نقد و بررسی بازی جان جیبی
نقد و بررسی بازی جان جیبی، سفر به دنیای کلمات
۱۳۹۸-۱۱-۱۹
نقد و بررسی اپلیکیشن Blinkist، خلاصه صوتی کتاب‌های غیر داستانی
۱۳۹۸-۱۲-۰۶

نقد و بررسی اپلیکیشن سکو، نتایج زنده و اخبار والیبال و بسکتبال

نقد و بررسی اپلیکیشن سکو ، معرفی برنامه موبایل اخبار ورزشی سکو

اپلیکیشن سکو یک برنامه ورزشی با محوریت اخبار و نتایج زنده والیبال و بسکتبال است. شما با استفاده از این اپلیکیشن می توانید به آخرین نتایج مسابقات به صورت کاملا زنده، همراه با آخرین و معتبرین اخبار حوزه والیبال و بسکتبال در لیگهای ایران و جهان دسترسی داشته باشید.

اپلیکیشن سکو

رابط کاربری و امکانات برنامه موبایل سکو

اپلیکیشن سکو از یک رابط کاربری ساده و بدون پیچدگی و رنگ قالب سفید بهره جسته و به عنوان رنگ کمکی از آبی فیروزه ای استفاده می کند. زمانی که برای اولین بار وارد این برنامه می شوید مستقیم به صفحه خانه منتقل خواهید شد. در این صفحه در بالاترین قسمت مهمترین اخبار هفته را به صورت اسلاید و تحت نام برترین های هفته مشاهده خواهید کرد. پس از آن خلاصه ویدئوهای لیگ برتر والیبال ایران، تازه های بسکتبال، حواشی والیبال و تازه های والیبال را خواهید دید. با کلیک روی هر یک از آیتم ها به صفحه نمایش جزئیات منتقل شده و در آنجا متن کامل اخبار را مشاهده نموده که امکان ارسال نظر برای هر خبر به صورت جداگانه نیز در نظر گرفته شده است. تا کاربران ارتباط بیشتری با محیط برنامه برقرار کنند.

اخبار والیبال ، اخبار بسکتبال

از اخبار والیبال و اخبار بسکتبال در لحظه مطلع باشید

در صفحه اخبار اپلیکیشن سکو با دو تب جدیدترین ها و محبوبترین ها روبرو خواهید بود که همانطور که از نامشان پیداست، یکی آخرین اخبار و دیگری خبرهایی که توسط کاربران با استقبال بیشتری روبرو بوده اند نمایش خواهند داد. در زیر این تب ها سه دکمه که نقش فیلتر اخبار را بر عهده دارند وجود داشته، که با استفاده از آنها می توانید اخبار والیبال و بسکتبال را به صورت جداگانه مطالعه کرده و یا همه اخبار این دو ورزش توپ و توری محبوب را در کنار هم داشته و مطالعه کنید.البته ای کاش در کنار هر خبر با آیکونی رشته ورزشی مورد نظر را مشخص می کردند.

حواشی والیبال و حواشی مسابقات بسکتبال

تصاویر و ویدئو های مسابقات را از دست ندهید

اپلیکیشن سکو دارای قسمتی تحت نام مدیا بوده که در این بخش می توانید آخرین تصاویری که توسط عکاسان حرفه ای و خبری از مسابقات و حواشی والیبال و بسکتبال گرفته شده را مشاهده نموده و یا با مراجعه به تب ویدئو خواهید توانست تا ویدئوهایی از لحظات جذاب مسابقات و حواشی آنها را نظاره کنید. البته ما در این بخش به تولید کننده پیشنهاد می کنیم که همانند بخش اخبار امکان فیلتر را بر حسب رشته ورزشی در نظر بگیرند.

نتایج زنده والیبال | نتایج زنده بسکتبال | جدول بخش مسابقات والیبال و بسکتبال

اپلیکیشن سکو و نتایج زنده

شاید یکی از جذابترین بخش ها برای هر فرد علاقه مند به ورزش و اخبار و حواشی آن، بخش نتایج باشد و چه بهتر که این نتایج به صورت زنده و لحظه ای نیز به روز شوند. اپلیکیشن سکو همانند اپلیکیشن فوتبالی و برنامه موبایل FotMob که در حوزه تخصصی فوتبال فعالیت می کنند، بخشی را برای این مورد مهم در نظر گرفته که با استفاده از آن می توانید نتایج را به صورت زنده مشاهده کرده و یا مسابقات دیروز و دو روز قبل را ببینید، همچنین با استفاده از گزینه های فردا و دو روز بعد می توانید به آینده سفر کرده و جدول زمانبندی مسابقات آینده را نیز نظاره کنید.

در بخش مسابقات علاوه بر مشاهده نتایج و زمان برگزاری مسابقه های ورزشی در رشته های والیبال و بسکتبال، خواهید توانست تا با کلیک روی هر مسابقه به صفحه جزئیات منتقل شده و اطلاعاتی نظیر نتایج ست ها یا کوارترهای بازی همراه با ویدئوهای مرتبط، تاریخچه رقابت بین دو تیم و جایگاه هر کدام در لیگ یا جدول را مشاهده نموده و در خصوص آن مسابقه نظر خود را وارد کنید. نکته جذاب و قابل توجه این قسمت تفکیک مدل نمایش مسابقات والیبال و بسکتبال از یکدیگر است که با توجه به ماهیت هر رشته ورزشی به صورت کاملا تخصصی طراحی و اجرا شده است.

جدول مسابقات والیبال جدول مسابقات بسکتبال

جدول به روز رده بندی تمامی لیگ ها را یکجا تماشا کنید

بخش دیگری از اپلیکیشن سکو قسمت جدول است که با مراجعه به آن خواهید توانست تا جداول رده بندی تیم ها در تمامی لیگ های ورزشی را در تب های جداگانه مشاهده کرده و اگر تغییری در آنها رخ دهد، این تغییر به صورت زنده در جدول در حال مشاهده نیز اعمال خواهد شد. ما در اپتان به سازنده توصیه می کنیم تا در این قسمت نیز امکان فیلترینگ بر حسب رشته ورزشی را اضافه نماید تا کاربران بتوانند سریعتر به آنچه نیاز دارند دسترسی داشته باشند.

اپلیکیشن سکو و درآمدزایی از طریق پیش بینی نتایج

در برنامه موبایل ورزشی سکو، علاوه بر مشاهده نتایج و اخبار می توانید درآمدزایی کرده و هر هفته ۱۰۰ هزارتومان به دست آورید. برای اینکار کافیست تا با استفاده از شماره موبایل خود در نرم افزار ثبت نام نموده و سپس با کلیک روی دکمه پیش بینی در بالاترین قسمت صفحه، وارد این بخش شده و حدس خود از نتایج بازی های هفته را وارد کنید. سکو هر هفته به فردی که بیشترین امتیاز را به دلیل پیش بینی صحیح به دست آورده باشد مبلغ یکصد هزار تومان به عنوان جایزه پرداخت کرد و شما خواهید توانست تا به صورت لحظه ای جایگاه خود در بین رقیبان پیشگوی خود را نیز مشاهده کنید.

جمع بندی کلی

اپلیکیشن سکو یک نرم افزار خوب و به نسبت کامل برای دوست داران رشته های ورزشی والیبال و بسکتبال است و جای خالی آن در میان اپلیکیشن های ورزشی خبری به وضوح احساس می شد. این برنامه با آنکه هنوز جای کار بسیاری دارد و در ابتدای راه خودش است در صورتی که بتواند روندی رو به جلو را ادامه دهد قطعا خواهد توانست تا به یکی از پیشرو های برنامه های مرتبط با این رشته های ورزشی تبدیل شود.

اپلیکیشن سکو به صورت کاملا رایگان عرضه شده و شما می توانید آن را با کلیک روی لینک زیر از مارکت کافه بازار دانلود و نصب نمایید.

دانلود اپلیکیشن آموزش آشپزی کوکین

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.