بررسی اپلیکیشن موبایل WebMD
اپلیکیشن سلامتی WebMD ، اورژانسی در جیب شما
۱۳۹۸-۰۲-۳۱
بررسی اپلیکیشن TickTick مدیریت وظایف و کارها و TodoList
با TickTick کارهایتان را لیست و روزهایتان را برنامه ریزی کنید
۱۳۹۸-۰۳-۰۶

اپلیکیشن myWanda ، راهنمای بهداشت و سلامت قلب زنان

اپلیکیشن سلامتی myWanda به صورت اختصاصی برای زنان طراحی شده و آنها را تشویق می کند تا در حفظ سلامتی خود بکوشند. myWanda با ارئه راهنمایی ها و مطالب ارزنده در خصوص تغذیه، خواب ، استرس و غیره مسیری به سوی داشتن یک قلب سالم برای زنان را نشان می دهد.
در صفحه اصلی برنامه myWanda اطلاعات مفید و مقالات را مشاهده کرده و با انتخاب هر مقاله می توانید به آسانی ادامه آن را مطالعه کرده، آن مقاله را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کنید و یا آن را با دیگر زنان به آسانی به اشتراک بگذراید.
در myWanda شما برای رسیده به یک قلب سالم باید مسیری را از لیست برنامه انتخاب و یا مسیر مورد نظر خود را ایجاد کنید، مسیرها با کنترل و یادآوری های مفید در خصوص خوابیدن، تغذیه و کنترل استرس هر روز شما را بیشتر به سوی یک قلب سالم هدایت می کنند.
اولین باری که اپلیکیشن MyWanda نصب می کنید برنامه از شما قد، وزن،فشار خون، قند و کلسترولتان را وارد می کنید و برنامه مسیرهایی را بر این مبنا به شما پیشنهاد می دهد و شما هر زمانی که این اعداد تغییر می کنند باید سریعا تغییرات رد برنامه نیز اعمال کنید تا اپ myWanda سریعا مسیر شما راه اصلاح کرده و دوباره شما را به سمت و سوی یک قلب سالم سوق دهد.
در کل myWanda با استفاده از جملات الهام بخش و تشویقی سعی می کند تا انگیزه شما را برای داشتن سلامتی و یک قلب سالم حفظ و افزایش دهد و همچنین تمامی مقالات موجود علاوه بر ارائه مطالب علمی جنبه انگیزشی نیز دارند.
با توجه به توضیحاتی که در خصوص اپلیکیشن سلامتی زنان myWanda دادیم اگر به دنبال سلامتی و زندگی با کیفیت تر هستید این برنامه مختص شماست

دانلود از اپ استور اپل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.