سرمایه گذاری خطر پذیر چیست | VC چیست | ونچرکپیتال چیست
سرمایه گذاری خطرپذیر یا Venture Capital چیست؟
۱۳۹۸-۰۷-۰۹
آیا استارتاپ ها مشمول قانون کار می شوند؟
استارتاپ‌ها مشمول قانون کار می‌شوند یا خیر؟
۱۳۹۸-۰۷-۱۶

نقد و بررسی اپلیکیشن پیاده ، از تهران لذت ببرید

نقد و بررسی اپلیکیشن پیاده

اپلیکیشن پیاده یک مجله شهری دیجیتال ویژه تهران است که به شما در کشف این شهر و آشنایی با مکان‌های جذاب این شهر کمک شایانی می‌‌کند. اگر دوست دارید تجربه متفاوتی از زندگی در تهران و یا سفر به شهر تهران داشته باشید استفاده از پیشنهادات جذاب این نرم افزار موبایل جذاب، به شدت به شما پیشنهاد می‌شود. محتوای تصویری و متنی موجود در این برنامه  توسط افرادیکه به آنها پیاده چی گفته می شود تهیه و تولید می‌شود.

پیشنهادهای روزانه اپلیکیشن پیاده

رابط کاربری برنامه موبایل پیاده

اپلیکیشن پیاده از یک رابط کاربری با طراحی ساده بهره برده و با استفاده منطقی از المانهای موجود، توانسته حس مینیمال و سادگی را به خوبی پیاده سازی کرده و فضای این برنامه را تبدیل به فضایی آسان برای کاربران کند. رنگ قالب این برنامه سفید بوده و استفاده از رنگ آبی نیز توانسته تا فضا را برای کاربر کمی صمیمی‌تر کند. کلمات و ادبیات به کار رفته در این برنامه موبایل شهری، در نوع خود جدید بوده و مختص خودش می‌باشد، که این بخش‌بخندی اختصاصی نیز به خوبی توانسته بین کاربران آن جا بازکرده و مورد استقبال قرار گیرد.

پس از عضویت در پیاده و ورود به این برنامه، در صفحه خانگی آن با چهار تب پیشنهادهای روزانه، تجربه، پیاده گردی و شهرگردی روبرو خواهید شد که تقریبا تمام آنچه در اپلیکیشن پیاده قراراست مشاهده کنید در این تب ها جا خوش کرده است. در قسمت پیشنهادهای روزانه همانطور که از نامش نیز پیداست شما به صورت روزانه یکسری پیشنهاد از سوی این اپلیکیشن دریافت می کنید که با اسکرول کردن صفحه نیز می توانید به پیشنهادهای روزهای گذشته نیز دسترسی داشته باشید، به طور کلی این بخش به شما کمک می کند تا هر زمانی که حوصله‌تان سر رفته بود و نمیدانستید که باید با زمان خود چکار نید یکی از این پیشنهادات را باز کرده و با توجه به آنچه در آن آمده است برای خود و روزتان برنامه ریزی کنید. برای مثال در زمان تحریر این مطلب اولین پیشنهاد پیاده به ما تئاترهایی بود که در مهرماه اکران خواهند شد و شما می توانید به تماشای آنها بروید. هر رویدادی که در این بخش تعریف شده است امکان این را دارد که شما آن را ذخیره کنید تا در آینده به راحتی به آن دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید آن رویداد یا مکان پیشنهادی را نیز با دیگر دوستان خود به اشتراک بگذارید که متاسفانه طراحان پیاده از آیکون همیشگی اشتراک گذاری برای این عملیات استفاده نکرده اند که ممکن است کاربر تا حدودی گیج کند که پیشنهاد می‌شود این آیکون را به آنچه پیشفرض است تغییر دهند.

کافه روبرتو در برنامه پیاده

وارد هر یک از رویدادها و یا مکانها که می شوید می توانید تصاویری مرتبط را مشاهده کنید، توضیحاتی را خوانده، مکان دقیق آن را روی نقشه پیدا کنید، از طریق آیکونهای خاصی برای مثال میزان اهمیت و سابقه آن رویداد را در یک نگاه متوجه شوید، در قسمت اطلاعات می توانید اطلاعات بیشتری در آن خصوص را کسب کرده و به تازگی اگر آن رویداد نیاز به تهیه بلیت داشته باشد می توانید با کلیک روی دکمه خرید بلیت به آسانی به سامانه خرید متصل شده و برای خود جا رزور کنید. از قابلیت های مهم این بخش می توان به قسمت نظرات اشاره کرد، در بخش نظرات کاربران دیگری که تجربه ا ستفاده از آن مکان یا رویداد را داشته اند به صورت بسیار مفیدی نظرات خود را برای شما ثبت می کنند و این مورد می تواند در تصمیم گیری شما تاثیر به سزایی داشته باشد.

تجربه در اپ پیاده

از بخش که پیشنهادهای روزانه که بگذیریم به بخش جدید و نوظهوری تحت نام “تجربه” بر می خوریم که به تازگی به این برنامه افزوده شده و توانسته پیاده را بیش از پیش جذاب و کاربردی کند. در این بخش شما می توانید در قبال پرداخت مبلغی که مشخص شده است تجربه ی جدیدی را بدست آورید که تا قبل از این برای شما امکان پذیر نبوده است، برای مثال می توانید با یک لیدر خوب در بازار فرش بچرخید و با انوع فرش ها آشنا شوید و یا در یک قهوه خانه سنتی و قدیمی برای یک روز کاری شاگرد قهوه چی شوید و تجربه لذتبخشی را بدست آورید و برای خود خاطره سازی کنید. به جرات می توان گفت افزودن بخش تجربه به این اپلیکیشن موبایل حال و هوای جدیدی داده است و امید می رود تا با استفاده از این قابلیت، اپلیکیشن پیاده به محبوبیت بیشتری در بین کاربران دست یافته و خاطرات نابی را برای کاربران خود رقم بزند.

پیاده‌گردی در برنامه موبایل پیاده

بخش پیاده گردی از بخش های قدیمی و همیشگی اپلیکیشن پیاده می باشد و پیاده چی های این برنامه با استفاده از این بخش به شما مسیرهای جذابی در تهران را برای قدم زدن و پیاده روی پیشنهاد می دهند. از جذابیت های این بخش میتوان به معرفی ایستگاه های موجود در مسیرتان اشاره کرد. این ایستگاه از نظرهای مختلفی معرفی می شوند، برخی جنبه تاریخی دارند و برخی برای عکسبرداری و اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی جذابند و برخی به فکر شکم شما هستند! در این بخش حتی قسمتی تحت نام نزدیک تو وجود دارد که مسیرهای پیاده‌گردی که در حوالی شماست را برایتان لیست می کند تا شما بتوانید آنچه در نزدیکتان است را کشف کنید. همچنین بخش پیاده‌گردی برای آسان کردن کار شما از دسته‌بندهای کشف شهر،خوردنی، عکاسی،گشت و گذار و هیجان پشتیبانی کرده و شما با ورود به هر قسمت می توانید پیشنهاداتی که مربوط به آن دسته هستند را مشاهده کرده و اینگونه با توجه به حس و حالی که دارید می توانید از اپلیکیشن پیاده استفاده کنید.

شهرگردی در برنامه موبایل peeyade

پخش دیگری که در اپلیکیشن پیاده با آن روبرو می شوید شهرگردی نام دارد. این قسمت از برنامه اگر تجربه استفاده از اپلیکیشن فوراسکوئر راداشته باشید بیشترین شباهت به آن را داشته و شما را با مکان های مختلف شهر که به زیر دسته‌های پرسنه‌زنی، موزه و میراث‌شهر، خرید و ویترین‌گردی، بازی و ورزش و در نهایت طبیعت‌گردی تقسیم شده است آشنا می‌کند. برای مثال شما در این قسمت می توانید با کافه‌های شهر آشنا شده و امتیازاتی از قبیل سطح قیمت، فضا، سرویس و کیفیت را که توسط یک پیاده‌چی در نظر گرفته شده است را مشاهده کنید و همچنین می توانید با تصاویر آن کافه، منوی محصولات و لوکیشن و آدرس آن آشنا شوید.

اپلیکیشن پیاده همچنین شامل امکانات کلی دیگری نظیر نقشه و مسیریابی، چک‌این کردن یک محل و جستجوی پیشرفته موضوعی نیز می‌باشد که به شما کمک کرده تا به آنچه نیاز دارید آسان‌تر دسترسی داشته باشید.

قابلیت‌های دیگر برنامه موبایل شهری پیاده

پیاده‌چی کیست؟ چگونه پیاده‌چی شویم؟

زمانی که از پیاده استفاده می کنید با اصطلاح پیاده‌چی به شدت برخورد خواهید کرد. پیاده‌چی به کسی گفته می‌شود که مسیر یا مکانی را در پیاده به کاربران پیشنهاد می‌دهد و در اصل تولید کنندگان اصلی محتوا در این برنامه پیاده‌چی ها هستند. در گذشته این افراد توسط خود تیم مدیریت این استارتاپ انتخاب می‌شدند و در حال حاضر با استفاده از منوی کناری این برنامه می توانید با پرکردن یک فرم ساده به تیم این برنامه درخواست پیاده‌چی شدن خود را ارسال کرده و در صورتی که بتوانید استارندارها و امتیازات لازم را به دست آورید شما هم به عنوان یک پیاده‌چی در این برنامه به فعالیت بپردازید.

جمع‌بندی کلی

پیاده یک اپلیکیشین خوش ساخت و کاربردی است که می تواند به یک همراه پرکاربرد برای کشف شهر تهران برای شما تبدیل شود و اگر اهل گشت گذار هستید، استفاده از این برنامه موبایل به شدت به شما پیشنهاد می‌شود. از زمانی که این برنامه وارد مارکت‌ها شده است هر روز شاهد خلاقیت‌ها و ایده‌های جذاب این تیم برای تکمیل اپلیکیشن پیاده بوده ایم و امیدواریم با گذرزمان نیز همین روند حفظ شده و هرروز شاهد پیشرفت بیش از پیش استارتاپ پیاده باشیم. به طور کلی پیاده از تعداد انگشت شمار  استارتاپ‌هایی است که بر محوریت شهر اتکا دارد و ما به تولیدکنندگان آن پیشنهاد میکنیم تا پیاده را به شهرهای دیگر ایران نیز گسترش دهند.در پایان بد نیست اشاره کنیم که صفحات اجتماعی این استارتاپ از جمله اینستاگرام آن‌ها به شدت فعال و جذاب می‌باشند.

استفاده از پیشنهادات و محتوای اپلیکیشن پیاده رایگان است و شما می توانید آن را با کلیک روی لینک زیر از کافه بازار دریافت کنید.

دانلود بازی Hooked Inc از کافه بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.