نقد و بررسی بازی موبایل آمیرزا
نقد و بررسی بازی آمیرزا، جدول کلمات شیرین فارسی
۱۳۹۸-۰۷-۰۲
سرمایه گذاری خطر پذیر چیست | VC چیست | ونچرکپیتال چیست
سرمایه گذاری خطرپذیر یا Venture Capital چیست؟
۱۳۹۸-۰۷-۰۹

نقد و بررسی اپلیکیشن کیپاد ، کیف‌پول الکترونیک پاسارگاد

نقد و بررسی اپلیکیشن کیپاد

اپلیکیشن کیپاد نرم افزار اختصاصی بانک پاسارگارد برای انجام عملیات‌های پرداخت روزانه است.با استفاده از کیپاد می توانید، عوارض طرح ترافیک، عوارض طرح آلودگی هوا، عوارض آزادراهی(آنی رو)، خرید بسته‌های اینترنتی، شارژ حساب‌های شهروندی،خدمات نیکوکاری را به آسانی پرداخت کرده و مراجعه به بانک برای تراکنشهای مالی خود را به شدت کاهش دهید.

اپلیکیشن کیپاد

رابط کاربری اپلیکیشن کیپاد

اپلیکیشن کیپاد از یک رابط کاربری ساده و قابل فهم با طراحی کاشی (Tile or Metro Design) بهره جسته که این طراحی باعث القای حس آسایش و راحتی در کاربر شده و همچنین طراحان توانسته اند هر عملیات را به سادگی و سرعت زیاد پیاده سازی و روند انجام عملیات را برای کاربر به شدت آسان و سریع کنند. رنگ قالب نرم افزار کیپاد مشکی و خاکستری بوده اما هر قابلیت آن در کاشی های رنگی قرار گرفته تا از نظر بصری کاربر را خسته نکرده و یک دسته بندی کوچک نیز انجام شده باشد. طراحان، فضای کلی این برنامه موبایل را به چند قسمت تقسیم کرده اند و بدین ترتیب کاربر به صورت تفکیک شده میتواند عملیات و یا گزارشهای خود را مشاهده کند.

خرید بسته اینترنتی در اپلیکیشن کیپاد

قابلیتهای اپلیکیشن موبایل کیپاد

اپلیکیشن کیپاد همانطور که قبلا ذکر شد، نرم افزای است که برای آسان سازی پرداخت های روزمره طراحی شده و وظیفه اصلی آن آسان سازی این عملیات های مالی برای کاربرانش می باشد. با استفاده از اپ کیپاد شما دارای یک کیف پول مجازی خواهید شد که می توانید با استفاده از کارت بانکی خود ابتدا این کیف پول را شارژ کرده تا در پرداخت های آتی خود با سرعت زیاد و بدون معطلی بتوانید تراکنش خود را به سرانجام برسانید، خوشبختانه حداقل خاصی برای شارژ کیف پول در نظر گرفته نشده و شما به هر میزان که موردنظر خودتان است می توانید نسبت به شارژ آن اقدام کنید.

در قسمت انتقال اعتبار کیپاد به آسانی و فقط با وارد کردن مبلغ و شماره موبایل فردی که می خواهید مبلغی را به کیف پول وی انتقال دهید، در صورتی که آن فرد نیز کاربر کیپاد باشد میتوانید وجهی را به حساب آن شخص انتقال دهید. با استفاده از منو پرداخت و اسکن QR Code موجود روی دستگاه پوز فروشگاه و یا هر دستگاه دیگری می توانید نسبت به پرداخت صورت حساب خود از طریق کیف پول کیپاد خود اقدام کنید.

در نرم افزار کیپاد فقط با استفاده از ورود شماره موبایل مور نظرتان می توانید برای آن خط اعتبار مکالمه یا بسته اینترنتی تهیه کنید و نکته جالب این بخش پشتیبانی کیپاد از خطوط ترابرد شده است که کار را برای همه مشترکین سیم کارتهای موبایل آسان و لذت بخش می کند.

پرداخت قبض برق در نرم افزار کیپاد

همچنین در این برنامه موبایل شما با اسکن بارکد قبوض خود و یا فقط وارد کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت می توانید نسبت به تسویه قبوض خدماتی خود از موجودی کیف پول خود اقدام کنید و از مراجعه به عابر بانک برای پرداخت قبوض امتناع ورزید. گفتنی است که طی تفاهمی که مابین کیپاد و وزارت نیرو صورت گرفته است شما می توانید با ورود فقط شناسه قبض برق خود در کیپاد نسبت به پرداخت آن اقدام کنید و این روزهایی که دیگر قبض برق چاپی درب منازل ارسال نمی شود نگرانی ای بابت پرداخت این قبض حیاتی و مهم نداشته باشید.

پرداخت بدهی طرح ترافیک در کیپاد

اپلیکیشن کیپاد از پرداخت های حیاتی مربوط به شهرداری تهران مانند عوارض طرح آلودگی هوا و ترافیک نیز پشتبانی کرده و برای این کار فقط کافیست تا پلاک ملی خودروی خود را در نرم افزار ثبت کرده و بلافاصله تاریخچه ورودتان به طرح‌های ترافیکی تهران یا شهرستانهای دیگر را مشاهده و نسبت به پرداخت عوارض‌های موجود اقدام نمایید. همچنین در صورتی که اقدام به سفرهای برون استانی کنید ممکن است در مسیر شما عوارضی هایی باشند که دیگر به صورت سنتی عوارضی را دریافت نکنند و به عضویت طرح آنی رو درآمده باشند که بدین صورت شما باید به صورت اینترنتی عوارضی خود را پرداخت کرده تا جریمه نشوید، در این خصوص نیز کیپاد با پشتیبانی از آنی رو، پرداخت عوارضی های بین راهی را برای شما آسان و ساده کرده و شما می توانید به سرعت نسبت به استعلام بدهی خودرو خود اقدام کرده و آن را پرداخت کنید.

کیپاد از کارت شهروندی “من کارت” ویژه شهروندان مشهدی نیز پشتیبانی کامل را به عمل آورده و مشهدی های عزیز می توانند نسبت به شارژ کارت خود و استعلام تاریخچه مالی کارت شهروندی خود اقدام نمایند. جالب است بدانید که تولیدکنندگان کیپاد با نمایش دکمه های شهروندکارت قزوین و کرمان خبر اتصال این کارتها در آینده نزدیک به کیپاد خبر داده اند تا شارژ این حسابها را نیز برای قزوینی هاو کرمانی های عزیز آسانتر از قبل کنند.

نیکوکاری در کیپاد

نیکوکاری با کیپاد راحتتر از قبل شده و شما با مراجعه به بخش نیکوکاری می توانید با انتخاب خیریه مورد نظرتان مبلغی که می خواهید را به سرعت به حساب آن خیریه منتقل کنید. کیپاد در حال حاضر از جمعیت هلال احمر، جمعیت امام علی و خیریه پیام امید برای بخش نیکوکاری خود پشتبانی می کند.

جمع‌بندی کلی

اپلیکیشن کیپاد به عنوان یک نرم افزا پرداخت آنلاین عملکرد خوبی دارد ولی هنوز قابلیتهای بسیاری مثل کارت به کارت را در خدمات خود ندارد که در صورتی این قابلیتها به این برنامه اضافه شود می تواند سهم بیشتری از بازار را در اختیار بگیرد. ولی با تمام کاستی هایی که دارد با توجه به رابط کاربری خوب و ساده ای که دارد توانسته تا اعتماد کاربران زیادی را به دست آورده تا آنها اکثر عملیاتهای مالی و تراکنشهای خود را با استفاده از کیپاد انجام دهند.

برای دانلود رایگان نرم افزار موبایل کیپاد از کافه بازار می توانید روی لینک زیر کلیک کنید.کیپاد در حال حاضر بیش از ۲۰۰ هزار نسخه نصب شده دارد.

دانلود بازی Hooked Inc از کافه بازار

 

 

2 Comments

  1. عبدالله گفت:

    سلام.
    تو اپدیت جدید برای خرید سهام دولت،ظاهرا بخش پرداخت قبوض مشکل داره.
    قبلا وقتی قبضی پرداخت می شد برای دفعات بعد امکان پرداخت همون قبض نبود ولی تو این ورژن جدید شما یه قبض را تا دریافت اطلاعات بعدی چندین بار می تونید پرداخت کنید که باعث خطای کاربر میشه.
    باتشکر

    • اپتان گفت:

      سلام، ممنون از نظر شما امیدواریم تولید کنندگان این مورد را خوانده و ترتیب اثر دهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.