۱۰ اپلیکیشن ادیت عکس شگفت انگیز
۱۳۹۹-۰۷-۰۱
نقد و بررسی اپلیکیشن چفتک
نقد و بررسی اپلیکیشن چفتک ، حفاظت از اطلاعات تلفن همراه
۱۳۹۹-۰۹-۰۱

نقد و بررسی اپلیکیشن بهزی ، آموزش، پیگیری و ارتباط با پزشک

اپلیکیشن بهزی | پرونده سلامت | پرونده پزشکی | اپلیکیشن پزشکی | نقد و بررسی اپلیکیشن سلامتی بهزی

اپلیکیشن بهزی یک برنامه در حوزه سلامت و زندگی است که با استفاده از آن می توانید با پزشکان خبره در ارتباط باشید و در خصوص موارد مربوطه، پزشک و بیمار پیگیر امور باشند و به نوعی روند فالوآپ توسط پزشک را تسهیل کرده است. علاوه بر این در برنامه بهزی امکانات و مقالات آموزشی نیز در نظر گرفته شده تا کاربر برای پیشروی در مسیر سلامتی یک راهنمای معتبر و علمی را در کنار خود داشته باشد.

اپلیکیشن بهزی

رابط کاربری و قابلیت های اپلیکیشن بهزی

اپلیکیشن بهزی از یک رابط کاربری چشم نواز و ساده استفاده نموده و سعی کرده با استفاده از رنگ اصلی سفید و رنگ کمکی سبز ملایم یک حس سلامتی و آسایش را به کاربر خود منتقل کند. زمانی که برای اولین بار وارد بهزی می شوید از شما یکسری اطلاعات اولیه شخصی شامل، نام و شهر محل زندگی پرسیده خواهد شد و پس از آن در صفحه اول این برنامه سلامتی و پزشکی از شما می خواهد تا اطلاعات خود را تکمیل کرده و در خصوص وضعیت سلامتی خود کمی بیشتر توضیح دهید.

پرونده پزشکی آنلاین در اپلیکیشن بهزی

در بخش اول که با عنوان اطلاعات درمانی معرفی شده است از شما خواسته می شود تا بیماری های خود و یا علائمی که با آنها روبرو هستید را وارد نموده و پس از آن درمانگر یا همان پزشک مورد نظر خود را انتخاب نمایید. همانطور که گفته شد بیشترین تمرکز بهزی روی فالوآپ یا همان پیگیری های پس از مراجعه به پزشک برای بیماران می باشد و به همین دلیل است که از شما می خواهد درمانگر خود را مشخص نمایید تا این امر با سرعت و دقت بیشتری پیگیری شود. در صورتی که درمانگر دارید کافیست در اولین باکس، نام وی را جستجو کرده و به برنامه معرفی نمایید و در صورتی که در حال حاضر درمانگر خاصی ندارید می توانید با جستجو در باکس دوم و با توجه به علائم و بیماری هایی که قبلا وارد کرده اید از لیست پیشنهادی یک درمانگر را انتخاب کرده و به این ترتیب اطلاعات درمانی و درمانگر خود را تکمیل نمایید.

پس از این کار و در قدم بعدی از شما خواسته می شود تا مرکز درمانی مورد نظر خود را انتخاب نمایید، اپلیکیشن بهزی در حال حاضر با برخی از مراکز درمانی قرارداد داشته و به این ترتیب تلاش می کند تا روند پیگیری و بهبود افراد را سریعتر و دقیقتر پیگیری نماید. در انتها با ورود تاریخ و یا در صورت وجود نسخه ای که پزشک در ویزیت حضوری برای شما صادر کرده است پرونده پزشکی خود را تکمیل کرده و وارد محیط اصلی برنامه می شوید.

ساخت پرونده پزشکی آنلاین با اپلیکیشن بهزی

اپلیکیشن بهزی همانطور که قبلا نیز اشاره شده آمده است تا روند فالوآپ بیماران را آسانتر نماید و از همین رو در اولین نیاز دیده شده سعی کرده است تا یک پرونده پزشکی آنلاین و منسجم را برای بیمار خود مهیا کرده تا این به بعد پزشک درمانگر بتواند به همه اطلاعات مربوط به بیمار خود در یک نگاه دسترسی داشته باشد. گفتنی است که بهزی علاوه بر اپلیکیشن بیمار دارای یک نسخه ویژه درمانگران نیز بوده که با استفاده از آن امکانات زیادی در جهت فالوآپ بیماران را در اختیار پزشک قرار می دهد و تمام این روند را به صورت کاملا آنلاین و اینترنتی هندل می نماید. در صورتی که پزشک هستید و دوست دارید تا با بهزی شروع به همکاری نمایید کافیست وارد بخش تماس با ما هر یک از اپ ها شده و از طرق یاد شده با آن ها تماس گرفته و سپس به آسانی به خانواده درمانگران بهزی بپیوندید.

در بخش پرونده پزشکی و در بالاترین قسمت صفحه شما با درصدهایی که یادآور میزان سلامتی شما هستند روبرو شده و همزمان علائم و بیماری هایی که در روند تکمیل اطلاعات وارد کرده بودید را مشاهده خواهید نمود که هر کدام دارای یک شمارنده درصدی هستند تا با توجه به پیگیری های انجام شده وضعیت شما از هر نظر مشخص باشد. پس از این عناوین پزشک درمانگر خود را  مشاهده خواهید کرد که با کلیک روی نام وی وارد صفحه ای شده که پزشک اطلاعاتی را از شما خواسته و یا نکاتی را به شما گوش زد کرده است و به این ترتیب امکان پیگیری توسط درمانگر را صادر می نمایید.

پرونده سلامت | فالوآپ بیمار

پرسش های روزانه و ورود شرح حال

اپلیکیشن بهزی دارای بخشی تحت عنوان دستیار بهزی بوده که در این قسمت می توانید برخی از پرسش های مطرح شده در خصوص شرح حال خود را پاسخ داده و یا به سراغ بخش پرسش های روزانه رفته و با پاسخدهی به آنها به درمانگر خود کمک کنید تا از وضعیت روزانه شما اطلاع بیشتری داشته باشد. شایان ذکر است که اگر به جمع کاربران بهزی می پیوندید باید یادتان باشد که هر روز باید حداقل یکبار به برنامه وارد شده و نسبت به ورود اطلاعات خود اقدام کنید تا بهترین نتیجه را از فالوآپ توسط درمانگر خود برای شما پدید آید.

آموزش سلامتی در اپلیکیشن بهزی نسخه بیمار

آموزش و یادگیری با توجه به اطلاعات سلامتی شما

از قابلیت های جذاب اپلیکیشن بهزی می توان به بخش آموزشی آن اشاره کرد، در این بخش با توجه به بیماری های زمینه ای و علائمی که در پرونده خود وارد می نمایید به شما به صورت هوشمند یکسری موارد آموزشی نشان داده خواهد شد که با ورود به هر یک از آن به اطلاعاتی کاملا معتبر و تایید شده دسترسی خواهید داشت و خیالتان راحت خواهد بود که این اطلاعات توسط مراجع رسمی و پزشکان حرفه ای تدوین شده و دارای اعتبار لازم است.

خرید آنلاین الکل | خرید آنلاین پد الکی | خرید آنلاین ماسک

از خدمات پزشکی آنلاین بهزی استفاده کنید

برنامه پزشکی و سلامتی بهزی در قسمتی دیگر از برنامه خود بخشی را به نام خدمات اضافه نموده است که با استفاده از آن می توانید به برخی امکانات پزشکی به صورت آنلاین دسترسی داشته و دیگر برای استفاده از این خدمات از خانه خارج نشوید. برای مثال در زیر بخش محصولات می توانید برخی از کالاهای پزشکی مورد نیاز و عمومی را همراه با قیمت مشاهده کرده و در صورتی که خواهان آن محصول هستید با فشردن دکمه اطلاعات بیشتر به وبسایت فروشنده دسترسی پیدا کرده و به صورت آنلاین کالای مورد نظر و مجاز خود را سفارش دهید. همچنین در بخش سرویس و مراکز نیز می تواند به سرویس های پزشکی مانند ویزیت در منزل و یا آزمایشگاه و یا همچنین دریافت نوبت از مراکز پزشکی دسترسی داشته باشید.

کد تخفیف بهزی

همه امکانات بهزی رایگان نیست!

اپلیکیشن بهزی اکثریت قابلیت های خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار داده است اما در صورتی که کاربر تمایل داشته باشد تا از خدمات و امکانات بیشتری استفاده نماید کافیست تا به بخش “بهزی من” مراجعه کرده و سپس با کلیک روی دکمه خرید اعتبار به صفحه مربوط رجوع کرده و با توجه به نیاز خود پکیج افزودنی خود را انتخاب و مورد استفاده قرار دهد. البته ما به تولیدکننده این برنامه پیشنهاد می کینم تا علاوه بر پکیج ها یک حق عضویت ماهانه را نیز که شامل تمامی امکانات باشد برای کاربران خود در نظر بگیرد تا کاربر برای استفاده از هر امکانی نیاز به خریداری مجزای پکیج آن نداشته  و به تمامی امکانات فقط با خرید یک حق عضویت ماهانه یا سالانه دسترسی داشته باشد.

جمع بندی کلی و نقاط قوت و ضعف

اپلیکیشن بهزی به عنوان یک دستیار در خصوص امور فالوآپ و پیگیری می تواند بسیاری از امور مرتبط را ساده سازی و آنلاین نماید و از همین بابت در جایگاه خود یک برنامه کاربری برای کسانی که نگران سلامتی خود هستند به حساب می آید. این برنامه نیز مانند هر برنامه موبایل دیگری خالی از ایراد نیست برای مثال نقص هایی همچون سختی کار با برخی از بخش های برنامه که امکان ساده تر در نظر گرفته شدن را داشتند، نبود امکان پرداخت حق عضویت ماهانه، خالی بودن برخی قسمت های نرم افزار، پیچیدگی و نیاز به کلیک و تغییر منو زیاد کاربران در زمان کار با برنامه و همچنین منتقل کردن کاربر به جایی به جز جایی که روی آن کلیک کرده، در این برنامه وجود دارد که امیدواریم تولیدکننده در آپدیت ها و بروزرسانی های بعدی نسبت به رفع این مشکلات اقدامات لازم را انجام دهد. اما به طور کلی بهزی یک دستیار حرفه ای برای فالوآپ موارد پزشکی و یک پرونده آنلاین پزشکی سریع و آسان بوده و  استفاده از آن خالی از لطف نیست.

برای دانلود رایگان اپلیکیشن بهزی در نسخه بیمار کافیست روی لینک زیر کلیک کنید و آن را از کافه بازار به رایگان دریافت نمایید.

دانلود اپلیکیشن آموزش آشپزی کوکین

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.