بررسی اپلیکیشن تناسب اندام Lifesum
با اپلیکیشن Lifesum درست بخورید، وزنتان را کاهش دهید و سالم باشید
۱۳۹۸-۰۲-۳۱
اپلیکیشن myWanda ، راهنمای بهداشت و سلامت قلب زنان
۱۳۹۸-۰۲-۳۱

اپلیکیشن سلامتی WebMD ، اورژانسی در جیب شما

بررسی اپلیکیشن موبایل WebMD

اگر از علاقمندان حوزه سلامتی باشید حتما با وبسایت مشهور WebMD آشنایی دارید. این وبسایت ارائه دهنده محتوای پشزکی و دارویی در سطح وسیع است و همچون وبسایت اپلیکیشن WebMD نیز سرشار از محتوای پزشکی است که البته بسیاری از دسترسی ها و امکانات در برنامه موبایل این وبسایت راحتتر و در دسترسی بیشتری است.
اپلیکیشن WebMD شامل بخشی باری کمک های اولیه ضروریست که با استفاده از آن می توانید از طریق جستجو و یا لیست ارائه شده مشکل پزشکی خود را یافته و سپس از دستورالعملهای مرحله به مرحله برای چگونگی رسیدی به آن مشکل را به سادگی دنبال کنید.
با استفاده برنامه موبایل سلامتی WebMD می توانید در خصوص داروها، روش مصرف آنها و عوارض و خواص آنها مطالعه کرده و در صورتی که داروی خاصی مصرف می کنید یک یادآور نیز برای زمان مصرف داروی خود اضافه کنید تا برنامه در موقع مورد نظر با یک هشدار شما را آگاه کند. از دیگر قابلیت های این بنرام همی توان به دایرکتوری کامل پزشکان و بیمارستانها اشاره کرد.
همچنین اپ WebMD همچون وبسایتش دارای بخض اختصاصی بارداری هفته به هفته می باشد که خانم های باردار می توانند اطلاعات و مسائل بارداری خود را به صورت هفتگی و دقیق از طریق این بخش رصد کنند.
WebMD یک نرم افزار موبایل کامل و جامع در خصوص اطلاعات بهداشتی و پزشکیاست که هرکسی همانند یک اورژانس آنلاین باید آن را در موبایل خود داشته باشد.

 

دانلود از گوگل پلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.