نقد و بررسی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی زبان بیاموز
نقد و بررسی اپلیکیشن زبان بیاموز، تخصصی زبان یاد بگیرید
۱۳۹۹-۰۲-۲۲
نقد و بررسی اپلیکیشن پزشکت ، مشاوره آنلاین پزشکی و سلامتی
نقد و بررسی اپلیکیشن پزشکت، مشاوره آنلاین پزشکی
۱۳۹۹-۰۴-۳۱

نقد و بررسی اپلیکیشن هومینگ، سامانه درخواست و سپردن ملک

نقد و بررسی اپلیکیشن هومینگ

اپلیکیشن هومینگ نرم افزار موبایلی ویژه درخواست و سپردن ملک است. هومینگ سعی دارد زمان سپردن ملک چه برای اجاره و چه برای خرید کاهش یابد و افراد دیگر نیاز به حضور فیزیکی در مشاورین املاک برای امور ملکی خود نداشته باشند. این برنامه از هر سه طرف یک معامله، یعنی خریدار، فروشنده و مشاور املاک پشتیبانی کرده و به نوعی یک سامانه اطلاع رسانی مشاور املاک جامع آنلاین است.

نقد و بررسی اپلیکیشن هومینگ

رابط کاربری و قابلیت های اپلیکیشن هومینگ

اپلیکیشن هومینگ از یک رابط کاربری بسیار ساده بهره جسته و تمامی افراد به آسانی می توانند از آن استفاده نمایند. رنگ سازمانی نرم افزار مشاور املاک هومینگ، قرمز بوده و در طراحی رابط کاربری آن از رنگهای مشکی و سفید به عنوان رنگ مکمل استفاده شده است.

زمانی که برای اولین وارد این برنامه می شوید از شما پرسیده می شود که خواهان سپردن ملک هستید و یا درخواست یافتن ملک را دارید، همچنین روش معامله شامل خرید یا رهن و اجاره و اطلاعات ملکی را نیز از شما خواهد پرسید تا بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان آورد. البته همانطور که انتظار می رود هر زمانی که بخواهید می توانید نقش خود را تغییر داده و یا حتی هر دو عملیات یافتن و سپردن ملک را به صورت همزمان در اختیار داشته باشید.

معرفی اپلیکیشن مشاور املاک آنلاین

اپلیکیشن هومینگ چگونه کار می کند؟

همانطور که قبلا اشاره شد، این برنامه موبایل رابطی است بین مشاورین املاک، صاحبین ملک و درخواست کنندگان و شیوه کلی عملکرد آن به این صورت است که کاربر یا به صورت مشاور املاک و یا به صورت مشتری وارد سیستم می شود. اگر به عنوان مشتری وارد سیستم شوید می توانید از دو نقش درخواست دهنده و یا صاحب ملک استفاده نموده و با وارد کردن مشخصات خانه، آپارتمان یا واحد تجاری مورد نظرتان در یک لحظه درخواست خود را به تعداد زیادی از مشاورین املاک می فرستید و دیگر از  جستجو و یا سپردن ملک به تک تک مشاورین املاک به صورت حضوری بی نیاز می شود.

اگر با نقش مشاور املاک وارد نرم افزار شوید با توجه به محدوده خدمات دهی خود می توانید درخواست‌هایی که از سوی مشتریان رسیده است را مشاهده کرده و در صورتی که موردی شبیه به درخواست مورد نظر در لیست خود دارید با درخواست دهنده ارتباط برقرار کرده و مابقی کارهای مربوطه را به سرانجام برسانید.

مشاور املاک آنلاین در تهران، اجاره آپارتمان در تهران

فیلترینگ و دسته بندی جذاب برای انواع املاک

اپلیکیشن هومینگ به عنوان نقطه قوت خود دارای یک فیلتر جذاب و البته کاملا حرفه ای و فکر شده است. کاربران با استفاده از این قابلیت می توانند مشخصات ملک خود یا ملک درخواستی را با جزئی ترین موارد در برنامه ثبت نمایند و منتظر پیشنهادات از سوی مشاورین املاک باشند. برای مثال نوع وسایل گرمایشی سرمایشی، جنس و نوع کابینت آشپزخانه، جنس کف، وضعیت پارکینگ، وضعیت سرویس های بهداشتی و حمام، میزان واحد های ساختمان و یا هر طبقه و…. در این برنامه گنجانده شده است. همچنین در تمامی قسمت ها با استفاده آنالیزدیتا تولیدکننده سعی کرده است تا مهمترین موارد مورد نیاز برای فیلترینگ را حدس زده و آن موارد را سریعتر و آسانتر در اختیار کاربر قراردهد تا از نظر راحتی کاربری بتوانند کمک خوبی به کاربر خود بنماید.

همچنین در صورتی که موارد بیشتری نیازی باشد یک فیلد توضیحات نیز در این برنامه قرار گرفته است تا کاربران بتوانند هر آنچه بیش از مشخصات ملک است را نیز در آن قید کنند تا مشاورین املاک در ارائه پیشنهادات خود به آن دقت نمایند.

خرید آپارتمان در تهران، فروش آپارتمان در تهران، قیمت زمین در تهران، اپلیکیشن مشاور املاک

مشاورین املاک و مشتریان از یک نرم افزار استفاده می کنند

اپلیکیشن هومینگ سامانه خود را به گونه ای طراحی نموده که مشاورین املاک و مشتریان نیاز به دانلود نسخه های مختلفی از برنامه نداشته باشند و از طریق یک برنامه هر دو کاربری این برنامه می توانند به امکانات نرم افزار هومینگ دسترسی داشته باشند. همچنین در صورتی که کاربر بخواهد هم به صورت مشتری و هم به صورت مشاور املاک در سیستم فعالیت کند کافیست وارد منو همبرگری برنامه در سمت راست و بالای نرم افزار شده و بین حالت‌های مشاور املاک و مشتری سوئیچ شود.

اپلیکیشن هومینگ، نرم افزار موبایل هومینگ، دانلود اپلیکیشن هومینگ، معرفی اپلیکیشن ایرانی

نقاط ضعف و قوت اپلیکیشن هومینگ و پیشنهادات به تولید کننده

اپلیکیشن هومینگ نیز همچون هر نرم افزار و استارتاپ دیگری دارای نقاط ضعف و قوت است و وجود نقاط ضعف دلیلی بر عدم کارایی برنامه نیست و از اتفاق “برنامه جستجو املاک هومینگ” نرم افزای کاربردی و جالب در نوع خود است. از کمبودهای این برنامه می توان به عدم نمایش لیست املاک موجود و در دسترس مشاورین املاک برای مشتریان نام برد. همچنین به تولید کننده پیشنهاد می شود تا قسمتی در برنامه تحت عنوان قیمت کارشناسی قرار دهند تا افراد بتوانند قیمت کارشناسی ملک خود را چه برای اجاره و چه برای فروش ،تخمین بزنند و همچنین خریداران و یا مستاجران نیز بتوانند با توجه به آنچه از ملک مورد نظرشان انتظار دارند قیمت تقریبی آن را مشاهده کنند. البته شایان ذکر است که جای خالی قیمت بندی محله ای نیز در این برنامه به شدت احساس می شود و در صورتی که این قابلیت به برنامه افزوده شود، هومینگ می تواند به مرجعی برای تعیین و تخمین قیمت املاک نیز مورد استفاده قرار گیرد.

از نقاط قوت و کاربردی این برنامه می توان به هدف کلی آن یعنی صرفه جویی در زمان برای یافتن و یا سپردن املاک اشاره کرد که با چند کلیک ساده کاربر می تواند درخواست خود را به چند صد مشاور املاک فعال و معتبر ارسال نموده و دیگر نیازی به حضور فیزیکی و ویزیت تک به تک مشاورین املاک نداشته باشد. همچنین رابط کاربری این برنامه موبایل ایرانی از طراحی منطقی و خوبی برخوردار است و کاربرانی هم که کمترین اطلاعات از کار با موبایل های هوشمند را دارند نیز می توانند از آن بهره ببرند.

جمع بندی کلی

اپلیکیشن هومینگ یک سامانه درخواست و سپردن ملک به صورت آنلاین است و با هدف پاسخدهی به مشکل زمان بری پروسه های ملکی افراد به وجود آمده است و توانسته در این مرحله از کسب و کار خود نیز موفق باشد. متاسفانه برنامه موبایل هومینگ در حال خاضر فقط برای تهران و محله های آن در دسترس است که به تولید کننده پیشنهاد می شود تا سریعتر کلان شهرهای دیگر را نیز به برنامه خود اضافه نماید. به طور کلی هومینگ نرم افزار و استارتاپی جالب با ایده ای جذاب است که می تواند کار را برای افرادی که به دنبال ملکی هستند یا قصد دارند ملک خود را فروخته و یا اجاره دهند راحت کند.

برای دانلود رایگان اپلیکیشن هومینگ کافیست روی لینک زیر کلیک کنید تا آن را از کافه بازار دریافت نمایید.

دانلود اپلیکیشن آموزش آشپزی کوکین

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.