را به دست آورید وگرنه به هیچ عنوان قسمت های بعدی برای ما باز نشده و نمی توانید به صورت ناپیوسته به یادگیری بپردازید که این محدودیت، دقت نظر تولیدکنندگان این برنامه را برای افزایش سطح یادگیری کاربران خود، می رساند.

فیلم آموزش زبان انگلیسی از صفر

ویدئو های آموزشی زبان از استاید برتر و حرفه ای

در بخش ویدئهای آموزشی اپلیکیشن فانگلیش ، به مجموعه ای از فیلم های بسیار کاربردی و عالی دسترسی دارید که هر کدام از آنها را یکی از اساتید حرفه ای و مورد تایید زبان انگلیسی  اجرا کرده و زبان را با استفاده از فیلم آموزشی به شما یاد خوهند داد. این فیلم ها با کیفیت صدای خوب و تصویر بسیار مناسب تهیه شده اند و استفاده و تماشای آنها قطعا به افزایش دانش شما از زبان انگلیسی کمک سرشاری خواهد کرد.

آموزش زبان با موسیقی در برنامه موبایل فانگلیش

آموزش زبان از طریق موسیقی و آهنگ

همانطور که می دانید اکثر استاید، برای یادگیری هر زبانی به خصوص زبان انگلیسی، گوش دادن به موسیقی را شدیدا توصیه می کنند. اپلیکیشن فانگلیش دارای بخشی است که در آن چندین  و چند موزیک روز و جذاب وجود داشته که علاوه بر پخش آن ها برای شما، متن شعر موزیک ها نیز به صورت انگلیسی و همراه با ترجمه فارسی در دسترس است تا در صورتی که شما کلمه ای را به خوبی و در حین اجرای موسیقی از سوی خواننده متوجه نشدید با دیدن متن شعر بتوانید آن کلمه را یاد گرفته و سبک و لهجه خواندن آن نیز اشراف پیدا نمایید.

هزینه و روش استفاده از برنامه فانگلیش

زمانی که برای اولین بار در این برنامه آموزش انگلیسی ثبت نام می کنید به صورت آزمایشی و به مدت سه روز اکانت شما در وضعیت VIP یا همان ویژه قرار داشته و می توانید از تمامی قسمت های برنامه بدون هیچ مشکلی استفاده نمایید و محدودیتی برای شما وجود نخواهد داشته که البته با توجه به تجربه دیگر برنامه سازان به سازنده‌ اپلیکیشن فانگلیش پیشنهاد می شود تا این زمان را کمی افزایش دهند تا اثر بخشی و اعتماد سازی بیشتری بین کاربران جدید داشته باشد.

پس از اتمام مدت زمان آزمایشی برای استفاده از برنامه، باید یکی از اشتراک های یک ماهه، ۶ ماهه و یا ۱۲  ماهه را خریداری کرده و هزینه آن را به صورت آنلاین و با استفاده از کارتهای بانکی پرداخت کنید. خوشبختانه تولیدکننده حق اشتراک بسیار اندکی را برای برنامه خود در نظر گرفته و به این صورت اکثریت کاربران می توانند به راحتی حق عضویت این برنامه پرداخت نموده و از آن بهره ببرند. همچنین در دوره های زمانی مختلف همین هزینه اندک نیز شامل تخفیف های جذابی نیز می شود.

جمع بندی کلی

اپلیکیشن فانگلیش از ظاهر خوبی برخوردار است و با توجه به آنکه از روشهای سطح بندی طبق استاندارد کمبریج استفاده می نماید، از نظر محتوایی نیز بسیار به روز و استاندارد بوده و از آخرین متدهای آموزشی بهره می برد. همچنین بخش فانگلیش پلاس که شامل امکانات و قسمت های جذاب  است نیز توانسته تا بر خوبی های این برنامه آموزش زبان انگلیسی ایرانی بیافزاید. به طور کلی برنامه موبایل فانگلیش یک نرم افزار خوب برای یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از گوشی موبایل در نقطه و هر مکان است که می تواند این زبان را بین مدت ۶ ماه تا ۱ سال به خوبی به شما آموزش دهد و شما قطعا پس از این مدت اگر به دقت و پیوسته از آن استفاده نمایید افزایش سطح زبان خود را به صورت کاملا ملموس احساس خواهید کرد.

همچنین در پایان باید اضافه کنیم که سازندگان علاوه بر آموزش زبان از طریق برنامه در بیش از ۲۰ شهر ایران نیز دورهمی های آموزشی را در کافه های شهرهای مختلف برپا می کنند که از طریق بخش رویدادها می توانید به این دورهمی ها و دیگر رویدادهای مرتبط دسترسی داشته باشید.

برای دانلود رایگان اپلیکیشن آموزش زبان فانگلیش از مارکت اپلیکیشن های کافه بازار کافیست تا فقط روی لینک زیر کلیک نمایید.

دانلود اپلیکیشن آموزش آشپزی کوکین

اینستاگرام فانگلیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.