سرمایه گذار فرشته | Angel Investor
سرمایه گذار فرشته (Angel Investor) کیست؟
۱۳۹۸-۰۸-۱۹
پادکست آمپاژ | معرفی پادکست | پادکست موسیقی | دانلود پادکست | نقد و بررسی پادکست
معرفی پادکست آمپاژ، سفر به دنیای موسیقی با شاهین و کامران
۱۳۹۸-۰۸-۲۳

نقد و بررسی بازی تهرونی، مکعب‌ها را بترکون تا وسایلت رو جمع کنی

بازی تهرونی | نقد و بررسی بازی | معرفی بازی موبایل

بازی تهرونی یک بازی ایرنی در سبک Match 3 است که باید مکعب‌های رنگی را کنار هم جفت کرده و آنها بترکانید تا بتوانید مرحله به مرحه سکه جمع کنید و اسباب و وسایل را بدست آورید تا شخصیت مرد با مزه بازی را برای مهاجرت به تهران آماده کنید. اگر از طرفدارن بازی های ، Toon Blast  و یا کندی کراش باشید، حتما این بازی ایرانی نظر شما جلب خواهد کرد.

بازی تهرونی

گیم پلی و محیط بازی موبایل تهرونی

بازی تهرونی از یک گرافیک جذاب و طراحی پر از رنگ استفاده کرده و از همین طریق توانسته در نگاه اول شما را جذب بازی کند. شخصیت اول این بازی یک مرد با استایل آقایان در اوایل انقلاب است که به بامزگی هرچه تمام تر طراحی شده است. به طور کلی تولید کننده وقت زیادی را صرف طراحی محیط بازی کرده و در این امر موفق هم بوده است. روند بازی ساده است و نیازی به هیچ فکر کردنی ندارد و شما به سرعت می توانید مراحل را یکی پس از دیگری طی کنید، اما مشکلاتی نظیر ذخیره نشدن قلب های اضافه در بازی موجود است که در مراحل بالاتر شما را آزار خواهد داد اما این مورد توسط توسعه دهنده در دست حل شدن است و به زودی با ارائه یک آپدیت برخی از این مشکلات رفع خواهد شد.

دانلود بازی تهرونی

روند بازی تهرونی

بلافاصله پس از نصب بازی شما وارد مرحله اول این بازی شده و به سرعت می توانید لحظات لذت بخشی برای خود بسازید، در مراحل اولیه راهنمای بازی به روشی بسیار ساده شما را با قابلیت های بازی و روش حل پازل ها و همچنین اقلام و وسائل موجود آشنا می کند و این مورد برای کسانی که قبلا این سبک بازی را تجربه نکرده اند بسیار عالی است.

با هر مرحله پیش روی در بازی تهرونی اقلام وسائلی از جمله نوشابه، سس خرسی، پنک، چکش و … برای شما در دسترس قرار می گیرد که جزئی از کوله باریست که باید برای نقش اول بازیتان آزاد کنید تا بتواند به تهران سفر کند. اصولا بازی های پازلی در سبک مچ ۳ داستان زیادی ندارند و یک سناریو کلی برای جذابتر کردن بازی از سوی تولیدکننده در بازی قرار داده می شود و این بازی نیز فارغ از این رو نیست.

جواب بازی تهرونی

بازی تهرونی مرحله به مرحله سخت تر شده و شما باید موارد مورد نظر هر مرحله را با حرکات کمتری بدست آورید و اگر موفق نشوید بار اول از شما ۵ سکه گرفته و پنج حرکت اضافی در اختیار شما قرار می دهد و اگر با این پنج حرکت هم نتوانید مرحله را به پایان برسانید دو انتخاب بیشتر ندارید یا ۱۲۵ سکه خرج کنید و یا بپذیرید که باخته اید و باید از ابتدا شروع کنید. هربار که مرحله ای را دوباره تکرار می کنید یک قلب از شما کاسته شده و اگر قلب های شما به پایان برسد باید تا پایان لحظه شمار بازی منتظر باشید تا یک قلب اضافه به دست آورید و به بازیتان ادامه دهید. اما اگر کم حوصله هستید و دوست دارید بازی خود را بدون معطلی ادامه دهید می توانید به بخشی از برنامه با نام “دکه” مراجعه کرده و با پرداخت مبلغی بسته های اضافی را خریداری کنید و به بازی خود ادامه دهید.

در بازی موبایل تهرانی شما دو صندوقچه یا به قول خود بازی چمدون دارید که برای باز کردن آنها باید فعالیت های خاصی را انجام دهید. یکی از صندوقچه بعد از پایان هر ده مرحله در دسترس بوده و با باز کردن آن اقلامی مانند سکه، قلب اضافه و یا وسایل جدید را به دست می آورید و صندوقچه بعدی صندوق ستاره هاست که باید طی مراحل مختلف با جمع کردن ستاره ها به حد مورد نظر برسید و صندوق را باز کنید. پس از هر مرحله از بازی با توجه به تعداد حرکات باقیمانده برای شما از صفر تا ۳ ستاره برای شما در نظر میگیرد و این ستاره ها کلید چمدون ستاره هستند.

بازی مود شده تهرانی

بازی در برخی مراحل بسیار آسان و سریع پیش می رود ولی در مراحلی حتی از کندی کراش هم سخت‌تر شده و شما نیازمند استفاده از تقویت هایی هستید که زیر پازل بازی به شما نمایش داده می شود. برای مثال با استفاده از چکش می توانید یک خانه را خراب کنید تا فضای بازی کمی بازتر شود و یا با استفاده از موشک کاغذی یک ردیف را به طور کامل از بین ببرید. البته مراقب باشید زیرا تقویت های شما تعداد محدودی دارند و در صورتی که بی مورد از آنها استفاده کنید تمام شده و برای استفاده مجدد یا باید منتظر بمانید و یا صندوقچه هایتان را به امید دستیابی به تقویت های جدید پر کنید و در نهایت اگر هیچ راهی برایتان باقی نمانده باشد می بایست به سراغ دکه رفته و اقدام به خریداری موارد مورد نظرتان کنید.

برخلاف بازی های خارجی در بازی تهرونی خبری از بخش رنکینگ نیست و شما تنها و فقط با خودتان رقابت می کنید، همچنین بخش تنظیمات بازی نیز فقط شامل دو گزینه برای صدای پس زمینه و صدای حرکت هاست و تنظیم دیگری در دسترس شما نیست. صدا گذاری بازی در سطح متوسط است ولی گرافیک خوبی که در بازی استفاده شده است تا حدود زیادی مشکل صداگذاری را می پوشاند، همچنین استفاده از باتری در سطح معقولی قرار دارد و شمامی توانید بدون نگرانی از سطح باتری خود به بازی کردن بپردازید.

بازی تهرونی | دانلود بازی تهرونی

جمع بندی کلی

بازی تهرونی در سبک خود حرفهای زیادی برای گفتن دارد و خوشبختانه تولیدکننده این بازی نیز دائما در حال رفع ایرادها و حل مشکلات بازی است و همچنین با مراجعه به پیج بازی در کافه بازار در بخش نظرات پاسخگوی کاربران خود هستند و تا جایی که می توانند به کاربران خود کمک می کنند. البته هنوز راه درازی برای رقابت با کندی کراش دارد ولی اگر از فضای ایرانی برای بازی ها لذت می برید انتخاب خوبی خواهد بود و لحظات سرگرم کننده ای رو برای شما به ارمغان خواهد آورد.

برای دانلود بازی تهرونی به صورت رایگان از مارکت اپلیکیشن ها و بازی های اندروید کافه بازار کافیست تا روی لینک زیر کلیک کنید.

کافه بازار بازی تهرونی

1 Comment

  1. رضا گفت:

    با سلام ، وقتی که نیم میسازیم و نوع تیم رو خصوصی انتخاب می کنیم اگه بیرون بیایم دیگه امکان باز گشت نیست ، ممنون میشم امکان بازگشت رو فراهم کنین ، نمیشه ویرایش کرد و حالت خصوصی رو به عمومی تغییر داد ، ممنون میشم این امکان رو قراهم کنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.