تبلیغات تلویزیون
تبلیغات معاصر تلوزیون ایرانی در اثرگذاری،فلج است
۱۳۹۹-۰۲-۱۹
نقد و بررسی اپلیکیشن هومینگ
نقد و بررسی اپلیکیشن هومینگ، سامانه درخواست و سپردن ملک
۱۳۹۹-۰۳-۲۱

نقد و بررسی اپلیکیشن زبان بیاموز، تخصصی زبان یاد بگیرید

نقد و بررسی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی زبان بیاموز

زبان بیاموز یک اپلیکیشن آموزش زبان ویژه برای موبایل است که با استفاده از آن می توانید زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و ترکی استامبولی را با جدیدترین متدهای آموزش زبان فرا بگیرید. همچنین این برنامه آموزشی و کاربردی دارای حجم زیادی از محتوای آموزشی از جمله متون کتب آموزشی و فایل صوتی  است.

دانلود اپلیکیشن زبان بیاموز

محیط اپلیکیشن زبان بیاموز و قابلیت های آن

زبان بیاموز از محیطی ساده با طراحی جذاب و آسان بهره برده و همین موضوع دلیل آن است تا کاربر با این برنامه احساس راحتی کرده و بتواند سریعتر با محیط و روش کارکرد آن آشنا شود. زمانی که برای اولین بار وارد این برنامه می شوید، از شما می خواهد تا زبانی که خواهان یادگیری آن هستید را انتخاب کرده و محتوای آموزشی آن زبان را دانلود نمایید، از مزایای این روش انتخاب زبان، کاهش چشمگیر حجم برنامه و فضای اشغالی آن بر روی گوشی کاربر است. البته اگر در آینده خواهان یادگیری زبان دیگری باشید، جای هیچگونه نگرانی نبوده و هر لحظه که اراده کنید با استفاده از منوی موجود در سمت چپ و بالای برنامه می توانید زبان جدید را انتخاب کرده و محتوای آن را دانلود نمایید. همچنین در نوار پایینی برنامه با استفاده از پرچم های گرافیکی زبان فعال در حال آموزش را مشاهده می نمایید.

آموزش زبان انگلیسی آنلاین

یادگیری کلمات جدید با استفاده از بخش واژه آموزی

زبان بیاموز دارای بخشی تحت نام واژه آموزی است که با استفاده از آن می توانید کلمات جدید را به صورت دسته بندی شده مشاهده کرده و کلماتی در یک موضوع مشخص را به آسانی یاد بگیرید.

همچنین بخش واژه آموزی اپلیکیشن زبان بیاموز دارای تقسیم بندی های دیگری برای کلمات بوده که یادگیری کلمه جدید را برای زبان آموز بسیار ساده می کند. از جمله این بخش ها می توان به ۵۰۰ واژه پر کاربرد، واژه آموزی بر حسب سطح مهارت شما در زبان مورد نظر، واژگان کتاب ها، عبارات کلیدی و اصطلاحات و ضرب المثل ها اشاره کرد. گفتنی است که هر کدام از این بخش ها با توجه به ماهیت اصلی خود دارای تعامل تاثیر گذاری با کاربر می باشند.

آموزش زبان انگلیسی از صفر

زبان بیاموز مهارت Listening را به شکل چشمگیری تقویت می‌کند

زبان بیاموز در صفحه اصلی خود دارای بخشی تحت نام خواندن و شنیدن است که با ورود به آن به صدها کتاب صوتی و محتوای شنیداری کتابهای آموزشی دسترسی خواهید داشت. بخش Listening نرم افزار آموزشی زبان بیاموز شامل سه دسته بندی کلی شامل: مکالمه، داستان و متن و کتابهای درسی بوده که سعی کرده تا هرآنچه قدرت شنیداری شما را افزایش می دهد یکجا جمع کرده و به زبان آموز ارائه دهد.

اپلیکیشن آموزش گرامر زبان انگلیسی از صفر

گرامر و دستور زبان را به آسانی یاد بگیرید

یادگیری گرامر و دستور زبان همیشه یکی از سختترین و پیچیده‌ترین بخش های آموزشی در  هر زبانی بوده و یادگیری آن ها بسیار طاقت فرساست. اما اپ موبایل زبان بیاموز با تقسیم بندی گرامر زبان ها به بخش هایی نظیر ضمایر، زمان ها، نشانگرها، علائم نگارشی، حروف اضافه و غیره توانسته است تا این بخش آموزشی سخت را برای کاربر بسیار راحت نماید.

زمانی که وارد هر یک از اصول گرامری می شوید آن اصل به بخش های کوچکتری تقسیم شده و در صورتی که خواهان مطالعه آن باشید با متنی فارسی این موارد به زبان آموز آموزش داده شده و با مثالهایی کاربردی، مطلب را برای زبان آموز ماندگار می نماید.

زبان بیاموز و اموزش مهارت اسپیکینگ زبان انگلیسی

زبان بیاموز Speaking شما را تقویت می کند

در بخش الفبا و تلفظ در برنامه موبایل زبان بیاموز می توانید توانایی های مربوط به Speaking خود را تقویت کرده و به آسانی شروع به مکالمه انگلیسی نمایید. این بخش از برنامه مذکور آموزش را از سطح آوا و الفبا شروع کرده و سعی می کند تا توانایی های تلفظی زبان آموز را به مرور تقویت نموده و کلمات و جملات را به صورت اساسی و صحیح به وی بیاموزد.

بخش Speaking نرم افزار زبان بیاموز شامل قسمتهای الفبای انگلیسی، آموزش حروف بی صدا، آموزش حروف صدادار، آوا شناسی و اطلاعات بیشتر است که پس از ورود به هر قسمت، محتوای آموزشی آن بخش به صورت دسته بندی شده و کوچکتر در دسترس است.

اپلیکیشن جعبه لایتنر حرفه ای در زبان بیاموز

جعبه لایتنر کاربردی تر از همیشه

جعبه لاینتر یکی از قدیمی ترین و کاربردی ترین متدهای یادگیری کلمات جدید در زبان بوده و از آنجا که نرم افزار موبایل زبان بیاموز سعی دارد تا کاربرانش از هر طریقی بیشتر و صحیح تر یاد بگیرند، قابلیت جعبه لایتنر را نیز به برنامه خود افزوده است و در هر کجای برنامه در صورتی که بخواهید کلمه ای را به این جعبه بیافزایید کافیست تا روی دکمه ای با آیکون باکس کلیک کرده و آن کلمه را به لایتنر خود اضافه کنید. از این پس هر بار که وارد بخش لایتنر برنامه زبان بیاموز شوید با مجموعه کلمات مورد نظرتان روبرو شده و با همان متد همیشگی و معروف لایتنر می توانید از این قابلیت استفاده نمایید.

دانلود برنامه آموزش زبان انگلیسی آفلاین

در بخش واژه‌نامه برنامه معانی کلمات را بیابید

زبان بیاموز علاوه بر همه قابلیت های آموزشی خود برای زبان، دارای یک فرهنگ لغات کامل و جامع بوده که با استفاده از آن معنی هر کلمه ای که در جایی به آن بر می خورید را خواهید یافت. البته این فرهنگ لغت درای قابلیتهایی است که آن را نسبت به مابقی فرهنگ های لغات متمایز می کند. از جمله این قابلیت ها می توان به افزودن سریع کلمه مورد نظر با کلیک روی یک دکمه به جعبه لایتنر اشاره کرد. همچنین کلمات محبوب تان را می توانید به لیست کلمه های محبوب خود اضافه نمایید.

قابلیت‌های بیشتر را در بخشی با نام سایر خواهید یافت

در بخش “سایر” علاوه بر قابلیت های ذکر شده می توانید برخی قابلیت های فرعی دیگر را نیز بیابید. از جمله این امکانات می توان به امکان تغییر زبان، کلمات شما، خریدهای شما، زبان‌ها، تنظیمات، پشتیبانی، قوانین و مقررات، کانالهای اطلاع رسانی و بازخورد ها اشاره کرد.

در پایین این بخش اطلاعاتی نظیر محل دانلود برنامه،شماره نسخه مورد استفاده و تاریخ آخرین بروزرسانی انجام شده را خواهید یافت که در زمان هایی که نیاز به پشتیبانی دارید، کمک شایانی به شما و پشتیبان این برنامه خواهد نمود.

نرم افزار آموزش زبان انگلیسی رایگان اندروید

جمع بندی کلی

زبان بیاموز به عنوان نرم افزاری که تا این لحظه ۴ زبان مطرح و کاربردی را به آسانی به شما یاد میدهد، یکی از بهترین تولیدات و انتخاب های موجود است. این برنامه آموزشی تا زمان نگارش این نقد و بررسی، بیش از ۲۰۰ هزار نسخه فعال دارد و کاربران زیادی به آن اعتماد کرده اند و این اعتماد خود دلیل خوبی است بر آنکه این نرم افزار توانسته است وظیفه آموزشی خود برای زبان آموزان را به خوبی ایفا کند. پیرو همین توضیحات چنانچه دوست دارید زبان جدیدی را با استفاده از موبایل خود یاد بگیرید استفاده از اپ آموزشی زبان بیاموز یک انتخاب صحیح و منطقی است.

برای دانلود رایگان اپلیکیشن زبان بیاموز از مارکت کافه بازار کافیست تا روی لینک زیر کلیک کنید. البته فراموش نکنید که همه امکانات این برنامه رایگان نبوده و حق عضویت اندکی برای نسخه کامل آن در نظر گرفته شده است.

دانلود اپلیکیشن آموزش آشپزی کوکین

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.