نقد و بررسی اپلیکیش آی قصه ، داستان و قصه و لالایی برای کودکان
نقد و بررسی اپلیکیشن آی قصه، لالایی و قصه‌ برای کودکان
۱۳۹۸-۱۲-۱۵
نقد و بررسی اپلیکیشن تیک تاک دانلود برنامه Tiktok فارسی با لینک مستقیم
معرفی اپلیکیشن تیک تاک، همه چیز درباره شبکه اجتماعی TikTok
۱۳۹۹-۰۱-۱۲

نقد و بررسی بازی پانتومیم ادابازی، برای یک دورهمی دلنشین

نقد و بررسی بازی پانتومیم ادابازی

بازی پانتومیم ادابازی همانطور که از نامش پیداست همان بازی پانتومیم مهیج و محبوبی است که اکثر ما در دورهمی های دوستانه و خانوادگی خود انجام داده ایم. با استفاده از این بازی موبایل ایرانی می توانید به بانکی از کلمات جذاب و متنوع ،همراه با امکاناتی نظیر ثبت امتیازات، زمانبندی و سبک های جذابی از این بازی دسترسی داشته باشید.

بازی پانتومیم ادابازی

گیم پلی و محیط بازی پانتومیم ادابازی

بازی ادابازی از گرافیکی دو بعدی و زیبا همراه با موسیقی مناسب بهره می برد. زمانی که برای اولین بار وارد این بازی می شوید، با دکمه ای بزرگ در صفحه آبی رنگ بازی روبرو شده که با کلیک روی آن وارد برگه تنظیمات ساخت بازی می شوید. ساخت یک بازی جدید در ادابازی بسیار آسان است و کافیست تا نوع بازی همراه با تعداد تیم ها را انتخاب کنید و بازی را آغاز نمایید.

دانلود بازی پانتومیم برای موبایل

بازی پانتومیم ادابازی و سبک های جدید و جذاب بازی

بازی پانتومیم ادابازی علاوه بر حالت عادی دارای سبک های جدیدی نظیر سرعتی، صدابازی، جنگی و سوالات پنج ثانیه ای است. در روش عادی به همان شیوه ای که قبلا این بازی انجام میشد رفتار شده و کافیست تا شما تیم ها را معرفی کرده و آنها نوبتی به رقابت بپردازند. در روش سرعتی در یک بازه زمانی مشخص بر حسب سختی مرحله و کلمات، تیم ها باید تعداد کلمه خاصی را با پانتومیم اجرا نمایند و امتیاز نهایی از مجموع تعداد درست و غلط ضرب در امتیاز سختی دسته مورد نظر محاسبه خواهد شد. در روش صدابازی نماینده تیم باید از طریق یک صدا سعی کند تا به هم‌گروهان خود برای پیدا کردن جواب کمک نماید. در روش جنگی همه افراد درگیر شده و باید سریع پاسخ دهند و در حالت ۵ ثانیه‌ای هر نفر برای هر کلمه فقط ۵ ثانیه وقت دارد که توضیح داده و تیمش جواب را حدس بزنند. وجود چنین تنوعی در حالات مسابقه یک قابلیت جذاب و خوب برای بازی ادابازی به حساب می آید.

دانلود بازی ادابازی برای موبایل ادابازی خندوانه

امکان تعریف واژگان جدید برای بازی

بازی پانتومیم ادابازی علاوه بر کلمات و واژگانی که به صورت دسته بندی شده در اختیار شما قرار می دهد، امکان افزودن کلمات جدید به پایگاه داده خود توسط کاربر را نیز فراهم کرده است. افزودن واژگان جدید به بازی ادابازی بسیار ساده است ،اما باید توجه نمایید که برای استفاده از آنها در مسابقات خود، باید حداقل ۱۰ کلمه جدید به برنامه اضافه کنید تا بر مبنای آنها بتوانید یک مسابقه جدید را شکل داده و استارت بزنید. همچنین برای جایزه حدس هر کلمه می توانید امتیازات ۲ و ۴ و ۶ را مشخص کرده تا بر حسب سختی کلمه، این امتیازات در بازی لحاظ گردد.

بازی پانتومیم ادابازی دانلود رایگان برای ios

خطا در پانتومیم و امتیازهای منفی

از جذابیت های این بازی موبایل ایرانی می توان به امکان ثبت خطاd تیم ها در حین مسابقه اشاره کرد. با استفاده از این قابلیت، مسابقات شما عدالت بیشتری داشته و در صورتی که تیمی مرتکب خطا شود یک امتیاز منفی در مقابل هر خطا از امتیاز نهایی آن مرحله از تیم خطا کار کسر خواهد شد و در صورتی که تعداد خطاها از حد مشخص هر سبک بیشتر شود، برای تیم خطاکار جریمه باخت آن مرحله از بازی در نظر گرفته می شود. بازی پانتومیم ادابازی حتی به اینکه ممکن است بین تیم ها برای ثبت خطا اختلاف به وجود بیاید نیز  فکر کرده و به منظور کاهش این تنش ها مجموعه فوانین هر سبک مسابقه را در دسترس کاربران خود قرار داده تا سندی برای اثبات خطا در بازی وجود داشته باشد.

بازی پانتومیم ادابازی برای اندروید

جمع بندی کلی

بازی پانتومیم ادابازی دارای گرافیک مناسب و شادی بوده که با توجه به سبک این بازی بسیار پسندیده است. همچنین صداگذاری در بازی با دقت به نسبت مناسبی انجام شده که هنوز جای کار زیادی دارد اما تا همینجا نیز می تواند نمره قبولی را با کمی ارفاق به دست آورد. وجود تنوع در سبک های مسابقه در این گیم موبایل نیز خود علتی بر افزایش جذابیت بازی است. از مزایای دیگر این بازی می توان به امکان متوقف کردن مسابقات و ادامه آن در زمان دیگر اشاره کرد که باعث می شود در مواقع ضروری نیازی نباشد تا مسابقه را از اول شروع نموده و می توانید به آسانی پانتومیم خود را در آینده از همانجایی که متوقف شده بودید ادامه دهید.

به طور کلی بازی پانتومیم ادابازی یک بازی خوش ساخت و جذاب برای دورهمی ها و مهمانی های گروهیست و میتواند لحظات شاد و فرح بخشی را برای همه افراد به وجود آورد. وجود چنین ایده جذابی برای بازی های گروهی بسیار جذاب بوده به طوری که این بازی موبایل ایرانی توانسته است تا امروز بیش از ۲۰۰ هزار نصب فعال را در کافه بازار تجربه نماید.

دانلود بازی پانتومیم ادابازی رایگان بوده و شما می توانید با کلیک روی لینک زیر این بازی پانتومیم کم حجم را از کافه بازار به سرعت دریافت و نصب نمایید

دانلود اپلیکیشن آموزش آشپزی کوکین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.