اپلیکیشن myWanda ، راهنمای بهداشت و سلامت قلب زنان
۱۳۹۸-۰۲-۳۱
در بازی Oceanhorn به جنگ با هیولای دریاهای ناشناخته بروید
۱۳۹۸-۰۳-۰۷

با TickTick کارهایتان را لیست و روزهایتان را برنامه ریزی کنید

بررسی اپلیکیشن TickTick مدیریت وظایف و کارها و TodoList

اپلیکیشن TickTick یک برنامه ساده ویژه مدیریت وظایف و لیست کارهاست که به شما کمک میکند تا موارد مربوط به کارها، برنامه های زندگی، مهلت های زمانی مختلف و در کل تمامی مواردی که در زندگی یا کار شما نیاز به لیست شدن دارند را مدیریت کنید.
نرم افزار TickTick اینجاست که به شما کمک کند تا از روز خود بیشترین بهره را ببرید. اگر ایده دارید که برای رسیدن به آن نیاز به برنامه ریزی دارید یا کاری برای انجام و یا حتی نیاز به ایجاد همکاری با همکاران دیگر و یا ایجاد یک لیست خرید به آسانی می توانید آنها در TickTick لیست کرده و انجام دهید.
در اپ TickTick با توجه به رابط کاربری بسیار آسانی که دارد در کمتر از چند ثانیه می توانید کارها و یادآوری های مور نیازتان را اضافه کرده و به ترتیب روی مهمترین آنها تمرکز کرده و آن را انجام دهید.
TickTick را علاوه بر موبایل خود میتوانید با افزونه هایی در مرورگر های کروم و فایرفاکس داشته باشید و یا حتی از طریق نسخه تحت وب آن به لیست های خود دسترسی داشته و کارهایتان را دنیبال کنید. به آسانی می توانید به هر کار یک تاریخ اضافه کرده و نرم افزار در تاریخ و زمان مشخص شده آن کار را به شما یادآوری خواهد کرد.
گفتنی است که کارهای مشخص شده در TickTick محدود به همان روز نیست و شما می توانید برای هفته ها، ماه ها و سال خود نیز کار را مشخص کنید و دیگر نگران فراموش کردن کار یا وظیفه ای نباشید زیرا این نرم افزار موبایل در زمان صحیح به شما یادآوری خواهد کرد که نوبت انجام چه کاریست. همچنین با دورنمایی که به شما نمایش می دهد می توانید به آسانی کارهای گذشته و پیش روی خود را مشاهده کنید.
همچنین در TickTick می توانید دوره های تکرار روزانه، هفتگی و ماهانه برای یک کار تعریف کنید و یا حتی مشخص کنید برای مثال هر دوماه یکبار در اولین شنبه بای به ملاقت فرد خاصی بروید. پروسه تکرار ها در TickTick بسیار منعطف و کارآمد است.
در اپلیکیشن TickTick به هر کار می توانید عکس و یا سندی را ضمیمه کنید، کارها را بر اساس تاریخ و یا اولویت مرتب کنید، کار ها در پوشه های مختلف و با تگ های مختلف دسته بندی کنید، چک لیست و یادداشت برای هر کار تهیه کنید، لیست ها و کارهای خود را با همکاران و یا اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارید، برای هر کار تا حداکقر ۵ اعلان برای یادآوری اضافه نمایید، ۲۹۹ لیست کار ایجاد کنید در هر لیست ۹۹۹ کار اضافه کنید برای هر کار ۱۹۹ زیر کار تعیین کنید و در نهایت افرادی که با آنها کارهای خود را به اشتراک گذاشته اید نیز می توانند روی هرکار اعلام نظر کنند.
پس اگر شما آدم منظمی هستید و یا کارهایتان را دائم فراموش می کنید و یا خوش قولی و برنامه ریزی برای شما اهمیت دارد حتما از اپلیکیشن مدیریت وظایف TickTick که هم برای اندروید و هم برای iOS ارائه شده است به رایگان استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.