وستینگ سهام
وستینگ سهام یا اعطای سهام در استارتاپ چیست؟
۱۳۹۸-۰۵-۱۹
نقد و بررسی اپلیکیشن مترجم گوگل Google Translate
مترجم گوگل ، ترجمه متن و عکس با استفاده از موبایل
۱۳۹۸-۰۵-۲۳

کیفیت هوای تهران را به تفکیک مناطق بدانید

نقد و بررسی اپلیکیشن کیفیت هوای تهران

کیفیت هوای تهران نام اپلیکیشنی است محصول شرکت کنترل کیفیت هوا وابسطه به شهرداری تهران، و همانطور که از نامش پیداست در خصوص نمایش شاخص آلودگی هوا شهر تهران به تفکیک مناطق شهری فعالیت میکند.

شاخص آلودگی هوای تهران هم اکنون

شاخص آلودگی هوا را در لحظه مشاهده کنید

بلافاصله پس از ورود به این اپلیکیشن موبایل، فرمی باز شده و شاخص میانگین آلودگی در لحظه را به همراه پیش‌بینی ۲۴ ساعت آینده به شما نمایش می‌دهد. در این فرم علاوه بر شاخص‌های هوا، دمای هوا  تهران  و سرعت باد نیز قابل مشاهده است.
سپس در سربرگ اصلی این برنامه و صفحه‌ی خانگی آن شاخص آلودگی هوا ۲۴ ساعت گذشته را به صورت یک چارت گرافیکی مشاهده میکنید. در پایین این چارت نیز توضیحی با توجه به درجه شاخص هوا نمایش داده میشود تا کاربر راحتتر نسبت وضعیت هوا مطلع شود.در پایین این صفحه ذرات معلق در هوا به تفکیک آمده و زیر هرکدام میزان آن‌ها در هوا به صورت عددی مشخص شده است.

کیفیت هوای تهران به تفکیک مناطق

از کیفیت هوای محله‌تان باخبر شوید

در سربرگ بعدی این برنامه می‌توانید شاخص کیفیت هوا را بر مبنای ایستگاه‌های جمع آوری اطلاعات که توسط شهرداری تهران در مناطق مختلف شهری دایر گردیده است مشاهده کنید. این اطلاعات در دو دسته ی اطلاعات هم اکنون و اطلاعات ۲۴ ساعت گذشته به شما نمایش داده می‌شود.همچنین در این قسمت با کلیک روی هر ایستگاه می توانید اطلاعات تکمیلی شامل درصد ذرات معلق در هوا و آدرس دقیقتر منطقه را مشاهده کنید.

اپلیکیشن کیفیت هوای تهران ، در سربرگ بعدی خود در قالب که بارچارت گرافیکی شاخص کیفیت هوای هفته گذشته را نیز به تفکیک روز به شما ارائه می‌دهد که با کلیک روی هر ستون این چارت به صورت یک پیغام متنی وضعیت هوای آن روز را به شما یادآور می‌شود.

آلودگی هوای تهران همین الان

اگر شما نمی دانید که محل سکونت یا محل کار شما در کدام ایستگاه هواشناسی واقع شده است نگران نباشید، زیرا برنامه موبایل کیفیت هوای تهران قابلیت نمایش شاخص کیفیت هوا به تفکیک منطقه روی نقشه تهران را نیز در خود جای داده است و همچون دیگر قسمت‌های این برنامه، وضعیت آلودگی هوا را در دو دسته ۲۴ ساعت گذشته و هم اکنون به شما نمایش می دهد.

از مزایای مهم این برنامه موبایل می توان به سطح دقت شاخص های آلودگی هوای آن اشاره کرد، زیرا این برنامه محصول شرکت کنترل آلودگی هوای تهران بوده و در نتیجه قابل اعتمادترین اعداد را به صورت مستقیم ارائه می دهد. البته این برنامه نیز بدون عیب نبوده و در بسیاری از موارد ظاهری شدیدا نیاز به کار داشته و در کل طراحی رابط کاربری آن بسیار ابتدایی می باشد. همچنین این اپ دارای یک بخش تحت عنوان تحلیل و پیش‌بینی بوده که در مدت زمان یک هفته استفاده از آن هیچ مطلبی در این بخش مشاهده نگردید. از عجیبترین قسمتهای این برنامه نوار پایینی آن است که آیکون هایش بسیار بسیار کوچک بوده و قابلیت کلیک پذیری خوبی ندارند و در بسیاری مواقع کاربر حتی قادر به مشاهده آنها نیز نمی باشد.

کیفیت هوای تهران | نقشه آلودگی هوای تهران به تفکیک مناطق

کیفیت هوای تهران به صورت رایگان و فقط برای موبایلهای دارای سیستم عامل اندروید ارائه شده است که از طریق لینک زیر می توانید آن را با حجم حدود ۶ مگابایت دانلود کنید.

دانلود بازی Hooked Inc از کافه بازار

1 Comment

  1. یو پی اس تسلا گفت:

    من چطوری ازتون تشکر کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.